Sonunda hastahanedeki işler bitmiş, Baekhyun kucağında uyuyan Haneul ile yavaşça çıkışa ilerlemeye başlamıştı. Chanyeol da danışmayla konuşup gelecekti. O sırada karşıdan gelen Jongin'i gördü. Aynı sıralarda Jongin de Baekhyun'u görmüştü.
"Baekhyun, naber?"
"İyidir Jong, senden?"
Jongin ile biraz konuştuktan sonra Chanyeol yanlarına gelmişti. Onunla da selamlaştılar.
"Hayırdır siz bu saatte niye hastanedesiniz?"
Chanyeol üstündeki hırkayı çıkartıp Baekhyun'un omuzlarına bırakırken Jongin'in sorusuna cevap verdi.
"Bizim minik biraz sıkılmış da, gece gece ateşlendi. Ona serum verdiler. Şimdi bitti bizim işimiz de."
Orada biraz daha ayaküstü sohbet ettikten sonra ayrıldılar. Chanyeol ve Baekhyun arabaya bindi. Yol gittikçe azalırken Haneul uyanmasın diye fazla konuşmuyorlardı. Zaten onun için zorlu bir geceydi, uyuması enerjisini geri toplayıp iyileşebilmesi için en iyisiydi.
...
"Endişelenilecek bir şey yok. İlaçlar etkisini gösteriyor. Aynı şekilde kullanmaya devam edip 1 ay sonra tekrar kontrole gelmenizi öneriyorum. Oldukça güçlü bir bünyeniz var. Bu hastalığı atlatmak üzeresiniz."
Baekhyun karşısındaki hastaya gülümseyerek söyleyip hastanın dosyasını kapattı. Biraz daha durumu hakkında bilgilendirme yapıp odadan çıktı. Bugün koşuşturma doluydu ve oldukça yorulmuştu. Ayrıca mesaisi de daha bitmemişti. Odasına doğru ilerledi ve içeri girdi.
"Appamız da sonunda işlerini bitirdiiii."
Sesle birlikte parlayan gözleriyle kafasını kaldırdı Baekhyun. Chanyeol kucağındaki Haneul ile ona bakıyordu gülümseyerek. Mutlulukla yanlarına ilerledi.
"Bebeğim beni ziyarete mi gelmiş?"
Haneul'ı kucağına alıp öpücüklere boğdu. Birkaç saattir görememişti kızını ama çok özlemişti.
"Ya, ben de senin ziyaretine geldim. Ben de öpücük istiyorum."
Chanyeol somurtarak konuştu. Baekhyun onun bu çocuksu tavrını görünce güldü ve Chanyeol'a yaklaşıp dudağına minik bir öpücük kondurdu. Ardından Chanyeol Baekhyun'a sarıldı.
"Hmmm, istediğimden kısa oldu ama idare edebilirim sanırım."
...
Klasik bir yaz haftasonu.
Tek fark, aniden çıkan toplantı nedeniyle hastaneye giden Chanyeol.
Baekhyun ve Haneul da sıcak havadan faydalanıp havuz keyfi yapıyorlardı. Baekhyun havuzun kenarında oturmuş, kollarındaki Haneul'ı suya sokup çıkartıyordu. Etrafta küçük kızın neşeli çığlıkları yankılanıyordu resmen.
"Şişme oyuncağını da getirelim biraz da onla eğlenelim değil mi Haneul?"
Haneul'ın tek yaptığı çıkardığı anlamsız sesleri çıkarmaya devam etmekti. Baekhyun oyuncağı havuza getirdi ve Haneul'ı onun içine koymadan önce yine kucağına alıp öpücüklere boğdu, ardından oyuncağın içine koydu.
O ikisi oynamaya devam ederken onları izleyen Chanyeol'dan habersizlerdi. Chanyeol toplantıdan dönmüş, havuzda karşılaştığı hoş manzaraya dalıp gitmişti. Bu kadar izlemenin yeterli olduğunu düşündükten sonra yanlarına gitti.
"Bensiz havuz keyfi demek ha?"
Baekhyun'un arkasına eğilip saçlarına bir öpücük bıraktı. Baekhyun gülümseyerek Haneul'ı kucağına alıp Chanyeol'a döndü.
"Haneul babamız mı gelmiş bizim?"
Chanyeol Haneul'ı kucağına alırken Baekhyun konuştu.
"Aşkım üstün ıslanacak, kıyafetlerini değiştir öyle gel."
Chanyeol Haneul'ı da öptü ve geri Baekhyun'a verip üstünü değiştirmeye çıktı.
...
Baekhyun havuzun ortasında eğlenen eşi ve közünü izliyordu oturduğu yerden. Onların gülüşmeleriyle o da gülümsedi. Ardından gözünün önüne gelen görüntülerle gülümsemesine engel olamadı.
...
" İyi misin?"
Baekhyun karşısındakinin sorduğu soruya ufak bir alaycı gülüş bıraktı.
" Beni tutmasaydın şu anda çok ama çok iyi olabilirdim."
" Neden intihar etmek istiyorsun? Kötü bir olay mı yaşadın?"
"Boşversene. Sana neden anlatayım?"...
"Baekhyun-ah sana bir şey sormam lazım."
" Tamam sor."
"Direk konuya gireceğim. Chanyeol'dan hoşlandın mı?"
"NE???"...
"ÇÜNKÜ SANA AŞIK OLDUM TAMAM MI???!!!!!"
"Ne?"...
"Seni çok seviyorum Baekhyun."
"Ben de seni çok seviyorum Chanyeol."
Sarıldılar birbirlerine. Sıkıca bir şekilde. Sonra aralarında az bir mesafe kalacak kadar geri çekildiler. Chanyeol elini Baekhyun'un yanaklarına koydu ve yaklaşmaya başladı. Baekhyun sıradaki olayı bildiği için gözlerini kapattı. Sonrasında ise birbirine aşık iki dudak kavuştu....
"Byun Baekhyun, seni her şeyden ve herkesten daha çok seviyorum. Resmî olarak Park Chanyeol'un sevgilisi olur musun?"
...
Baekhyun gözyaşları içinde bağırdı. O da beklemek istemiyordu daha fazla.
"EVET!"...
"Baek?"
Baekhyun burnunu çekip konuştu.
"Efendim?"
"Ailemize yeni biri katılıyor olabilir mi sence?"...
"Baba oluyorum!!!"
Kahkahalar etrafta yankılanıyordu.
"Chan yeter bu kadar. Chanyeol kusacağım biraz daha döndürürsen."
Chanyeol onu indirdi. Yanaklarını tutup okşadı. Gözyaşlarını sildi. Ve öptü sevdiğini. Kamera hala kayıttaydı. Ve artık yalnız değillerdi......
"Sevgilim daldın gittin yine? Ne ile doldu kafan?"
"Hiiç öyle boş boş dalmışım."
Chanyeol gülümsedi.
"Seni çok seviyorum biliyorsun değil mi?"
"Ben de seni seviyorum Chan."
Bu arada Chanyeol yanında şişme oyuncakta oynayan Haneul ile ona yaklaşmış ve Baekhyun'a yaklaşmıştı. Baekhyun'u biraz kendine çekti ve dudaklarına birkaç öpücük bıraktı. Ardından şeytani planını uygulamaya soktu. Bir anda Baekhyun'u suya çekti.
"YAH! Bittin sen Park!"
Chanyeol onu tekrar kendine çekti. Dudaklarına yapışmadan önce fısıldadı.
"Bitiren sen olduğun sürece sıkıntı yok güzelim."
...
Oh be... Sonunda bu maceramın sonuna geldim. Kaç sene oldu Our Story'e başlayalı? Cidden bilmiyorum. Hiç düzenli bölüm atmadım. Aklıma geldikçe yazdım. İlk gelen vote, ilk gelen yorum. İlk kitabın 1K olması, 2K olması, 3K olması, bu kitabın 1K olup 2K yolunda ilerliyor olması... Her bir olayda ayrı ayrı sevindim. Birçok beklentiyi büyük ihtimalle karşılayamadım, bunun için hepinizden özür dilerim. Ama lütfen iyi ya da kötü olsa da değerlendirmelerinizi okumak isterim. Yorumlarınızla beni yalnız bırakmayın. Çok uzun da yazmak istemiyorum ama uzadı galiba yine. Yeni hikayelerimde görüşmek üzere. Hepinize çok teşekkür ederim :) ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OUR STORY 2 -CHANBAEK- (Sezon 2)
FanfictionHikayemiz kaldığı yerden devam ediyor Baek. Daha çok şey yaşayacağız, Yeni bir kitap daha yazacağız seninle meleğim...