PART~10

515 25 2
                                    

Dosla sam kuci, nesto malo pojela i otisla u krevet. Naravno nisam spavala. Upalila sam prvi film na kojeg sam naisla na youtubeu. Nazvala sam Codya.

"Hey mala!"

"Hey veliki! Kako si?"

"Pa uglavnom dobro. A ti?"

"Dobro ali moglo bi biti i bolje."

"Zasto to kazes?"

"Nekao si mi cudan bio danas. Je li sto posto sve uredu?"

"Ma sve je ok, neznam zasto se jos uvijek brines oko toga!"

"Okej, sori sta sam pilana. Nego, sta ti radis?"

"Na wcu sam trenutno. Morao sam na neku veceru sa svojima. Brat mi je dosao iz Austrije nakon dugo vremena pa smo odlucili otic u restoran. Ubijam se od dosade. Bas sam te krenio nazvat hehe."

"A jadnicak. Pa zasto ti je dosadno?"

"Ma duga prica. Svi su uzivljeni u mog brata i misle da je faca kako se odselio u Austriju. I to me tako nervira. A mene svi smatraju nistarijom."

"OMG pa jesu ti ljudi retani?? Uopce te ne poznaju!"

"Ma znam, ne brigam se puno oko toga. Nego, mom bratu je vjencanje u sljedecu subotu, pa oces doci. Misim, biti moja pratilja?"

"Naravno, bit ce mi drago. A i ne bih te pustila da umires od dosade."

"Bas si srce! A sta ti radis?"

"Evo gledam neki film.."

"Slusaj trebao bih ja otici, zabrinut ce se za mene. Oh boze sta ja pricam. Oni bi cak i otisli doma a nebi primjetili da sam ja ostao u wcu."

"Nemoj se puno time zamarat. Zavrsit ce brzo."

"Aj cao!!"

"Caoo!"

Pogledala sam film do kraja i zaspala. Iz sna me probudio mobitel.

"Ko smeta?!"

"Ja sam, Leon! A sta ti radis?"

"Za neko cudo spavam! Zasto me zoves ovako kasno?! Kakva je to glazba u pozadini?"

"Na partyu sam, oces doc il da ja dođem kod tebe?"

"Leon jesi ti pijan??!"

"Nisaam!! Samo dođi trebam tee!!"

"Leon ti si bolestan! Ja neidem nigdje! A ti ako glumis stvarno si retardiran, a ako si stvarno pijan daj se sredi, odi doma lec!"

"Baylieeeeee!!!!"

Nisam ga vise mogla slusat. Poklopila sam slusalicu. Bio je totalno pijan i nisam zeljela znati sto ce dalje reci. Nazvala sam Josha.

"Neznam tko je al nazovi za dva dana..."

"Hey Josh, ja sam, Baylie!"

"Baylie?"

"Da, gle sori sta te zovem u 2 sata.."Prekinuo me zenski glas.

"Hej ostavi mog decka na miru! Sta ga stalno zoves??"

"J..Josh??"

"Odjebi od njega kravo!!!!"

Poklopila sam susalicu. Isuse sta je ovo bilo!? Osjetila sam vibriranje mobitela a onda se cuo i zvuk. Josh me zvao. Nisam se htjela javiti. Tako je zvonio neko vrijeme, pa prestao, pa opet zvonio. Iskljucila sam mobitel i pokusala zaspati.

--

"Aha! Oke! Super!"

"Sta kazee?"Pitala me mama kad sam zavrsila razgovor s rodicom Mary.

Last First Kiss [ZAVRŠENA]Where stories live. Discover now