Merhaba...

518 29 0
                                    

"Bu dosyaları lütfen Bay Song'a gönderin. Benim şimdi çıkmam gerekiyor. Anlaşılmayanları tekrar masama bırakın. Ben yarın onlara bakarım."

Chanyeol sekreterine son talimatlarını verip ceketini alıp dışarı çıktı. Eve gidip Baekhyun'u alacaktı. Sonra beraber tekrar hastaneye geleceklerdi. Doktor kontrolü vardı ve bebeğin cinsiyeti belli olacaktı. Aslında geçen ayki kontrolde bu belli olacaktı ama bebek ters kaldığı için cinsiyeti belirlenememişti. (Tam anlatamadım hani bebek ters yatar gibi bişey oluyodu ya ay bilmiyorum anladınız djjdkdkdmdk)

15 dakika sonra eve varmıştı. Evin kapısı parmak iziyle açılıyordu. Açtı ve içeri girip ayakkabılarını çıkardı. Salona doğru ilerledi ve koltukta uzanan bedeni farketti. Gülümseyerek sessizce yanına gitti. Ondan kalan boşluğa oturdu ve yavaşça Baekhyun'un saçlarını okşamaya başladı. Baekhyun yavaşça mırıldanıp gözlerini açtı. Chanyeol tatlılık karşısında küçük çaplı bir kahkaha attı.

"Günaydın sevgilim."

Baekhyun sersemlemiş halinden yeni çıktığı için Chanyeol'a gülümsedi sadece. Chanyeol elini tutup okşadı.

"Hadi hemen hızlıca çıkalım bebeğimizin kontrolüne geç kalmayalım."

Baekhyun bunu duyunca bir anda şaşırarak gözlerini büyülttü.

"Ben ne zamandan beri uyuyorum? Geç mi kaldık yoksa?"

Chanyeol güldü ve Baekhyun'un kalkmasına yardımcı oldu. Ardından arabaya ilerlediler ve hastaneye doğru yol aldılar.

...

"Eveet, bakalım minik bebek bize bugün cinsiyetini belli edecek mi?"

Doktor Shin Baekhyun'un karnına jeli sürüp ultrason makinesinin ucunu yavaş yavaş karnında gezdirmeye başladı. Küçük ekranda meydana çıkan görüntüye karşılık olarak Baekhyun Chanyeol'un avuçları arasındaki elini sıkarak tepki verdi. Gülümsüyorlardı. Ardından Doktor Shin bebeğin kalp atışlarını dinletmek için bir tuşa dokundu ve odayı minik kalbin atış sesleri doldurmaya başladı. Ardından Doktor Shin konuşmaya başladı.

"Bebeğiniz gayet sağlıklı. Geçen ayki vitaminsel düşüşü bebek de annesi de, Doktor Shin alışkanlıktan sürekli anne diyordu ve Baekhyun bundan rahatsız olmadığı için onu baba olarak düzeltmekten vazgeçmişti, gayet iyi bir şekilde toparlamış. Kalp atışlarında da bir sıkıntı yok. Yaptığımız testlerde de hiçbir sıkıntı çıkmadı. Bu konuda içiniz rahat olabilir. Şimdii gelelim günün önemli konusuna..."

Baekhyun kıkırdayarak Chanyeol'un elini daha sıkı tuttu ve doktorun söyleyeceği cümleyi sabırsızlıkla bekledi.

"Sizi tebrik ediyorum. Gayet sağlıklı bir kızınız olacak."

Chanyeol kahkaha atmıştı çünkü hep hayaliydi bir kız çocuğunun olması. Tabi ki de cinsiyet ayrımı kesinlikle söz konusu bile değildi onun için ama güzel kız çocuğunun kıskanç babası figürleri her zaman özendiği bir tip olmuştu. Onun yanında Baekhyun hala şoktaydı.

"Chanyeol?"

"Efendim sevgilim?"

"B-bizim kızımız mı olacak şimdi?"

Chanyeol sevdiğinin alnına ufak ama anlamlı bir öpücük kondurdu.

"Evet birtanem. Güzeller güzeli bir kızımız olacak. Tamamen senden alacak özelliklerini. Sürekli mıncırasımız gelecek kadar tatlı böyle."

O sırada Doktor Shin içeri geçti ve birkaç vitamin desteği yazdı. Doktor onları yazarken Chanyeol ve Baekhyun da Baekhyun'un karnındaki jeli sildiler ve içeri geçtiler. Son kez Doktor Shin'le konuştuktan sonra Baekhyun hastanedeki yakın olduğu birkaç arkadaşını görmek istedi. Onlarla biraz sohbet ettikten sonra eve doğru yola koyuldular.

OUR STORY 2 -CHANBAEK-  (Sezon 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin