Josh je bio preko nje na krevetu i samo to mi je bilo dovoljno da mi se vrate one palacinke od jutros. Stavila sam ruku preko usta jer sam stvarno imala osjecaj da cu povracati. Osjecala sam neku vrucinu u prsima. Ne mislim da je zbog toga sto su oni u tom polozaju ili sto se ljubakaju, znam da Josh to radi na silu, jednostavno mi se nekako...zivot zgadio, ni sama neznam zasto. Spustala sam se niz stepenice i zabila se u nekoga.
"Ups!"Rekla sam i podigla pogled susrevsi se sa dva para ocuju zbunjenog pogleda.
"Um..hej?"Rekao je pruzajuci obje ruke u namjeri da me uhvati jer nisam bila bas stabilna.
"Hej, Drake.."Rekla sam i prosla pored njega dovrsavajuci niz stepenica i spustajuci se u kuhinju, gdje sam pocela traziti casu.
"Sta ti radis ovdje?" Cula sam nekoliko koraka koji su mi se sve vise priblizavali.
"Um..nista posebno.."Napokon sam nasla casu među policama povise sudopera.
"Nista posebno?"Prisao mi je jos blize i osjetila sam cigarete.
"Mozes me molim te pustit na miru?"Napunila sam casu vodom i otpila malo veci gutljaj.
"Ti si u mojoj kuci..."Postaje i vise nego iritantan.
"Mogu te pitati nesto?"Klimnuo je glavom."Zasto si mi lagao u vezi Joshovih osjecaja prema meni?"
"Nisam lagao."
"Jesi!"
"Ja ne razumijem kako mu na faci ne vidis da je zaluđen tobom?"
"Drake, aj molim te vise se nemoj mjesati između nas dvoje.."Napokon sam popila cijelu casu i odlozila je na sudoper.
"Ti si se bas umislila?"
"Molim?"Naglo sam se okrenila, nadajuci se da sam ga krivo razumjela.
"Umislila si se! Josh te opisivao kao tihu djevojku koja jedva prica s ikime. A ti mi sad tu dolazis u kucu pijes vodu i nesto mi naređujes!"
"Znas sta Drake! Odjebi!" Rekla sam i izletila iz kuce sto sam prije mogla. Ovako iznervirana krenula sam prema Codyevoj kuci. Sad cu mu sve sasut u facu! Nije me briga za nikakve igre. To jednostavno nisam ja. Ono za Violet zapravo i jesam htjela, ali imala sam u sebi neki osjecaj da radim nesto lose i da cu se toga prisjecati. Nemogu opisati taj osjecaj.. Mozda je Drake zaista upravu. Mozda se i jesam umislila.
Dosla sam do Codyeve kuce i pozvonila. Cisto onako, ako su mu roditlji doma, iako sumnjam. Vrata je otvorila visoka zena, duge plave kose.
"Oh bok Baylie!"Vec smo se upoznale.
"Bok! Nego, je li Cody tu?"
"Ne. Rekao mi je da se ide naci s tebom." Znaci tako? Nekuzim..
"Oh, valjda smo nesto pobrkali."
"Uđi, oces popiti nesto?"
"Ne bih, hvala." Pozdravile smo se i krenula sam na stanicu. Ni sama neznam gdje bih. Odlucila sam jos jednom nazvati Codya al ovaj put ne prekidam, ma 'ko god da se javio.
"Hej.."Cula sam vrlo poznati glas koji je zvucao mrzovoljno.
"Hej Cody! Gdje si?"
"Um..zasto?"
"Zeljela bih da se nađemo."
"Ah, steta.. Nemogu otici. Imamo neku obiteljsku veceru i sva rodbina mi se okupila pa ne vjerujem da ce me mama pustiti.." O boze! Koja provala!
"Ali stvarno zelim da se nađemo. Moram razgovarati s tobom."Rekla sam u previse bebastom tonu. Izdahnuo je i sutio par sekundi."Jel mozes doci do skole?"
CZYTASZ
Last First Kiss [ZAVRŠENA]
RomansGlavna djevojka u prici, Baylie Hatway prolazi kroz mnoge probleme u srednjoj skoli. Napusta svoje prijateljice i pocinje zivjeti drugacije. S kime ce naci srecu? Hoce li uopce naci srecu? Jedna osoba ce joj pomoci..