PART~22

408 28 1
                                    

~Baylie's P.O.V.~

Nakon sto sam ljuto izletila iz kafica otisla sam na autobusnu stanicu. Valjda ima sada neki bus. Au tek sad sam se sjetila da nisam mami i tati rekla gdje sam! Oni su se vec sigurno vratili kuci! U tom trenutku mi je zazvonio mobitel. Mama..

"Halo.."Rekla sam bezvoljno, ali pokusala sam zvucati normalno ipak nije jednostavno s mojom mamom, ako cuje ista neobicno pocet ce s pitanjima. "A gdje si ti molit cu lijepo?"Kao sto rekoh.."Ajme morala sam do grada hitno nisam vam stigla reci. Kad nemate mobitel!!"Culo se jaukanje s druge strane."Pa kad meni ne treba to go*no! Ajde dolazi kuci!"Ovo sam i ocekivala."Hocu, a sta je? Di gori?"Sad sam mogla cuti druge glasove."Dosli su nam rođaci, zapravo upilali su me gdje si ti."Ajojj a bebe moje!"Eto me dolazim prvim busom!"

"Pa nema ti sad busa. Tek za sat i pol." Za sat i pol! Ajme.. "Pa nemogu vjerovat!"

"Hoces da tata dođe po tebe?"

"Ma ne treba! Snaci cu se nekako. Aj pozdravi mi njih i reci da dolazim sto prije."Poklopila sam i spremila mobitel u dzep. Zasto sam uopce dosla ovdje zbog onog kretena Leona! I jos je Nova Godina! Pa ubit cu se! Bilo mi je malo hladno. Izvadila sam slusalice iz torbe i mobitel iz dzepa. Ukljucila ih i stavila u uši pa pustila pjesmu Dark Horse od Katy Perry. Osim One Direction i slusam jos neke izvođače. Predobra mi je ova pjesma. Sjedila sam u stanici i stavila noge na sjedalo a onda rukama obgrlila koljena. Gledala sam u lijevu stranu da se pojavi neko s kim bi mogla do kuce. Dugo sam stala tako, skoro da mi se vrat ukocio polako sam okrenila glavu na desno i susrela se s dva para zelenih ociju kako gledaju prema meni. Leon.. O super sad ce me ovdje nastavit zivcirati! Stajao je naslonjen na staklo od autobusne stanice i prekrizio noge gledajuci u mene. Skrenila sam pogled s njega i vratila ga na cestu. Nisam mu htjela dati doznanja da zelim pricati s njim. Nisam ni skuzila kada se pomaknuo, ali vec je sjedio pored mene. Okrenila sam se i pogledala ga. Usne su mu se pomicale ali ga nisam cula. Pogled sam opet vratila ka cesti i uzivala u pjesmi i u mojem najdrazem dijelu dva prsta su mi povukla slusalicu iz uha."Hej!"Sad sam ga pogledala."Sta je s tobom?" Upitala sam ga zivcano, a on me gledao skupljenih usana."Zasto me ignoriras?"Ja mislim da bi i budala shvatila!"Zato jer me nerviras!"Spustio je glavu a onda opet podignuo i pogledao me u oci."Gle sorry sto sam naporan, al takav sam. Ne zelim ti biti tlaka. Sama si pristala na pice i sad pobjegnes a obrazlozenje je zato jer te zivciram."Evo i on se jos pita zasto me zivcira! "Pa i zivciras me! A pristala sam jer nisam znala tko je!" Pogledao me zacuđeno a onda sam shvatila sto sam rekla."Nisi znala ko je?"Uff nemogu vise izdrzati!"Ajme zaboravi, moze? I pusti me na miru!" Nisam ga vise mogla slusati a najteze je gledati ga u te zelene oci i stajati smiren. Jednostavno se izgubis. Zato sam i izbjegavala njegov pogled."Ali ispricao sam ti se. Oprosti stvarno! Ne zelim da se svađamo i zao mi je sto sam pilana eto prestat cu!" Pa ovo i nije bilo toliko tesko kao sto sam mislila. Sjeo je pored mene u isti polozaj kao i ja. Stajali smo tako par minuta i onda mi je na pamet pala jedna bezvezna ideja. Uzela sam onu jednu slusalicu, koju mi je on izvukao iz uha, i pruzila je njemu. Nasmjesio se, uzeo je iz moje ruke i stavio u uho. Svirala je pjesma One More Night od Maroon 5. Kad je zavrsila sjetila sam se jos jedne ideje, ali korisne za razliku od prve."Hej, jel vozis ti auto?" On se okrenuo prema meni iznenađen mojim pitanjem."Um..ne?" A shit, propala mi ideja."Vozim motor!"Rekao je i izvukao usne u lijepi smjesak koji je i mene namamio da se nasmijem."Oh super! Jel bi me mogao odbacit do doma?"On je izvadio slusalicu ustao se i rekao;"Sa zadovoljstvom madam!"Pruzio mi je ruku a ja sam se samo nasmijala i ustala se te prosla kraj njega hodajuci prema istoku."Gdje ti je motor?"Upitala sam ga u hodu spremajuci slusalice u dzep."Um..u drugom smjeru."Rekao je a ja sam se okrenila i vidjela njega kako stoji na mjestu gdje sam ga i ostavila. Koji crnjak. Morala sam se vratiti natrag k njemu iako sam htjela sama otici do tog glupom motora. Sad sam ispala retardirana! Zasto jednostavno on nije odmah krenuo nego tu izvodi neke gluposti! Dosla sam do njega i opet mi je pruzio ruku i ja sam mu opet dala doznanja da mu necu dati ruku.. Kratko sam se protresla jer su me prosli trnci od hladnoce."Ajde ajmo vise po taj motor!" Rekla sam zivcano."Pa ti se smrzavas!"Rekao je i stao panicariti."Daj aj molim te samo zavrsimo s ovim.." Skinuo je jaknu i stavio je preko mene a onda me poceo gurati u smjeru, valjda prema motoru."I sad ces se ti smrznut i ja cu biti kriva!"Odmahnuo je rukom i rekao;"Mah, ne brini ja uvijek izbjegnem prehladu!"A vidjet cemo. A bas cu mu se rugat kad bude smrcao, pio caj i zamotan u deci lezao na kaucu. Dosli smo napokon do tog njegovog motora i sjeli smo. Prije toga mi je on stavio kacigu."A ti nemas?"Upitala sam ga."Ja bih radije da je ti nosis."Odgovorio mi je nekakvim zabrinutim pogledom. "Covjece ti si lud! Aj uzmi bar ovu jaknu natrag!"Nije odmah pristao, ali uspila sam ga nagovoriti da je obuce. Bojala sam se voziti na motoru zato sam ga snazno drzala oko struka. Mogao je cak pomisiti nesto drugo, ne daj boze! Ma objasnit cu mu drugi put. Vozili smo se jedno pola sata. Ja sam mu govorila gdje treba skrenuti jer ipak prvi puta vozi ovuda. Kad smo napokon dosli ispred kuce, parkirao je i sisli smo. Vratila sam mu kacigu, on se nasmjesio i stavio je na volan."Znaci ovdje zivis?" Pogledao je prema mojoj kuci."Dap!" Rekla sam i naglasila ono 'p' cisto iz dosade. Stajali smo tako minutu i sutili a ja sam se mislila kad ce vise otici."Pa..neces me pozvati unutra?"On ocekuje da ga pozovem unutra?"Pa..tata ce ispitivati haha, a i imam goste."

Last First Kiss [ZAVRŠENA]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang