Bam

523 37 8
                                    

Yine güzel sabahlardan biriydi Chanyeol ve Baekhyun çifti için. Hava güzeldi ve bugün tatil günüydü. Chanyeol önce uyandı. Esneyip kendine geldikten sonra kolunun üstüne baktı. Baekhyun hala uyuyordu. Gülümsedi ve sevdiğini inceledi biraz. Bebekleri 2 aylık olmuştu. Yemeyi artırdığının göstergesi olan şişkin yanakları ise tam sıkmalıktı. Bütün bunlar ve hafiften şişmeye başlamış karnıyla Baekhyun çok sevimli bir hamileydi Chanyeol'a göre.

Hafiften kıpırdanmaya başladı Baekhyun. Yavaşça gözlerini açtı ve elleriyle ovuşturdu. Sonra Chanyeol'a döndü. Kendisini izlediğini görünce gülümsedi.

"Günaydın sevgilim."

Chanyeol uykulu sese gülümsedi. Elini Baekhyun'un karnına götürdü.

"Günaydın hayatımın anlamları."

Biraz yatakta durup keyif yaptılar. Ardından kalkıp yüzlerini yıkadılar. Keyifleri gayet yerinde bir şekilde şu anda kahvaltı masasındaydılar.

"Bugün 18'i değil mi?"

"Evet bebeğim. Luhan'la Sehun bugün dönecekler."

Luhan'ın babası ciddi bir hastalığa yakalanmıştı. Bu nedenle onlar Çin'de uzun bir süre kalmışlardı. Bugün ise dönüş günleriydi. Chanyeol saate bakıp konuştu.

"Aslında uçaklarının inmiş olmadı gerek. Sehun neden aramadı ki?

Baekhyun güldü ve Chanyeol'un elini tuttu.

"Kaç aydır yoklar Yeollie bir sürü işleri vardır. Arar sonra merak etme."

Onlar beraber kahvaltılarını yaparken bir anda kapı alacaklı gibi çalmaya başladı. Chanyeol şaşkınca bakıp kapıya ilerledi. Arkasından da Baekhyun geliyordu. O daha gelmeden Chanyeol kapıyı açtı. İçeri bir anda Jongin ve Kyungsoo girdi.

"Bir merhabalaşsaydık dostlar bu ne acele?"

Hepsi içeri geçti. Kyungsoo'nun gözleri dolu ve kıpkırmızıydı. Baekhyun onu öyle görünce yanına gitti endişeli bir şekilde. Kyungsoo tekrar ağlamaya başlayıp Baekhyun'a sarıldı.  Jongin de Chanyeol'un yanına gitti. Ve konuştu.

"Durum çok kötü Chanyeol, çok kötü."

Baekhyun Kyungsoo'dan ayrıldı ve Jongin'e baktı.

"Neler oluyor? Neden anlatmıyorsunuz?"

Jongin Baekhyun'a baktı.

"B-Baek sen istersen biraz git sonra söyleyelim sana."

Baekhyun sinirlendi ve hiddetle Jongin'e ilerledi.

"Jongin önemli bir şey var ve ne demek sen git? Burada kalıyorum ne söyleyeceksiniz söyleyin işte. Neden Soo ağlıyor? Neden senin betin benzin atmış?"

Chanyeol Baekhyun'u kendine çekti.

"Sakin ol Baek. Sinirli olman iyi değil. Sen de biliyorsun. Tamam siz de söyleyin. Neler oluyor?"

"C-chan uçak düşmüş."

Baekhyun bir şeyler düşündü ama doğru olmaması için dua etti.

"Hangi uçaktan bahsediyorsun Jongin?"

Kyungsoo sesi titreyerek konuştu.

"Luhan ve Sehun'un olduğu uçak. Nerede olduklarını bilmiyoruz. Kayıplar."

Baekhyun ağzını açıyordu ama konuşamıyordu. Bir tür şoka girmişti. Bir yere tutunması gerekiyordu. Chanyeol bunu farkedip onu tuttu. Ama o da şoktaydı. Nasıl kayıp olabilirlerdi? Çocukluğunu beraber geçirdiği insanlar, nasıl onlardan haber alınamazdı?"

OUR STORY 2 -CHANBAEK-  (Sezon 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin