Al haastig loop ik naar het adres dat Jeffrey me heeft gegeven. Ik heb een zwarte zonnebril op in de hoop dat niemand me zal herkennen.... Tevergeefs. "Omg is dat niet die hoer met die naaktfoto's?" Hoor ik een paar meisjes achter me zeggen. Ik probeer me in te houden, ik kan elk moment in tranen uitbarsten. Ik heb overal pijn, zowel fysiek als mentaal ik kan het niet eens verwoorden.
Helemaal bezweet kom ik op locatie aan. Het is Jeffrey's huis, eerder een villa... Ik bel aan en nog geen seconde er na zie ik Jeffie aan de deur staan. "Kom snel binnen voor iemand je ziet." Zegt hij terwijl hij me naar binnen trekt. Ik kijk rond me en zie een prachtig huis. "Waar is ze?" Vraag ik. "Beneden in de kelder, maar wow wat is er met je gebeurd? Je ziet er niet uit." Vraagt hij terwijl hij met een tandenstoker zijn tanden flost. "Heb je het nog niet gelezen misschien?" Vraag ik. "Oh ja dat." Zegt hij alsof het niets is. "Oh ja dat... toch niet erg he?" Zeg ik sarcastisch. "Kom nou joh je stond er hartstikke mooi op, je lichaam mag er wel wezen." Zegt hij met een knipoogje. Zonder enig antwoord te geven volg in hem naar de kelder, waar Saloua zit.
"Help!" Roept Saloua. Ik doe het licht aan en zie allemaal martelobjecten. "Wat doen we, vermoorden we haar direct of eerst martelen?" Vraagt Jeffie. "Alsjeblieft Souhaila doe me dit niet aan!" Roept ze. Ik ben geen slecht mens, integendeel, maar ik kan niet ontkennen dat ik haar op dit moment het allerliefst gewoon wil vermoorden. "Besef je wel wat je hebt gedaan?" Zeg ik terwijl ik dichter bij haar kom. "Ja." Zegt ze zacht. "Zeg het luidop! Je hebt mijn leven verpest Saloua! Waarom? Alsjeblieft vertel me waarom!! Wat heb ik je in godsnaam aangedaan?!" Roep ik. Maar het enige dat mij beantwoord is mijn luide echo in de kelder. "Ik vraag het je nog ...." "Hicham. Het moest van hem!" Roept ze uit. "Wat zeg je?!" Zeg ik geschrokken. "Ga je nou ook al dode mensen ten schande zetten? Als je nog 1 keer die naam uit je vieze kankerbek durft uit spreken...." "Hij is niet dood, hij wilt je leven verpesten. Hij wilt wraak, wraak, wraak. Je hebt hem verraden." Zegt ze.
flashforward:
"Ik wil Souhaila op 10 augustus 12 uur 15 minuten en 20 tiende op het vliegtuig."
Zegt hij. "Voor wat?" Vraag ik. "Geen vragen stellen, alleen maar uitvoeren."
"Je houdt van d'r waarom wil je haar wreken?!"
"Hou je erbuiten."
JE LEEST
Ps: je was m'n alles
ActionDit verhaal is gebaseerd op een Boek dat ik heb gelezen en waar ik zwaar onder de indruk van was. Dit gaat over een 18-jarig meisje, genaamd Souhaila. Die de liefde van haar leven verliest, althans dat denkt iedereen. Want op een dag krijgt ze een b...