Bunyi loceng tanda tamat waktu persekolahan sudah pun 30 minit berlalu.. Tapi si tutor Ryna tidakk muncul muncul lagi..
" eeee geramnya aku.. Pak long ckp lps waktu sekolah dtg sini.. Tapi tarakkk orang punnn.. 10 minute tak muncul gak aku balik" ujar Ryna geram..
" Eeee mana ni?"
" dia nak ajar aku ke tak nak senanya ni?"
" eee..tak suka lah tunggu org ni..klau aku tahu aku tak dtg !"
"Lg best duk rmh tido dripada duk sini ...tunggu manusia mcm org gila.."
Bebel Ryna..
3 minit
4 minit
5 minit
6 minit
7 minit
8 minit
9 minit
10 minit
Okay dia tak dtg² jugak... Move on aku nak tunggu.. K byee
Ryna mengambil bagnya
...
...
..
Belum sempat Ryna nk jalan bunyi suara memanggilnya" woiii Irish... Sorry late.. Aku g kedai buku jap tadi" ujar lelaki tu lalu duduk.
Jap jap .
Dia
Panggil
Aku
Irish??????????????????
Just Naz yg panggil ak nma tu! Rindunya aku kt Naz... Ehh Ryna kau dah lupa ke apa yg Naz buat kat kau?
Please move on Ryna..Tpi aku still lg sygkn Naz.
Aku x boleh nk move on😭😭
" ehh Irish ..jauh termenung" tegur Faiq.. Dia pun pelik sbnrnya dgn Ryna ..
Tak pusing kn badan Lansung ke arahnya...Tak kan mati pulak minah ni?
Ehh ada ke mati berdiri?
" oh sorry sorry" ujar Ryna laluh menoleh ke arah Faiq.
" ehh kau?" Ujar Ryna..
" yup aku... Why? Dah cepat lahh duduk.. Aku nak ajar kau ni" Faiq buat muka beku dia
Tak Ku menduka kau berlalu pergi.....
Ehh
Tak Ku menduka Abg hot student yg jadi tutor aku..aummmm hari² dpt cuci mata lah mcm ni...eee gatalnya kau Ryna..hahaha monolog Ryna.
" termenung lagi..Aduhai.. Kau memang suka termenung ehh?? Kalau macam ni mcm mna nk brjln kls kau dgn aku.." Bebel Faiq.
" okey² .. Jom lah start.. " ujar Ryna.
Faiq mengeluarkn buku Dari bag plastik laluh menghulung ke arah Ryna..
" ehh APA ni??" Soal Ryna
" nanas... Kau tk knl Nanas ke?" Jwb Faiq..
Eeee jwpn..nk je cili mulut mamat ni..haih.. Aku tau la ni buku.. Tpi soalan kau tu Ryna oiii..soalan bodoh.. Benda tu kau tahu apa yg kau g tanya jgk tu pasaipa.. Kan dah kena perli.
YOU ARE READING
Oh My Tutor
RomanceFaiq Faiqal seorang Pelajar cemerlang di Glory High school. Dengan perangai nya yang dingin membuat kan semua warga Glory high school takut untuk mencari masalah dgnnya.Namun Disebabkan satu arahan membuatkan hati nya tersentak. " Saya nak kam...