PART~21

425 26 2
                                    

Leon? Onaj Leon? Pa samo jednog Leona poznajem! Zasto je on htio da se nađemo? Tek sad sam se sjetila da pitam Thea da me odbaci do grada."Hej Theo! Jel bi ti bio problem da me odvezes do grada, sada?"Pitala sam ga dok smo silazili niz stepenice do kuhinje."Nije."

"Sigurno? Jer ne zelim ti biti tlaka.."Potapsao me po ramenu."Nisi ti meni nikakva tlaka! Ajmo!"

Uzela sam torbicu i izasli smo iz kuce. On je otisao do auta dok sam ja zakljucavala. Napokon sam usla u njegov savrseni mirisljavi auto. Upalio ga je i krenuli smo.. Ja ne bih bila ja da sutim pa sam zapocela bezvezni razgovor. "I? Sto ima?" Tapkao je po volanu."Nista posebno. Kod tebe?"Uzdahnula sam."Pa prekinula sam s onim deckom.." On je podigao obrve i napravio iznenađenu facu."Stvarno?"Kimnula sam."A zasto?"Vrtila sam mobitel po rukama."Aa..jednostavno nije islo.."S njegove strane culo se samo 'Hm'. Onda opet kratka tisina ali je on prekinuo."I jel se osjecas lose zbog toga?"Njegovo me pitanje iznenadilo."Pa nisam. U pocetku jesam, ali rekao mi je da cemo ostat prijatelji."Okrenuo se prema meni dok smo stali na semaforu i pitao,"U pocetku?"

"Pa da. Onaj tren kada je rekao da prekidamo."Samo je kimnuo glavom i okrenuo se na drugu stranu."A sto je s onom tvojom 'prijateljicom'?" Malo se namjestao u sjedalu a onda rekao"Ma nista me nepitaj! Zenska je skroz luda!"

"Sta je bilo?"Radoznalost me tuckala po glavi.

"Reci cu ti ali ti nemoj nikome.."Kimnula sam glavom a on je nastavio."Prije nekoliko dana mi je rekla da je trudna i to samnom!"Molim?! Ovo mi je tako poznato haha."O boze! I je li stvarno trudna? S tobom?"

"Pa neznam jos.."

"I sto ces sada?"

"Ni to neznam, ali dijete ne moze biti moje, jer...ja sam koristio zastitu, ali ona ne zna za to i ocito je da joj je netko drugi napravio dijete i sad ga ona zeli uvaliti meni!"Hahah oke!"Znaci da laze?"Podigla sam jednu obrvu i pogledala prema njemu."Naravno da laze!"

"Koliko dugo se znate?"

"Skoro godinu dana."Hm."A jel smijem znati kako se zove?"Upitala sam ga nesigurno ali stvarno me je zanimalo."Ne znam da li bih smio reci.."A daj!"Pa ja sam ti rodica! I znas da ako ne zelis da ikome kazem necu, a ti meni mozes sve reci! Hajde i ja cu tebi reci tko mi je bivsi!"Malo se nasmijao i onda rekao,"Hajde onda ti prva!"Nije mi bio problem i rekla sam mu"Cody Clayton."Od njega sam dobila samo klimanje glavom."Sada ti."Rekla sam i on se okrenio prema meni, a onda opet prema cesti."I?"Bila sam uporna ocito mi nije namjeravao reci. Bas kad sam izgubila svu nadu da ce mi reci i okrenila se prema prozoru cula sam njega kako izgovara ime i prezime osobe koje nisam ocekivala cuti od njega.

~Josh's P.O.V.~

Cody i ja smo odlucili otici kod njega da smislimo plan jer Drake nam samo pogorsava sve. Pokusavao sam izbjeci Selenu jer je sigurno ljuta na mene, ali trebao sam razgovarati s njom. Cody mi je rekao da je kod frendice te da nam nece smetati. Cekaj malo! Kod frendice?"Mm..Cody?"Pitao sam ga dok je pretrazivao nesto na laptopu."Aha.."Nezainteresirano je reko dajuci mi doznanja da me 'slusa'."Kod koje to frendice je Selena?"Vrtio je glavom lijevo-desno nekoliko puta dok napokon nije rekao"Nemam pojma."I nastavio prčkati po laptopu."Da nije mozda kod one kod koje je nedavno isla prespavati?"Upitao sam ga a on se sada vec okrenuo."Neznam, vjerojatno! Ovdje nema bas puno frendica! Zasto se ti toliko zanimas za nju?!"O moj boze! Sta ako je opet otisla kod onog kretena! Sta cu sada reci Codyu??"Hah, ma nije ono sta mislis, ako mislimo na isto, uglavnom, htio sam reci da bi nam ona mogla pomoci i ako znas kod koje je frendice pa da odemo po nju!"Sad mu se izraz lica smirio. "Mozemo mi to i bez nje.."Pogled mu se opet vrati na laptop. Sto li kog vraga gleda tamo. Dosao sam do njega da proćirim sto radi."Sto je to?"Upitao sam pokazujuci prstom u laptop."Tu nam pisu sve informacije o Violet."

Last First Kiss [ZAVRŠENA]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora