Jos me mucio susret sa Steveom. Pokusala sam si odvratit paznju necim drugim. Iskopala sam iz ormara torbicu sa sminkom sto sam dobila za rođendan od tete. Nisam je nikako koristila. Mislila sam da izgledam ocajno. Sad cu se malo pozabavit s tim..
Stavila sam tamno crveni ruz. Maskara mi je produzila trepavice i bile su jako, jako crne. Sjenilo je bilo sivo a onda uz krajeve tamnije. Također sam i obrve uredila. Nisam stavljala puder. Nisam htjela biti kao i one sto imaju kilo pudera a i ruzno bi izgledalo.
Odlucila sam obuci crne traperice i tamno crvenu tuniku, a preko toga crni kaputic. I crne cizme naravno ali ne one do koljena, to mi je ruzno, one kratke.
--
"Hey Bailey! Izgledas....wow!"Rekao mi je Josh kad je dosao kraj zidića gdje sam ja sjedila.
"Hah, hvala Josh! Ni ti nisi los danas!"Namignula sam mu.
"Hej!! Ja uvijek izgledam savrseno! A sto se tebi dogodilo?"
"Mala promjena.."
"Malo veca!"
"A di su ostali?"
"A sta e? Htjela bi da te vide tako savrsenu i sređenu pa da ti se upucavaju??"Namignuo mi je.
"Josh...Zar stvarno to mislis?"
"Ja nemislim...ja znam!"Govorio je to previse iritantno za mene. Ustala sam se i gurnila ga i krenila u skolu."Zar ne idemo skupa? Joj da zelis privuci paznju sada dok uđes, jer da sam ja s tobom i dalje bi gledali u mene.."
"Daj Josh zacepi vise! I osisaj se!"
"Mislio sam da ti se sviđa moja kosa.."Rekao je tuzno ali znala sam da glumi. Trckarao je zamnom sve do ucionice. Ispred nije bio nitko, valjda su svi vec usli. Otvorila sam vrata i zakoracila unutra. Josh je bio iza mene.
"Oprostite sto ka..."Josh je zastao kad je shvatio kako su svi buljili u mene a ne u njega. Nisam se obazirala na njih. Sjela sam u svoju klupu a odmah tad je i Josh sjeo kraj mene. Imali smo zemljopis. Profesor mi nije nista rekao. Nije ni pogledao.
"Covjece svi su gledali u tebe!"
"Da znam i...?"
"Ja sam bio odmah tu...kraj tebe..i nisu me vidjeli...."
"Ma briga te za njih!"
"Lako tebi! Pokupila si paznju svih! To je trebala biti moja paznja!"
"Daj Josh ne dramatiziraj!"Pogledala sam ga. Imao je ruku na celu i deprimirano gledao u klupu. Potapsala sam ga.
"Samo se ti drzi mene i sve ce biti uredu"
--
Poceo je drugi sat. Izvadila sam teku i pocela sarati na zadnjoj stranici. Tad je papiric pao na klupu. Neprimjetno sam ga uzela i otvorila. Pisalo je "Hey ljepotice! Privukla si paznju! Tvoj tajni obozavatelj <3". Okrenula sam. Iza mene je sjedio Cody sam,jer inace sjedi sa Steveom al on nije dosao u skolu danas. Znala sam da ovo nije poslao on, on mi je samo frend. Pogledala sam malo bolje po razredu. Ali svi su spavali ili pricali međusobno. Okrenila sam se nazad i spremila pismo u dzep.
"Sta je to?"pitao me Josh.
"Ma nista! Nego jesu i danas skraceni satovi?"
"Aha. I sta ima nova kod tebe, osim izgleda?"
"Pricat cemo na rijeci."
"Sto ces mi kupiti za Bozic?"
"Pa to je iznenađenje!"
"Jedva cekam petak!"
--
Sad je zvonio zadnji sat i idem sa Joshom na rijeku. Morala sam tren svratiti do wc-a da popravim sminku, a Josh me cekao ispred skole. Bas sam namjestala kosu kad sam u ogledalu vidjela Violet Simons. Bila je umisljena glupaca i iskoristavala druge ljude koji su joj navodno bili prijatelji. Bila je iritantna za bilociji ukusu. Ljudi su se druzili s njom da se ona neokrene protiv njih jer je kao 'opasna'. Zapravo je samo fufica koja zarađuje lovu za robu i sminku na znate vec koji nacin.
YOU ARE READING
Last First Kiss [ZAVRŠENA]
RomanceGlavna djevojka u prici, Baylie Hatway prolazi kroz mnoge probleme u srednjoj skoli. Napusta svoje prijateljice i pocinje zivjeti drugacije. S kime ce naci srecu? Hoce li uopce naci srecu? Jedna osoba ce joj pomoci..