"Öğğhhh"
"Baek içerde misin neler oluyor?"
Baekhyun kusmasına rağmen hala bulanan midesini tutarak bağırdı.
"İyiyim ben. Midem bulandı sadece."
Chanyeol ise gecenin bir saati Baekhyun'un neden böyle olduğunu anlayamamıştı. Ve 5 dakikadır onun kapıyı açmasını bekliyordu.
"Baekhyun aç artık şu kapıyı."
Baekhyun içerde sifonu çekti. Ağzını çalkaladı, ardından kapıyı açtı ve yere oturdu. Chanyeol hemen içeri geçti ve Baekhyun'a baktı.
"Neden 5 dakikadır kapıyı açmadın Baek meraktan patladım burada."
"Beni o halde görmeni istemedim."
Chanyeol'un gözlerindeki bakış yumuşadı ve Baekhyun'un yanına oturdu. Yüzük olan elini kaldırdı ve Baekhyun'un yüzük olan elini tuttu.
"Biz bu yüzükleri neden taktık Baek? Evlendiğimiz için. Ve biz bir yemin ettik. İyi günde, kötü günde; hastalıkta ve sağlıkta dedik. Bu yüzden beni bu tarz durumlarda kendinden uzaklaştırma, tamam mı bebeğim?"
Baekhyun'un gözleri dolmuştu. Neden olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu. Chanyeol'a sarıldı.
"Bebeğim ne oldu, miden mi bulanıyor neden ağlıyorsun?"
"Neden ağladığımı bilmiyorum."
Chanyeol güldü ve sıkıca sarıldı Baekhyun'a. Eldeki verileri toplayınca aklına bir şeyler geliyordu. Mide bulantısı, sebepsiz yerden ağlamalar... Gülümsedi hafifçe.
"Baek?"
Baekhyun burnunu çekip konuştu.
"Efendim?"
"Ailemize yeni biri katılıyor olabilir mi sence?"
...
Gün aydığı zaman beraber hastahaneye gittiler. Hayır, düşündüğünüz gibi kontrole değil. Onlar yetişkindi ve kaç gündür izinli oldukları işlerine geri dönme vakitleri gelmişti. Baekhyun birikmiş hastaları olduğu için hızlıca odasına geçti. Akşam saat 5'te bir ameliyatı vardı.
Chanyeol ise toplantıdan toplantıya koşuyordu. Cidden çok yorucu bir gündü. Ancak Chanyeol çok endişeliydi eşi için. Gece kötüydü, şu an da pek iyi olduğu söylenemezdi. Bir ara gidip kontrol etse iyi olacaktı.
...
"Knock knock"
Gelen sesle Baekhyun kafasını raporlardan kaldırıp kapıya baktı. Gelen kardeşiydi. Gülümsedi ve ayağa kalktı.
"Seohyun-ah hoşgeldin."
İki kardeş sıkıca sarıldı. Baekhyun'un yan odasına geçip oturdular.
"Herhangi bir şey ister misin? Yiyecek, içecek; ne istersen."
"Hmmm. Kahve alabilirim aslında."
Baekhyun başını sallayıp kantini aradı. 1 tane sütlü kahve istedi. Seohyun sütlü kahveyi duyunca güldü. Ama kafasına başka bir şey takılmıştı.
"Oppa sen neden istemedin kendine?"
Baekhyun biraz gerilip Seohyun'a doğru döndü biraz."
"Seninlr konuşmak istediğim konu biraz bununla ilgili."
Seohyun şimdi meraklanmıştı. Nasıl bir konu olabilirdi ki?"
"Dinliyorum oppa."
"Son zamanlarda aşırı derecede midem bulanıyor. Geceleri sırf bundan dolayı uyanabiliyorum. Dün gece de böyleydim ve Chan bana bir şey söyledi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OUR STORY 2 -CHANBAEK- (Sezon 2)
FanfictionHikayemiz kaldığı yerden devam ediyor Baek. Daha çok şey yaşayacağız, Yeni bir kitap daha yazacağız seninle meleğim...