Bölüm 2- Güzel Gülüyorsun

771 43 14
                                    

Baekhyun sabah Chanyeol'dan erken uyanmıştı. Hissettiği ufak sızı ve yanında sessizce uyuyan kocası onu gülümsetiyordu. Biraz Chanyeol'a doğru döndü ve onu izlemeye başladı. Çok şey yaşanmıştı, ama şu anki durumları her şeye değdiğinin en somut kanıtıydı.

Baekhyun biraz daha yattıktan sonra kalktı ve duş aldı hızlıca. Ardından aşağıya inip minik bir kahvaltı hazırlamaya başladı.
Kahvaltı masasını da kurduktan sonra tekrar yukarı çıktı Chanyeol'u uyandırmak için. Yatak odasına girdiğinde yatağın boş olduğunu gördü. Banyodan gelen su sesleri kocasının şu an duşta olduğunu gösteriyordu. O duştan çıkana kadar Baekhyun da yatağı toplamaya karar verdi. Yatağı topladıktan sonra perdeleri açmaya başladı. O sırada arkadan beline dolanan kollar ve hızlıca yayılan şampuan kokusu Baekhyun'u hem korkuttu ardından gülümsetti. Chanyeol'un kolları arasında yüzünü ona döndü.

"Günaydın meleğim."

"Günaydın sevgilim."

Birbirlerine gülümsedikten sonra aşağıya indiler ve kahvaltılarını yaptılar. Oldukça neşeli geçiyordu kahvaltıları. O sırada Baekhyun'un telefonu çalmaya başladı. Baekhyun elindeki çatalı bıraktı ve telefona baktı. Gizli numara arıyordu. Chanyeol'a baktı. Kaşlarını çatmış bir şekilde telefona bakıyordu. Açıp açmamak arasında kalmıştı Baekhyun. Tam o sırada telefon çalmayı bıraktı. Ancak iki üç saniye sonra tekrar çalmaya başladı. Yine gizli numara arıyordu.

"Telefonu bana ver."

Chanyeol elini uzattı. Baekhyun telefonu eşine uzattı. Chanyeol telefonu aldı ve aramayı cevapladı.

"Alo?"

Karşıdan ses gelmemişti.

"Pardon kimsiniz acaba?"

Karşı taraf yine sessiz kalmıştı.

"Bir daha bu saçma ve anlamsız işleriniz için bu numarayı aramamanızı rica ediyorum. Bir daha böyle bir durum olursa şimdiki gibi kibar davranmayacağım."

Ve Chanyeol telefonu kapatıp Baekhyun'a uzattı.

"Daha önce böyle bir arama aldın mı Baek?"

"Hayır, ilk kez alıyorum ama önemli bir şey değildir. Biliyorsun küçük çocuklar öylesine numara sallayıp gizliden aramayı seviyorlar."

Chanyeol bu aramanın öyle bir şey olmadığının farkındaydı ancak şu anki huzurun bozulmaması için bir şey demedi. Aynı şey Baekhyun için de geçerliydi. O da farkındaydı bu aramanın çocuk işi bir şey olmadığının. Şimdi Chanyeol'a söylemek istememişti ama bu tarz bi aramayı ilk aldığı sefer değildi. Konunun uzamaması şu an için en iyisiydi. Eski neşelerine geri dönüp kahvaltılarını bitirdiler. Ardından üstlerini giyinip hastahaneye gitmek üzere yola koyuldular.

...

Baekhyun sıradaki hastasını bekliyordu odasında. Bugün için planlanmış bir ameliyatı yoktu o nedenle rahat bir gün geçiriyordu. Ancak aynı şey Chanyeol için söylenemezdi. Art arda bir sürü toplantısı vardı ve bu nedenle gün içinde hiç görüşememişlerdi.

Baekhyun'un odasındaki muayene tarafının kapısı çalınmıştı. Oda iki bölümden oluşuyordu. Muayene kısmı ve kişisel çalışma alanının olduğu bölüm. Bir kitaplıkla ayrılıyordu bu iki kısım. Baekhyun da muayene bölümüne geçti ve oradaki masasına oturdu. O sırada hasta içeri geçmişti. Baekhyun da o sırada hastanın bilgilerine göz atıyordu.

OUR STORY 2 -CHANBAEK-  (Sezon 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin