"Pa govori te planove vise!!"Rekao je Josh nestrpljivo. Uto je na vrata usao Theo."Napokon!"Rekla sam."Theo Josh. Josh Theo." Rukovali su se i bilo je precudno, neznam zasto, ali je haha.
"Uglavnom, mislila sam da napravimo neku spacku Violet kad je vec sve preslo u igru."
"Kojoj Violet?"Theo pita.
"Onoj..tvojoj.."
"Njegovoj?"Upitao je Josh zbunjeno. Objasnila sam Joshu kakve veze Theo ima s njom, ali i Theu kakve veze Josh ima s njom.
"A drame! Znaci ti si taj kome je htjela uvalit djete?"
"Tako nekako hah."
"Dajte decki pustite sad to, hocemo li tu spacku ili ne?"
"Otkad si ti postala tako zlocesta?"Upitao me Josh i lagano udario po ramenu.
"Haha, a sta cu! To sam od tebe naucila!" Napravio je iznenađenu facu, ali i ja i on znamo na sto ja mislim.
--
Josh i Theo su odustali od spacke i osjecam se grozno. Zato jer sam ispala stvarno zlocesta. Josh nije htio jer mu je bilo zao Violet zato jer je Sel sve to osmislila, a ona je bila samo igrac. A Theo, pa neznam..mozda jos nesto osjeca prema njoj, mozda ne..nije rekao pravi razlog zasto ne zeli. Nisam ja bas toliko zeljela tu spacku, jednostavno...ne znam to mi u tom trenutku bila kao neka luda ideja, ali kad bolje promislim i nije bas cool. Cura je trudna sa 17 godina, nije mi je bas zao, svasta je radila, ali ne bih rekla da je to zasluzila. Sve u svemu, Theo je otisao cim je negirao moj prijedlog, mozda se naljutio? Ne znam..nije izgledao tako. Mozda mu se samo zurilo. A Josh...ceka me u sobi dok operem zube jer zeli da budem s njim dok ne odemo spavati. Kad sam oprala zube obukla sam pidzamu. Svijetlo zelenu sa zecevima. Sigurno ce mi se Josh rugati, ali nije me briga.
"Hej."Rekla sam i zatvorila vrata za sobom.
"Hahaha a sto s tom pidzamom?"
"A daj ne se*i! Uostalom, gdje je tebi pidzama?" Naravno uspjela sam primjetiti da je nema, sjedio je na krevetu bez majice u boksericama.
"Pa zaboravio sam je, a kad sam vidio ovako debeli pokrivac bio sam siguran da mi majica nece trebati."
"A jel?"
"A je.."Slegnuo je ramenima, a ja sam se uzasno osjecala u onoj pidzami. Ugh! "Um..jel mozemo gledati neki film ili nesto?"
"Uh..valjda. Idem po laptop."
~Josh's P.O.V.~
Dok je Baylie otisla po laptop, ipak sam obukao majicu. Cinilo mi se kao da joj je neugodno. Vratila se s laptopom i cudno me pogledala.
"A sta je? Zahladilo?"
"Haha! Tako nekako.. Sto cemo gledati?"
"Ja ne bih neko romanticko s*anje. Amo gledat neka smjesna videa ili nesto?"
"Um..okej.."Nisam znao na sta tocno misli. Na kraju smo zavrsili sa gledanjem Vinesa. Rekla je da se umorila od mijenjanja pa da ja malo preuzmem laptop. Sjedili smo na krevetu. Videa su postajala sve dosadnija ali gledao sam jer je ona to zeljela. U jednom trenitku naslonila je glavu na moje rame. Naglo sam se trznuo jer nisam ocekivao.
"Um..smeta ti?"
"Uh..ne.." Rekao sam i nastavio gledati u laptop. Osjetio sam kako mi rame polako trne, ali nisam htio da se makne. Postalo mi je dosadno, jer na neki nacin, pozvao sam je u sobu da pricamo, a ne da gledamo neka glupa videa koja joj nisu ni smjesna. Zelio sam joj reci da odemo spavati ili da pricamo o necemu. Ali nisam mogao. Neka me trema uhvatila i nisam mogao reci. Stalno sam to vrtio po glavi. Ugasio sam video, a ona je i dalje sutila pomakla je ruku sa svojeg koljena na moje. Um..oke.. "Baylie? Ocemo ici spavati? Postalo je dosadno..." I dalje suti. "Baylie?" Spustio sam pogled da je bolje vidim. Pa ona spava! Ajoj..preslatka jee. Jos s ovom pidzamom haha. Polako sam joj sklonio glavu s mog ramena i uzeo je u narucje. Tko zna koliko dugo ona vec spava. Obamotala je ruke oko mog vrata. Morao sam pozuriti do njene sobe, da nas njeni ne bi vidjeli slucajno. Nije da je bilo ista među nama ali svejedno haha. Usli smo u njenu sobu. Krevet je vec bio namjesten. Spustio sam je ali nije htjela maknuti ruke. Pocela je nesto mrmljati. Nisam je htio buditi, pa sam samo pomakao njene ruke s mog vrata i pokrio je. Sigurno sanja nesto uzbudljivo. Ugasio sam svjetlo i izasao.
ESTÁS LEYENDO
Last First Kiss [ZAVRŠENA]
RomanceGlavna djevojka u prici, Baylie Hatway prolazi kroz mnoge probleme u srednjoj skoli. Napusta svoje prijateljice i pocinje zivjeti drugacije. S kime ce naci srecu? Hoce li uopce naci srecu? Jedna osoba ce joj pomoci..