PART~24

346 29 2
                                    

~Baylie's P.O.V.~

Nikako nisam mogla naci Sel. Pa gdje je ta cura nestala? Usla sam u Codyevu sobu ne bih li tu naisla na nju. Nije bilo nikoga ali cuo se netko u WC-u. Nisam htjela upadat pa sam ostala cekati dok izađe. Iako, na krevetu je bio Codyev laptop, sto mi nekako govori da je on u WC-u, a ne Sel..

Nisam njuskalo, ali morala sam virnuti u laptop. Cijelo vrijeme je nesto tipkao po njemu i zanima me sto ga je to omelo u druzenju s prijateljima. Na desktopu je bio otvoren njegov e-mail. Nisam namjeravala gledati poruke i u trenutku kad sam zatvarala laptop cula se poruka. Razmisljala sam da li da pogledam ili ne, ali ipak moja radoznalost je prevladala. Na ekranu se prikazao prozorcic sa porukom "onda..vidimo se sutra?". Poslano je od neke Nixy. Usla sam u cijeli inbox i zacudila se onom sto sam vidjela. Cody se dogovarao za izlazak sa tom nekom Nixy, a bilo je tu i jos nekih porukica, srceka i tih ljubavnih s*anja. Znaci li to da me je Cody vec prebolio. Mislim i da je, ne bi mi smetalo ali vec. Iako ne cudi me jer mu ja nisam uopce uzvratila. Ali kako mi je napricao o toj svojoj ogromnoj ljubavi prema meni mislila sam da nece tako brzo naci nekoga. Cula sam zvukove iz WC-a i brzo poklopila laptop udaljavajuci se od kreveta prema vratima. Uto je iz WC-a izasao Cody, kao sto sam i ocekivala. Kad je primjetio cudno me pogledao i rekao "Um..sto ti radis ovdje..?"

"Ja..ovaj, trazim S..tebe!"Nisam htjela reci da trazim Sel, onda bi me pitao zasto nisam isla u njenu sobu, jednostavno nisam htjela komplicirati. "Zasto?"

"Pa.."Moram nesto brzo smislit."Nekako si hladan.."

"Gle mi smo prekinuli sjecas se.."

"Ma nije to.. Svejedno mozemo biti prijatelji a ti izgledas kao da se ljutis na mene zbog necega.."

"Baylie.."Prisao mi je blize."Nisam ja ljut, samo.. nadao sam se da ce biti nesto s nama i sada kada nije, malo mi je tesko preci preko toga.."Da uvjerila sam se.."Nisam na hladan.. Nisam od volje danas.."Rasirio je ruke ocekujuci zagrljaj. Bez razmisljanja sam ga zagrlila."Moram nesto obaviti i silazim dole za cas." Klimnula sam glavom i otisla u dnevni. U sred hodnika sudarila sam se s Joshom i oboje smo 'opleli' po podu.

"Baylie!"Josh je tiho prosiktao.

"Zasto sapces?"

"Shhh, moramo biti tihi! Dođi."Povukao me u glavnu kupaonicu u kuci.

"Sta ti je?"Upitala sam ga a on je pocao klimati glavom lijevo-desno."Josh? Daj govori!"

"SeliVioletsuisplaniralesveodjetetukojenaravnonijemojeiSeljesamopokusavaladaseosjecamkrivim." Rekao je prebrzo i par puta spekljao jezik i zamalo se u gusio. Jos uvijek je klimao glavom i nista nisam shvacala.

"Aj pojasni..." Poceo je nesto tipkati po mobilnom i onda mi ga pruzio i rekao"Slusaj."

~"Moras se rijesiti tog djeteta!...Kako ne mozes!?... I ti stvarno mislis da ce on prihvatiti to dijete i kada Josh dokaze da nije njegovo!... Ti si bolesna! Rijesi se tog kopileta! On se samo trebao osjecati krivim zbog toga! Odakle sad odjednom to dijete? Ti nisi uopce shvatila plan!...Je ovo je plan! Ovo planiram vec duze vremena i ja odlucujem sto ces napraviti i odlucila sam da ces abortirati! Uostalom kako ces u skolu?"~

"O..Ovo je Selenin glas.."Rekla sam sokirano.

"Da! Nemogu vjerovati da mi je Selena ovo napravila!"

"Ni ja.."

"Sto cu sada?"

"Pa, valjda moras reci Seleni da si sve saznao."

"Ne! Mislim da znam sto bi ovo sve trebalo znaciti."

"Sto?"

"Ona se meni zeli osvetiti zbog proslog ljeta."

Last First Kiss [ZAVRŠENA]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora