PART~17

389 30 0
                                    

"Slucajno smo dosli do toga..ma nije bitno zaboravi!"Htio je nastaviti ali sam ga pokusala zaustaviti."A sta ima kod tebe?"

"Aa..nista posebno.."Rekao je nervozno lupkajuci prstima po stolu.

"Mislim da ti mogu jos nesto reci.. malo je glupo ali ti si mi najbolji frend a to moram nekome rec, zar ne?"

"Naravno!"Prestao je lupkati i obratio paznju na mene.

"Cody i ja smo se poljubili sinoc.."Malo sam se zacrvenila ali nije mi bilo neugodno jer sam znala da Joshu mogu reci sve.

"A da? I kako je bilo haha?"Upitao me radoznalo.

"Cool haha. Magicna stvar haha."Rekla sam i zbunila samu sebe s time. Onda je njemu zazvonio mobitel i javio se. Rekao nekoliko 'aha' i poklopio.

"Tko je bio?"Sad sam ja bila radoznala.

"Tvoj decko!"Nasmjesio se, sigurno na izraz mog lica."Idemo do njega!"

Pokupili smo se iz cafebara i otisli pjeske do Codya. Putem nismo puno pricali. Ja nisam znala sto da kazem a on je cijelo vrijeme gledao u pod ili suprotno smjeru od mene. Kao da izbjegava moj pogled. Nesto ga je mucilo, ali izgleda da nema dovoljno povjerenja u mene kao sto ja imam u njega.

"Josh, je li sigurno sve uredu?"Nagela sam se malo pokusavajuci da mu vidim lice.

"Aha, zasto mislis da nije?"Usudio se napokon pogledati me u oci.

"Pa cijeli si nikakav, samo sutis, a i vidim da te nesto muci, a ne zelis mi reci i to mi govori da nemas povjerenja u mene a ja sam ti dala doznanja da mi mozes sve reci!" Rekla sam sve u jedno dahu dok smo stajali ispred Codyeve kuce.

"Gle, nemam nikakav problem, ozbiljno. Sve je cool. Znas da bih ti rekao da me nesto muci, tebi bih se prvoj obratio."Svakom rijecju je pokusavao zvucati sto uvjerljivije. Nisam na to nista rekla. Zagrlila sam ga sto sam jace mogla i sapnula mu"Najbolji si!"

Usli smo u kucu nakon toga. Cody i Selena su bili u boravku i gledali nesto usput grickajuci cips.

"Hej!"Rekla sam a Josh je samo mahnuo. Udobno sam se smjestila pored Codya i kad sam ga krenila poljubit u obraz on se okrenio i poljubili smo se u usta sto me malo inenadilo ali pokusala sam ostati pribrana a on se samo nasmjesio.

"Zar nisu slatki?"Cuo se glas prelijepe brinete koja je sjedila s moje lijeve strane i obracala se Joshu.

"Aha!"Rekao je Josh smijuci se, ocitim fejk osmjehom. Strašno me mucilo sto je s njim.

-utorak~Stara Godina-

~Josh's P.O.V.~

Drake se napokon vratio kuci da starci ne bi posumnjali da nesto stvarno nije uredu s njim. Pomogao mi je srediti kucu i nabaviti hranu i piće za vecerasnji docek Nove. Ocito se namjeravao dobro napiti po zadnji put u ovoj godini. Pozvao sam sve iz skole, osim Violet naravno, jos mi samo fali ona da mi unisti cijelu zabavu. Cijela ova stvar sa Codyem i Baylie je...nekuzim ih. Sve u svemu zelim se veceras dobro zabaviti. Sad brzo ce doci Sel, Cody i Baylie, a malo kasnije i svi koje sam pozvao, nadam se. Pozvao je i Drakevneke svoje prijatelje, samo se nadam da se nece napit i radit nered. Ne mislim na nered kao da ce unistit kucu nego da ne rade gluposti. Ali Drakebi ja dogovorili smo se sa starcima da je party u podrumu. Oni ce valjda biti kod susjeda.

"I kazes Baylie je sa Codyem?"Upitao me Drake dok sam namjestao zvucnike a on mi je mogao pomoci ali ne princeza se zavalila na kauc i pijucka pivu.

"Da."Rekao sam mu mumljajuci jer sam bio zivcan jer nikako nisam mogo namjestiti one zvucnike.

"I ti to odobravas?!"

"A sta bih trebao?!"Zadnju rijec sam jako naglasnio jer sam jedva uspio prispojiti kabel na zvucnik.

Last First Kiss [ZAVRŠENA]Where stories live. Discover now