PART~23

318 29 0
                                    

Probudila sam se usred noci, mokra i zadihana. Uzela sam mobitel i vidjela da je 3 ujutro. Desnom rukom sam pobrisala oznojeno celo i upalila lampu pored kreveta. Sto se dogodilo? Niceg se ne sjecam. Sad bih nazvala Josha ali.. Utipkala sam broj i cekala da podigne slusalicu. Nakon duzeg vremena ipak se javio.

"Baylie?"Cuo se pospan glas s druge strane.

"Hej..Ne mogu se vise ljutiti na tebe Josh, jednostavno..falis. Nemam se kome povjeriti a ti si bio jedini prijatelj kojem sam sve mogla reci i..i-" Prekinuo me njegov sada vec, cini mi se, razbuđeni glas.

"Baylie, sve je uredu. Zasto me zoves u ovo doba? Jel se nesto dogodilo?"

"Pa zapravo..sanjala sam nesto..pretpostavljam strasno jer probudila sam se mokra, ali ne sjecam se nicega iz sna..i..morala sam nekome reci i ti mi prvi padnes na pamet kao i uvijek i ne zelim vise bit u svađi s tobom. Ako si spavao s Violet nije moja stvar i nije da mi je to nesto smetalo..samo nisam ocekivala to, valjda razumijes zasto.."Rekla sam sve u jednom dahu jer sam brzo htjela rijesit sve ovo.

"Oh Baylie, tako mi je drago sto ovo cujem! I molim te probaj, ne moras vjerovati, ali eto probaj barem dok ne dokazem, ja nisam spavao s Violet! I zapamti da mi se mozes obratiti u bilo kojem trenutku znas da cu te saslusati i biti uz tebe. Ti si mi jedina najbolja prijateljica ikad!" Bez mog dopustanja suze su se pocele nakupljati u mojim ocima i jedna kliznula niz moj obraz. Nisam znala sto reci..

"Ajmo se sutra naci pa cemo se napricati za sve ovo izgubljeno vrijeme.."Predlozio mi je.

"Mozemo ali..ne zelim bas opet spavati..jel bi htio pricati samnom..sada..?"

"Mm..naravno.."Rekao je tiho a ja sam ugasila lampu i ususkala se natrag u krevet spremna za razgovor sa mojim opet najboljim prijateljem.

"I sto ima nova?"

"Neces vjerovat! Jucer sam se isla naci s Leonom i posvađali smo se, pomirili i na kraju me on dovezao kuci na motoru!"

"S Leonom?"

"Da. On je mene nazvao al nisam znala da je on i pitao je da se nađemo i-"Prekinuo me.

"I zasto ste se posvađali? I opet pomirili?"

"Ma pravio se glup i izivcirao me i otisla sam od njega,a kasnije se nisam imala s cim vratit kuci i onda je on dosao opet do mene malo smo pricali i eto on me doveo kuci."

"Hm..i kad se sljedeci put nalazite?"

"Zasto mislis da bi se nasli sljedeci put?"

"Pa ocito je da mu se sviđas i da ti se pokusava pribliziti."

"Jesi ti vidiovit ili sta hahaha?"

"Hahah mozda!"

"Nemam pojma, valjda ce me on nazvati ili nesto. A sto je s tobom? Zapravo, sto je bilo onu vecer sa Selenom i onim deckom?"

"Gle znas da bih ti sve rekao i povjerio ti se ali to sa Selenom je nekako između nas dvoje, mislim, slucajno se dogodilo ali ona ne zeli da itko zna."

"Kako mislis slucajno se dogodilo?"

"Pa ja sam slucajno saznao..to nesto, i ona ne zeli da ikome kazem."

"Oh a dobro..Mogla se bar meni povjeriti. Ja sam joj prijateljica zar ne?"

"Da.. I kazes, ne sjecas se sto si sanjala?"

"Ne! A i nemam pojma zasto bih sanjala nesto strasno, cijeli dan mi je prosao super! Osim.."

"Osim sta?"

"Danas ce mi brat doci.."

"Oh..mogu mislit kako ti je. Mene je ovaj moj poceo da nervira! Uh!" Kad je vec spominjao Drakea sjetila sam se onog sto mi je rekao na party-u.

Last First Kiss [ZAVRŠENA]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang