Grozan osjecaj kad ti bus pobjegne. To se meni dogodilo. Ali zaustavila sam auto i zamolila da me odvedu do sljedece stanice da uhvatim bus. To sam i napravila. No kad sam usla u bus, bio je prepun. Neko je vec sjedio na mom mjestu i nisam bila od volje prepirati se. Sjela sam na prvo prazno mjesto. Tek kasnije skuzila sam da sam sjela nasuprot Scarlet i April. Ipak sam ostala sjedit. Krajickom oka vidjela sam da se nesto dosaptavaju. Ocekivala sam opet poster. A i dobila sam ga.
April je dosla do mene,rasirila poster i zabila ga meni u facu. A meni je svega bilo dosta. 2 mjeseca svega ovoga. Bilo je previse. Refleksivno sam je odbila od sebe i zabila u prozor. Udarila sam je sakom i zabila joj poster u facu.
"je*em ti mater ovo ti je bio zadnji put da si ovo napravila"histericno sam joj viknula u uho.
"Odjebi Smrade!"Dobacila je Annabel sa zadnjeg sjedala onako kako me je inace zvala.
"Sta tuces mlađe od sebe! Aj dođi ovde!"Nicole se izderavala prema meni.
"Izgleda da neznas pricati ha?"Šapnula sam April na uho, a zatim otisla do Nicole
na zadnje sjedalo.
"Sta e ku*vo sta oces?"Nekako sam se uzivila u ovo.
"Pribit cu te droljo smrdljiva!"Ispljuvala mi je Nicole to u facu.
"Mama ti je drolja, kopile jedno ruzno!"Ovo je stvarno grozno, da je meni ovo neko rekao ubila bih boga u njemu, ali ona je to zasluzila, nije mi nimalo žao.
Dignula je ruku da mi opali samar, ali ja sam joj uhvatila ruku i opalila joj jos vecu samarcinu nego sta je ona meni mislila opalit.Pala je natrag na sic.
"Ovo ti je za sve, SVE sta si mi ikad napravila, SVE za sto si ti bila kriva da mi se dogodilo, SVAKI trenutak koji sa se osjecala manje vrijedno samo zbog tebe! ALI VISE NE! neznam zasto prije nisam ovo napravila, ali drago mi je da napokon jesam!"
Na to ona je urliknula i gurnila me. Ja sam se na to samo nasmijala i vratila se na svoje mjesto.
----
"Sta je ono bilo?"Upitao me Dan dok sam sjedila ispred skole.
"Koje?"Upitala sam hladno gledajuci u mobitel.
"Ona svađa i tuca u busu!"
"Ah to. Samo nesto sto sam odavno trebala uciniti.."
"Ti nisi normalna kako si mogla to napraviti?!"
"Dobro sto je tebi?! Jesi ti bio budan posljednja 2 mjeseca? Jesi ti vidio kako sam ja provodila svoje dane u skoli? Sve sto su one meni radile? Je li tebi uopce bilo stalo do mene? Ja sam mislila da ja tebi znacim nesto? Ocito nisam!"Uzela sam torbu i otisla od njega. Cula sam kako je jednom zazvao moje ime ali hvala bogu nije dosao zamnom. Ovo nisam ocekivala od njega! Sjela sam na zid iza skole da se malo smirim.
--
Imala sam danas 6 sati. Najduzih 6 sati ikad. Nije da bi trebali bit kratki ali ovo je izgledalo kao da su godine prosle. Svi su me u razredu gledali kao da sam im ubila majku. Sigurno je neko iz busa rekao nekome sto se dogodilo i sada cijeli moj razred zapravo cijela skola zna. Naravno oni misle da sam psihopat jer neznaju cijelu pricu. A ja uopce nisam raspolozena da ikome objasnjavam. Nakon 6 sata otisla sam "na rijeku". Ispod skole se nalazi mala rijeka, rijetko tko dolazi tamo. Bas zato sam i isla.
Legla sam na sitno kamenje odmah pored rijeke, stavila slusalice i zatvorila oci. Razmisljala sa o onome sto sam napravila. Osjecam da ce me sada svi izbjegavati. Ali ne kao prije. Prije su me izbjegavali iz sažaljenja, a sada ce jer me se boje. Ali to je zato jer neznaju cijelu pricu.Nije me bilo briga za misljenje ostalih, ali Dan me je povrijedio i naljutio.
BẠN ĐANG ĐỌC
Last First Kiss [ZAVRŠENA]
Lãng mạnGlavna djevojka u prici, Baylie Hatway prolazi kroz mnoge probleme u srednjoj skoli. Napusta svoje prijateljice i pocinje zivjeti drugacije. S kime ce naci srecu? Hoce li uopce naci srecu? Jedna osoba ce joj pomoci..