PART~8

482 26 0
                                    

"Zasto bi Steve imao nesto s ovim?! Pa on se tek pojavio!!"

"Neznam, nekako mi je sumnjiv."Josh nas je uvjeravao.

"Pa poslao mi je poruku da je cuo da sam jucer izdominirala u skoli, odgovorila sam mu pitanjem od koga je cuo. Neznam je li odgovorio uopce. A i vjerojatno mu je sestra rekla."

"Leena nije bila u skoli jucer!"Javio se Zack.

"Pa mozda joj je netko rekao. Mozda se sprijateljila s nekim. Ili je jednostavno neko Steveu rekao!"Rekao je Cody.

"Decki ja moram ici, moram kupit Joshu poklon hehe! Vidjet cemo se sutra!"Poljubili su me svi troje u obraz a onda sam otisla na bus.

--

Otisla sam u prvi gif shop na koji sam naisla. Odlucila sam mu kupiti medu koji nosi srce i milka bombonjeru. Prvo sam mislila da mu kupim parfem, ali nezelim da mijenja svoj sadasnji. Boze tako savrseno mirise!! Kad sam to kupila vratila sam se doma. Otisla sam na fejs i imala sam 2 poruke. Steve mi je napisao"Dan mi je rekao". Molim?!!!? Dan mu je rekao!!?? Sad me stvarno pocinje zivcirat!! A druga poruka je bila od Puknute Stolice"Kamo si pobjegla jutros?". Cek, stvarno??! Odgovorila sam mu "Zurila sam nesto, valjda se ne ljutis :/" Sad cu i ja zaigrat ovu glupu igru.. I pobjedit naravno. Nazvala sam Josha da mu javim.

"Hey,sto ima?"Veselo se cuo Joshov glas.

"Dan mu je rekao!!"

"Ha?"

"Steveu, za mene! Dan! On mu je rekao!!"

"Kako znas??!"

"Steve mi je rekao.. I znas sta je jos bilo!"Rekla sam mu za ovu poruku od Stolice i moj odgovor.

"WHAT???!!!Hahahah!!! Zas si mu to napisala!!??"

"Malo cu se i ja zezat hahaha!!"

"Bas si kraljica!!"Onda sam dobila poruku.

"Cekaj, cekaj evo odgovorio je hahah!!"

"Sta kaze, sta kazee??"

"Kaze-Oh bas steta, ali vidjela si tko sam,zar ne?-hahah sto da mu napisem???"

"Napisi da si vidjela dvije osobe, pa da nisi bas sigurna hahahah!!"

"Ee moze moze, evo pisem hahah! Evo napisao mi je-Pa sigurno nisam Violet Simons, zar ne?- Hahahahahah koja glupaca ej pa sta ona izvodi??"

"Hahaha, boga pitaj!!"

"Daj sto cu joj napisati??"

"Napisi da si sumnjala da je to ona jer si mislila da je ocito htjela priznat kako je gay hahaha!!!"

"Hhaha, ti si luud!!! Evo pisem hahaha!!"

"Sta kaze hahah?!?"

"Kaze da sam u krivu i da bih se trebala sutra nac s njim. Hahaha prekomicno!! Susaj sto cu mu napisati -Dragi, pa zasto se zelis nac samnom ako si sa Violet? Sad moras priznat da je ona gay!-Hahahaha!!"

"To si stvarno napisala??! Hahahahahaha!!!!!"

"Odgovorio mi je hahahahah!! Kaze-Shvatio sam da osjecam nesto prema tebi <3-Ku*ac osjeca hahah!!!"

"Booozee hahahahahah!!!""

"Ja sam mu napisala-Gle, ja moram ic a ti budi u knjiznici prije prvog sata pa cemo se vidjeti ;)-hahahah a on je napisao-oke vidimo se :*- hahaha"

"Nemogu vjerovat hahah"

"Bas me zanima tko ce se pojaviti!!"

"I mene hehe, aj moram ic, cujemo se!!"

Last First Kiss [ZAVRŠENA]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ