"U vezi..?"
"Pa jedan lik mi se sviđa, a znas da sa svojim bratom nemogu pricati o tome a voljela bi pricati s nekim muskim o tome a ti s idealan haha."
"Oke haha!"
"Znaci, taj lik, zaljubljen je u mene, a ja, ono, sviđa mi se..."
"I u cemu je problem?"
"Pa mi smo sada u vezi i zelim znati kako on razmislja o svemu tome. A posto su svi muskarci isti haha mislila sam da bi mi ti mogao odati neku tajnu o muskom umu haha!"
"Hahah pa predpostavljam da znas o cemu mi muskarci uglavnom razmisljamo. Ali ima izuzetaka. Samo ja nepoznajem tog tvog decka pa ti ne bih znao reci."
"Sve u svemu hvala ti za jutarnju setnju!"
"Ma nema na cemu haha. I hvala ti za ono sinoc."
"Koje?"
"Pa ja sam kao debil izgubio kontrolu, a ti si me pokusala smiriti.."
"Oh to..pa situacija je bila za plakanje ali znala sam da ti nekako mogu pomoci.."
"Da, hah.."
"Ovaj..jel ides doma ili se vracas samnom?"
"A idem doma. Pozdravi mi Codya kad se probudi a mi cemo se jos vidjet!"
"Oke, aj bok!"
Pozdravio sam se sa Selenom i otisao doma.
~Balie's P.O.V.~
Probudila sam se oko 10 i doruckovala. Mary je cijelo jutro bila na kompjuteru, a ja sam umirala od dosade. Clarie je na treningu. Zazvonio mi je mobitel dok sam igrala Flappy bird. Leon me zvao.
"Hej..."
"Hej Baylie! Leon je!"
"Da znam..."
"Gle, dugujem ti ispriku za ono u petak navecer.."
"Oh to.."
"Bio sam pijan..previse!"
"Kako to da se sjecas?"
"Carlos mi je jutros rekao za to. Komentirali smo događaje na partyju i kad sam cuo sto sam zapravo napravio..pa morao sam ti se ispricati."
"Ma sve je ok!"
"Super! Pao mi je kamen sa srca!" Samo sam se nasmijala na to."Ovaj..gdje si danas? Da se mozda nađemo?"
"Rado, ali nisam doma. Kod rodice sam.."
"Aha, a kada se vracas?"
"Za par dana. U cetvrtak vjerovatno."
"Oke, onda cemo se vidjet!"
"Oke, cao!"
"Cao!"
"Tko je to bio?"Upitala me Mary znatizeljno.
"Leon."
"Uuu onaj Leon?"
"Da, onaj Leon."
"I sta kaze?"
"A ispricava mi se zbog onoga sto me zvao pijan usred noci.."
"Ajoojj znaci nije kreten!"
"Noup!"
"A sta je bilo sa onim Steveom?"
"Emm..nemam pojma, nismo se odavno culi.."
"Pa nazovi ga!"
"Zasto??"
YOU ARE READING
Last First Kiss [ZAVRŠENA]
RomanceGlavna djevojka u prici, Baylie Hatway prolazi kroz mnoge probleme u srednjoj skoli. Napusta svoje prijateljice i pocinje zivjeti drugacije. S kime ce naci srecu? Hoce li uopce naci srecu? Jedna osoba ce joj pomoci..