"Iliaaaas!" Roep ik als ik mijn broer na 7 maanden terug zie. Ik ben zo blij! Ik heb hem ontzettend hard gemist. "Ewa dikzak!" Roept hij al lachend. Ik loop naar hem en knuffel hem zo ontzettend hard. Ik heb altijd een best wel hechte band met mijn broer gehad. "Salam." Zegt Hicham opeens. "Ewa mlih sha ma?" Zegt ilias tegen hem. Ik dacht altijd dat Ilias hem niet mocht? "Kom we rijden naar het appartementje." Zegt m'n broer.
Na een half uurtje rijden komen we in putje Barcelona aan. Het is hier super warm! "Dit is het." Zegt m'n broer. Het is een prachtig appartementje! Hicham en Saloua zijn naar hun hotel gegaan. Ik kan niet wachten om Hicham terug te zien. Maar hem sms'en gaat niet. "Ewa wat is het eerste dat je wilt doen vandaag?" Zegt mijn broer tegen Kaoutar. "Strand jonge." Zegt ze al lachend. En dat komt er uiteindelijk ook van. Om 2 uur 's middags gaan we naar het strand. Ik trek een bikini aaan met daarover een kimono. "Kaoutar ben je klaar!" Roep ik vanop de trap. "Jaa ik ben er zo!" Roept ze terug.
Al slenterend komt ze de trap afgewandeld. "Amai onze prinses is klaar." Zegt mijn broer met een Belgisch accent, waarna we in de lach schieten. "Moet ik jullie brengen of wat?" Vraagt hij. "Nee we gaan te voet." Zegt Kaoutar. Ik trek d'r naar buiten, en daar gaan we. De straten zien er gewoonweg prachtig uit. Het is hier zo mooi, alles lijkt wel perfect te gaan. Maar dit was enkel het begin van 1 grote nachtmerrie, 1 grote zoektocht.
"Souhaila." Zegt Kaoutar opeens doodserieus. "Wat is er?" Vraag ik al lachend. "Je bent toch niet verliefd op Hicham he?" "Nu is het echt genoeg hoor! Hoe komen jullie daar allemaal op?" Vraag ik geërgerd. "Saloua. Zij heeft het in de groep gegooid gisteren avond." Zegt Kaoutar ongemakkelijk. "En om eerlijk te zijn, ik zag hoe je deed in het vliegtuig. Hij raakte je hele tijd aan. Je kan eerlijk tegen me zijn Souhaila. We zijn beste vriendinnen, ik ken je al 14 jaar. Ik ga je echt niet snitchen." Zegt ze. "Ik vertel je het in Nederland. Ik heb hier nu echt geen zin in." Zeg ik terwijl ik snel stap. "Laten we er nu gewoon van genieten Souhaila fuck de rest." Zegt ze terwijl ze mee naar het strand trekt. We zoeken een plaatsje en na een 5-tal minuutjes komen ze onze strandstoelen neerleggen. "Nederlander of wat?" Hoor ik iemand zeggen. Ik doe mijn zonnebril omhoog en kijk links van me. "Non, je suis Française." Zeg ik. Dit is mijn all - time tip. Welke Nederlandse jongen gaat nou zoveel moeite doen om Frans te praten. Ik wrijf in mijn ogen, en dan opeens zie ik Dé knapste jongen die ik ooit heb gezien. "Dat hollands boeren accent herken ik wel van je hoor." Zegt hij al lachend. Ik kijk hem aan en geef geen kick. "Ik ben kaoutar." Hoor ik Kaoutar opeens zeggen. Ik schiet samen met haar in de lach. "Oooh dus jullie komen wel degelijk van Nederland. "Ja hoor." Zeg ik terwijl ik rechtop ga zitten.Na een uurtje met hem te hebben gesproken gaan we naar huis. Kaoutar heeft trouwens zijn nummer kunnen fixen. Not sure, of dat ik daar blij om moet zijn, maar anyway. Ik spray wat zonnen-olie op mijn lichaam en ik begin te zonnen. Ik kan echt wel een kleurtje gebruiken. "Salouaaaa!" Hoor ik Kaoutar roepen. Ik schrik me dood! Ik sta snel recht op en zie dat Saloua voor me staat. "Hicham zoek jij al een plaatsje?" Zegt ze heel vulgair. Ik zie hoe Hicham naar me kijkt, maar ik probeer oogcontact te vermijden. Al is dat onmogelijk. Hij ziet er ongelofelijk uit. En Saloua ook! Ik word helemaal gek. "Sinds wanneer draag jij bikini?" Vraagt Saloua. "Hoezo?" Vraag ik al lachend. "Ach laat maar."
Het is ondertussen al 6 uur 's Namiddags. Tijd om naar huis te gaan, en ons klaar te maken voor de avond. Ik check mijn gsm en zie een berichtje van Hicham. Mijn hart begint sneller te kloppen, ik begin te shaken. *Deze avond om 8 uur aan de palmboom.* lees ik. Zou ik dit wel doen? Misschien is het een truc van Saloua.
JE LEEST
Ps: je was m'n alles
ActionDit verhaal is gebaseerd op een Boek dat ik heb gelezen en waar ik zwaar onder de indruk van was. Dit gaat over een 18-jarig meisje, genaamd Souhaila. Die de liefde van haar leven verliest, althans dat denkt iedereen. Want op een dag krijgt ze een b...