Když jsme dotočili, šel jsem ke Karol. Ležela a asi spala. Musel jsem jí probudit, protože musim rozložit gauč.
Pohled Karol
,,Běž ke mně a něco si vem ze skříně"
Řekl, abych se převlékla. Poslechla jsem a šla. Otevřela jsem dveře a šla ke skříni. Otevřela jsem ji a byla NEpřekvapena, jaká trička tam měl. Batman. Samozřejmně. No comment XD. Jaksi jsem tam našla celé černé tričko. Sundala jsem si svoje věci a natáhla se do těch jeho.
,,To tričko ti je nějaký velký ne?"
Zasmál se GEJMR. Otočila jsem se a viděla, jak se opírá o futro.
,,Nějak ti chybí slušné vychování"
Usmála jsem se a zavřela skříň.
,,Ale copak. Už jsem tě viděl i jinak"
Objal mě ze zadu a položil hlavu na moje rameno.
,,Nech toho GEJMRe. Jsem unavená, kde budu spát?"
,,Tady"
,,A sama"
,,No určitě"
Zasmál se. Usmála jsem se a sundala jeho ruce.
,,Nic tady nemám''
,,Neboj. Pro tyhle chvíle mám všechno dvakrát"
Usmál se a dal mi pusu.
,,Nech toho"
Odstrčila jsem ho. Pohladila jsem ho po vlasech a šla do koupelny. Umyla jsem se a udělala hygienu. Pak jsem šla.
,,Pusť tam něco"
Řekla jsem, když jsem si lehala.
,,A pak zase usneš dřív viď"
Objal mě.
,,Tak aspoň zapni zprávy"
Lehla jsem si na jeho hruď. On jen chytl ovladač a dal to na zprávy. Chvíli jsme se potichu dívali, ale pak jsem prolomila ticho.
,,To mě jako ignoruješ?"
Šťouchla jsem ho.
,,Neignoruju. Vim, že si tady"
Chytl mojí ruku a dál se díval. Vztala jsem a šla do kuchyně. U dveří do kuchyně jsem se zastavila a otočila se. Nebyl tam. Setřela jsem si náznaky slz.
Nebreč. Co to děláš. Nebreč. Vždyť tě má rád.
Říkala jsem si v hlavě. Otočila jsem se zpátky a šla. Otevřela jsem dveře a rozsvítila světlo. Udělala jsem si něco k snědku. Upečená topinka s marmeládou.
,,Kde jen je ten topinkovač"
Hledala jsem, ale nenašla. Šla jsem se zeptat ignorátora. Otevřela jsem dveře a uviděla lístek.
Běž podle svíček
GEJMR❤Přečetla jsem a zvedla hlavu. Svíčky mě opravdu někam vedly. Šla jsem po nich do nějaké místnosti. U poslední svíčky jsem zastavila.
,,GEJMRe?"
Zavolala jsem a čekala na odpověď. Místo odpovědi se na mě ze stropu vyvalila nějaká lebka. Zaječela jsem a odskočila. Když jsem zjistila, že je ti jen plastová lebla, slyšela jsem smích. Nebyl ale jen GEJMRův. Byl i Pedrův a Housův. Seskočili dolu a smáli se.
,,Čeho se tak bojíš?"
Smál se GEJMR.
,,Vždyť je to jen plast"
Pokračoval Kuba.
,,Si se měla vidět"
Dopověděl Petr.
,,Vy jste fakt idioti"
Hodila jsem po nich kus nějaké látky a odešla. Cestou jsem jen slyšela jejich smích.
,,Jak zaječela"
,,Ten její výraz"
,,Škoda že sme neměli kameru"
Smáli se.
Pohled GEJMRa
Smáli jsme se jak něco. Nešlo to vydržet. Otočil jsem se, že jí něco řeknu na uklidněnou, ale nebyla tam.
,,Kluci? To sme asi posrali"
Zvážněl jsem.
,,Asi jo"
,,Ale to máš jedno"
Smáli se.
,,Kluci já to myslim vážně"
Řekl jsem a odešel za ní. Našel jsem jí v pokoji jak brečí. Sedl jsem si k ní.
,,Karol"
,,Vypadni"
Přerušila mě.
,,My to tak nemysleli"
,,To je jedno. Nech mě!"
,,Ale''
,,Nech mě. Víš jak mi teď je?"
Zvedla se. Měla úplně červené oči.
,,Promiň, já"
,,Žádný ty. Vypadni! Nechci tě vidět"
Zvedla se. Popadla pár věcí a šla.
Pohled Karol
Zvedla jsem se a šla ke dveřím. Otevřela jsem je a viděla kluky.
,,Tak co"
Smáli se. Odstrčila jsem je, ale Pedro mě chytl.
,,Ala kam deš. My to tak nemysleli"
Usmíval se.
,,Pusť mě"
Vytrhla jsem se a otočila se. Setřela jsem si slzy a běžela domů.
Venku byla zima, protože jsem měla jen GEJMRovo triko, kalhotky a boty. I tak jsem ale šla. Šla jsem k MenTovi. Jemu teď věřim.
Zaklepala jsem. Otevřel po chvilce.
,,Karol. Co tady děláš? A ještě takhle? Co se ti stalo?"
,,Pak ti to vysvětlim. Můžu u tebe dneska přespat?"
,,Jasně pojď"
Pustil mě. Poděkovala jsem a sedla si na pohovku.
ČTEŠ
GEJMRE?!
FanficPoznali se přes YouTube. Natáčeli spolu víc a víc videí. Až to jednoho dne přišlo... Gejmr zavolal naší hlavní hrdince Karol a domluvili si schůzku. Karol pak pochopí, že ho viděla každý den a byl to on, kdo se na ni pořád usmíval a díval se na ní...