Nicole! Sugava Nicole! Nemogu vjerovati! Ona je Nixy?! S njom se Cody dopisivao?! Pa nemogu vjerovati koliko je odvratan! Naglo sam se trznula s namjerom da se ustanem odem tamo i pretucem ih oboje. Ali Joshova ruka me zaustavila. "Daj ostani tu. Nemoj sad radit scenu."Tiho mi je rekao. "Josh pa jel ti vidis s kim je on?!"Pokusala sam viknuti sto tise. "Vidim, vidim, ali pricekaj jos malo da vidimo sto ce se dogoditi."
"Oke.." Stala sam kraj Josha i nastavili smo gledati. Nesto su pricali, ali nazalost nismo mogli cuti. Preporucila sam Joshu da odemo blize, ali odbio je u slucaju da nas primjete. Osjecala sam takvu bol u prsima. Pa ne bi me toliko smetalo da je s nekom drugom curom, ali Nicole! Ta glupaca! Neznam zasto je to napravio? Ima tako ocajnu facu! Cijelo vrijeme su se smjeskali jedno drugom. Ugh! Nije da sam ljubomorna, ali Nicole... O boze! Dosadilo mi je gledati ovaj uzas vise i htjela sam otici."Josh, idem ja.."
"Gde ces sad?"
"Ne da mi se ovo gledat.."
"Idem ja s tobom."
"Okej.." Rekla sam i preko Joshovog ramena mogla primjetiti Codya i Nicole kako se ljube.
"Zasto izgledas kao da si vidjela duha?" Nisam nista odgovorila, jednostavno sam se skamenila. Josh se na to okrenio i uzivao u pogledu koliko i ja. Knedla mi se pojavila posred grla i uzasno mi je smetala. Mogla sam osjetiti da suze naviru na oci. Josh me povukao za ruku i odvukao dalje odavde. Hodala sam zatvorenih ociju pokusavajuci nekako progutati onu knedlu. Znala sam da Josh zna sto radi i gdje me vodi i vjerovala sam da nece napravit nikakvu spačku dok imam zatvorene oci, pogotovo ne u ovakvom trenutku. Zaustavili smo se i Josh me posjeo, valjda na klupu. Napokon sam otvorila oci. Osjetila sam suzu koja se polako izvlaci i pada preko mog obraza. Josh me pogledao tuzno i zagrlila sam ga. Najcvrsce sto sam mogla. Pocela sam sve jace plakati u njegovu majicu. Neznam sto me obuzelo ali morala sam to istresti. Josh mi je rukama prelazio preko leđa da me smiri. Nakon 10 minuta plakanja skuzila sam da nema koristi. "Zbog cega jauopce placem Josh? Jer sam vidjela decka kojeg prema kojem ne osjecam nista vise od obicnog prijateljstva koji se zvali s osobom koju mrzim najvise na svijetu. Iz uz to, taj prekrasni decko mi je prodavao pricu da je ludo zaljubljen u mene, nekoliko dana nakon sto smo usli u vezu prekinuo samnom i vec se poceo nalazit s drugom. I to zamislim s kim!"
"Baylie..ni on ni ona nisu vrijedni tvojih suza." Kad je to rekao makla sam se s njegovih prsa i obrisala suze.
"Znam. Imas pravo. Oticu tamo i sasut cu im sve u facu!"
"Nemoj! Bolje da on nezna da si saznala. Ti ces igrat svoju igru s Codyem a ja svoju sa Selenom."
"Josh to je malo glupo. Samo ce mo pogorsati stvari."
"Pogorsali ili ne, on zasluzuje plakati radi tebe!"
"Josh..sto ces zapravo napraviti Seleni."
"Zapravo..razmisljao sam o tome i dovest cu je do krajne tocke ljubavne boli."
"Sta je to? Josh jesi ti normalan?"
"Gle, znaci ovako. Upucavat cu joj se, vise nego sto bih trebao i kad mi napokon popusti vidjet ce me s drugom."
"Drugom?"
"Da, ja sam racunao na tebe." Stvarno? On je racunao na mene. Kao da me ne poznaje!
"Sta bih trebala napraviti?"
"Pa Sel bih trebala vidjet mene i tebe u trnutku dok se.. ljubimo.."
"Josh kako cu ja tebe poljubit? Pa najbolji si mi prijatelj!"
"Mozemo samo glumiti poljubac u obraz, samo ona mora misliti da je pravi."
"Josh, mislim da ne bi trebao raditi ovo."
VOUS LISEZ
Last First Kiss [ZAVRŠENA]
Roman d'amourGlavna djevojka u prici, Baylie Hatway prolazi kroz mnoge probleme u srednjoj skoli. Napusta svoje prijateljice i pocinje zivjeti drugacije. S kime ce naci srecu? Hoce li uopce naci srecu? Jedna osoba ce joj pomoci..