PART~19

440 27 2
                                    

~Baylie's P.O.V.~

MOLIM?!?!? Je li istina ovo sto su moje usi upravo čule?! Violet?!? Trunda?!?! Sa Joshom?!?!??!?!? Ma nema šanse!!! Ovo mene neko zeza! Skrivena kamera il nesto?! Stajala sam jos uvjek kraj blago pritvorenih vrata Joshove sobe. U šoku od onoga sto sam cula slucajno sam se naslonila na vrata i otvorila ih uletjevsi u sobu ispred ono dvoje.

"Baylie ja.."Josh je poceo ali sam ga prekinula.

"Josh?! Zar stvarno?!"

"Baylie nije on kriv, bilo je slucajno.."Sad se ona glupača oglasila! Da bilo je slucajno! Slucajno ju je poje*ao i napravio joj djete! Cekaj koji k?! Pa ja nemogu vjerovati!

"Slucajno!? Ma daj molim te ti mi se ne obracaj!!"

"Baylie ja.. mogu objasnit!"

"Ajde eto objasni mi kad mozes, objasni! Objasni iako se nema sta objasniti!"

"Bio sam pijan i.."

"Bio si pijan pa naravno! I to onaj petak navecer kad sam te nazvala! To je bila ona! O boze nemogu vjerovat...."

"Ne mora znacit da je dijete moje!"

"Tvoje je!"Oglasio se kricavi glas glupe djevojke.

"Nema logike voditi ovaj razgovor! Josh... Bok! Ja sam s tobom zavrsila.."

"Cekaj pa, znam da sam pogrijesio, znam da nisam smio to napraviti, uostalom ja nju nemogu smislit pred ocima!  Ajme kako da ispravim ovo!?!"

"Nikako Josh..Nisam ja ljuta na tebe sto si spavao s njom ni ljubomorna nedaj boze, samo razocarana, jako razocarana. I znao si sve, sve od pocetka, cijeli plan, SVE, i na kraju ja saznam ovo!" Oci su me pekle i izletila sam vani sto sam brze mogla da ne vidi izraz moga lica. Vec sam mu dala dozanja  koliko me je razocarao. I sad se vani na zraku, ovom ledenom zraku na 30.12. na docek nove godine, ja smrzavam pokusavajuci suzbiti suze koje bez mog dopustenja polako klize niz obraze. Sigurno je na ovo mislio kad je rekao da ne zeli da nas ista rastavi. Isuse koja sam ja budala bila. Koja sam ja budala i sada. Zasto sam uopce prihvatila njegovo 'prijateljstvo'? Pogledaj me sad! Pa bilo je bolje prije, prije nego sto se sve ovo izdesavalo, dok su me svi izbjegavali i one dvije glupace vrijeđale, jer sve je bolje nego ovo. Ovo je tako lose da mi se povraca. Tako uzasan osjecaj, zelim pobjeci. Svaki cas ce kucati ponoca a ja sam vani, sama na ledeni prosinac..

~Josh's P.O.V.~

Ovo nisu istine! Unistio sam sve! Baylie me mrzi a uskoro ce i Selena i Cody. Ja ne mogu ovako zivjeti! Ne, to dijete ne moze biti moje!

"Josh ja stvarno nisam htjela ni..."

"Zacepi! Zacepi i izađi! Ne zelim te vise vidjeti ni cuti!"

"Josh, ali beba.."

"Ne zanima me! To nije moje dijete!"

Istrcala je placuci iz sobe ali nije me bilo briga. Sigurno je isplanirala i da Baylie cuje sve ovo. Moj zivot je s*anje, a najvece s*anje je to da sam povrijedio Baylie! Sto da radim sad? Ostavio ja Violet ili ne ona ce mene mrziti. O boze!

Izasao sam na balkon da uhvatim zraka jer mi je stvarno bilo mucno. S balkona sam vidio Baylie samu ispred kuce. Obgrlila se rukama, ocito joj je bilo hladno. A i mogao sam cuti da place. Isuse sto sam napravio! Ali ja nisam spavao s njom! Valjda bih se sjecao toga! Kako da dokazem Baylie da je sve namještaljka?

Tako sam zelio otici do nje zagrliti je i ugrijati i reci joj da mi je zao iako ni..ma kriv sam! Kriv sam i moram to prihvatiti, ali ne mogu prihvatiti to da nikad vise necu pricati s Baylie..

Last First Kiss [ZAVRŠENA]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora