Cekala sam Josha na zidu iza skole. Dosao je 5 minuta nakon mene.
"Hey, nisam znao kad ti dolazis. Sorry ako si dugo cekala."Rekao je i poceskao se po glavi.
"Nema veze."Nasmjesila sam se.
"Okej. Pa.. kako si?"Sjeo je do mene i pitao.
"Pa, uglavnom dobro. Ti?"
"Isto.."Onda je nastala tisina, ali ja sam znala sto moram reci.
"Gle, zelim se ispricati sto sam te uvukla u ovo s ravnateljem i sto sam bila onako drska a ti si mi samo pokusavao pomoci.."
"Oprosteno!"Rekao je i nasmjesio mi se. Onda se culo zvono."Idemo?"
"Idemo, ali polako, sad se svi guraju."Opet se nasmjesio. Krenuo je, a ja za njim.
Prvi sat je Glazbeni. U hodniku, Josh je naisao na Zacka i Codya koji su ga povukli u gomilu. Ja sam ostala sama na kraju gdje inace stojim. Usla sam u razred nakon svih i sjela u svoju klupu. Josh je tada sjeo kraj mene.
"Hey sorry sta sam te ostavio samu. Decki su me odvukli."
"Gle Josh, nemoras svaki trenutak bit samnom i nemoras se uvijek ispricavati."
"Hah, ok. Jel imas domaci?"
"Rjesila sam neke zadatke."
"Kuzis se u matematiku?"
"Pa znam nesto al nisam neki genije."Tiho se nasmijao a onda smo poceli pratiti nastavu.
--
Zadnji sat. Fizika. Pojma nemam. Josh je opet sjedio samnom u zadnjoj klupi. Nismo nista posebno pricali cijeli dan. Zadnjih 5 minuta na sat je usao ravnatelj.
"Imam jednu novost za vas! Sutra dolazi dvoje novih ucenika u vas razred! Leena i Steve Donald!"Svi su bili uzbuđeni. Mene to nije diralo nesto posebno. Ravnatelj je ostao pricati s profesoricom a mi smo otisli.
"Zelis da ostanem s tobom dok ti ne dođe bus?"Josh me pitao dok smo izlazili iz skole.
"Nezelim ti biti teret. Ako zelis ici, idi."
"Rado cu ostati sa tobom!"Nasmjesio mi se.
"Inace idem na rijeku.."
"Odlicno, ajmo!" Poceo je trcati a onda sam i ja potrcala za njim.
Kad smo dosli do rijeke ja sam ga pretekla a onda otisla na svoje najdraze mjesto.
"Znaci ovjde zalazis nakon nastave?"
"Dap"Legla sam na kamencice ispod stabla.
"Sviđa ti se ovdje?"Legao je kraj mene i pitao.
"Tebi ne?"
"Naravno da je!"Malo se nasmijao.
"To kazes samo da nebude suprotno od mog misljenja!"
"Nisam, stvarno!"Nakon toga je nastala neugodna tisina. Josh se okrenuo prema meni. "Pa pricaj mi nesto o sebi. Neznam bas puno haha."
"Haha, neznam sto da ti kazem. Nisam bas zanimljiva."
"Ma hajde, pricaj mi o obitelji. Sto volis? Sto nevolis? Imamo vremena, zar ne?"
"Da. Paa.. Imam starijeg brata ali neviđam ga cesto. Uopce. Nemamo neki posebni odnos.."
"I ja imam brata. Jako smo bliski."
"Lako je to tako."Pogledala sam u nebo.
"Pa nije sve gotovo. Popravit cete vi vas odnos."
"Valjda..."
"Hoces mi reci ista o svađi?"
"Ako bas zelis znati.." Sjela sam i gledala dolje u kamenje."Ali molim te, nemoj nikome pricati."
"Zar nezelis sve razjasniti?"Iako ga nisam vidjela osjetila sam da se ispravio i sjeo.
"Ne. Bolje je ovako. Jer, da znaju, obracali bi mi se samo iz sazaljenja. A ja to nezelim."
Ispricala sam mu sve, od pocetka do kraja.
"I onda si se ti usudio prici mi. Od sve te gomile, nisam ocekivala tebe.."Osjecala sam ogromnu knedlu u grlu. I moglo se skuzit da mi je glas drugaciji. Neprimjetno mi je pobjegla jedna suza preko obraza. Josh me zagrlio.
"Hej, uredu je.. Sad ce sve biti dobro! Obecavam!"
"A tek Dan. Kako me je napustio. Od njega sam to najmanje ocekivala. Znacio mi je sve! Jedina normalna osoba s kojom sam mogla o svemu pricati! Nemogu mu oprostiti za ono!"
"Nemoj se brinuti oko toga. Dan je kreten! Zaboravi njega! Ja cu biti uz tebe!"
"Josh. Mogu te pitat nesto?"Kimnuo je glavom."Prije si se ponasao odvratno prema meni. Kako to da me sada mozes zagliti da ne povratis?"
"Pa nisam ja to stvarno mislio..Znas..To je bilo nekako..."
"Nisi imao drugog zanimljivog posla pa si mene vrijeđao!?"
"Nije zato..Decki su stalo pricali o tebi kao-vidi ovu-onda bi me nagovarali da ti nesto dobacim..Oprosti.."
"Moram ic... Bus.."
"Vidimo se sutra kod zida?"
"Aham"Tiho sam odgovorila i otisla.
--
Kad sam dosla kuci, nisam imala nista za uciti. Kraj polugodista.. Bila sam u dnevnom gledala tv dok je mama radila kolace. Bio je neki glupi dokumentarac, ali brzo je zavrsio. Nakon njega bio je film Skakač. Bas je odlican. Da sam bar imala kokice dok sam ga gledala. Ili da je Dan bio u..Tako mi fali. Ali nemas sanse da se ja prva njemu obratim! Ne zbog ponosa, povrijedio me..
Zazvonio mi je mobitel. Dan. Nisam se htjela javiti ali zanimalo me sto ce reci.
"Halo...?"
"Otkad se ti druzis sa Joshom Stuartom?!"
"Otkad tebe briga?!!"
"Zasto me nebi bilo briga??"
"Zato jer nije tvoja stvar!!"Poklopila sam slusalicu.
-
-
-
-
-
3 dio nadam se da vam se sviđa. Meni nije bas zanimljivo u pocetku ali dalje ce se događati svakakve stvari. Molim vas komentirajte ako citate i recite kakvo je zasada.
Hvala svima koji citaju
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Last First Kiss [ZAVRŠENA]
RomantizmGlavna djevojka u prici, Baylie Hatway prolazi kroz mnoge probleme u srednjoj skoli. Napusta svoje prijateljice i pocinje zivjeti drugacije. S kime ce naci srecu? Hoce li uopce naci srecu? Jedna osoba ce joj pomoci..