Deel 30.

108 8 4
                                    

De mail gaat als volgt;
"Lieve Souhaila
Ik weet wat er gaande is in je leven. En ik kan je helpen, met alles. Maar dan moet je me eerst zoeken.

P.s: je was m'n alles."

Lees ik met tranen in mijn ogen. Is dit wederom Hicham, of? Ik zie de e-mail na exact 1 minuut vanzelf verdwijnen van m'n scherm. Ik doe mijn laptop dicht en probeer op te staan uit mijn bed. Ik ga al wankelend naar de badkamer om in de spiegel te kijken, ik zie er echt niet uit. "Waar is ze?" Hoor ik een bekende stem in de gang zeggen. Ik verstijf, gaan ze me weer afranselen? Ik heb gewoonweg geen kracht meer. "Boven." Zegt mijn vader. Ik was snel mijn gezicht en ga terug in mijn bed liggen. Er wordt op de deur geklopt, een bekend geklop. De deur gaat open en ik zie m'n beste vriendin, Kaoutar staan. "Wajaw." Zegt ze zacht. "Wat is er?" Vraag ik. "Niks schat, wat is er allemaal aan de hand?" Vraagt ze terIjl ze op het bed komt zitten. "Ik weet het niet." Zeg ik waarna ik begin te huilen. "Mijn hele leven is verpest, hoe ga ik nu nog een toekomst hebben. Heb je wel gezien wat er in de krant stond." Zeg ik al snikkend. "Schat, je gaat binnenkort trouwen met Red, je moet je hier echt geen zorgen over maken. Alles komt in orde." Zegt ze. Ze legt haar hand op de mijne en begint ook te huilen. "Wat is er?" Vraag ik geschrokken. "Je broer... Weet je, maakt ook helemaal niet uit." Zegt ze met een valse glimlach. "Wat heeft ie gedaan?" Vraag ik geschokkeerd. "Hij zei... dat ie niet meer met me verder wilt. Sou ik hou echt ontzettend veel van hem!" Zegt ze luidop. "Sorry maar ik kan je niet helpen, hij heeft me gewoon kapot geslagen. Het laatste wat ik wil is met hem praten." Zeg ik. Kaoutar veegt d'r tranen weg en staat op. "Sou, ik ga even naar huis. Ik blijf vanavond bij je slapen, is dat goed?" Vraagt ze. Ik knik.

*iphone beltoon* "Hallo met wie spreek ik?" Vraag ik met een brok in mijn keel. Wat als het een journalist die achter mijn naaktfoto's vraagt? Of mijn oude vriendinnen, of mijn baas, ik word gewoon gek! "Jeffie, meid wat is er allemaal aan de hand?" Vraagt hij. "Je hebt het goch gelezen waarom moet ik het dan nog een keer gaan uitleggen!?" Zeg ik ditmaal  geïrriteerd. "Ik heb die hoer Saloua hier bij me." Zegt hij zelfverzekerd. "Hoezo daar bij je?"  "Wil je langskomen, dan kun je zelf kiezen. Martelen of slachten." Zegt jij al lachend. "HELP ME!" Roept Saloua vanop de achtergrond. Ik haat deze hoer, uit de grond van mijn hart.

Ps: je was m'n allesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu