28. Saloua de verleidster

95 9 4
                                    

"Heb je mijn borgtocht betaald?" Vraag ik. "Jaa lieverd." Zegt ze terwijl ze m'n hand vast houdt. "Maar waarom oughty?" Vraag ik. "Omdat ik van je hou!" Zegt ze terwijl ze een kus op mijn wang drukt. Terwijl we stappen naar de auto krijg ik een overstroming van gevoelens over me heen. "Waarom huil je zine?" Vraagt Samira. "Mijn ouders..." zeg ik zacht. "En mijn toekomstige? Wat moeten ze nu niet van me denken." Zeg ik al snikkend. "Ze houden van je." Zegt ze.

Houden van me? Nee dat doen ze niet.

Na een half uurtje rijden zijn we aangekomen aan mijn huis. "Shoukran oughty." Zeg ik terwijl ik een kus op d'r voorhoofd druk. "Ik weet hoeveel Hicham van je hield. Daarom houd ik van je." Zegt ze met een glimlach. Ik stap uit de auto en zie de deur van mijn huis opengaan. Mijn moeder, ze ziet er niet uit. Ik heb haar precies al een maand niet meer gezien, terwijl het niet langer dan een nacht was. Haar ogen zijn zo rood... Niet normaal. "Souhaila!" Zegt ze. Ik loop blij naar d'r toe, maar als ik wist wat me te wachten stond, had ik die snelheid genomen om te vluchten. Ik wil haar een knuffel geven, maar in tegenstelling geeft ze me een harde klap. Mijn moeder heeft me nooit met 1 hand aangeraakt.. Nooit. "Is die hoer thuis?!" Roept Ilias. Ik schrik ervan. "W.... wat is er aan de hand?" Vraag ik terwijl ik nog steeds in de deur opening sta. "Het spijt me." Zegt Saloua terwijl ze langs me stapt. "Wat doet zij hier nou?!" Roep ik verward. Mijn moeder sluit de deur hard en trekt me van mijn haar naar de living. Mijn hart stopt met kloppen als ik foto's op de tafel zie liggen. Van mij... naakt.... met Redouan. In de krant! "Wat is dit a kahba!" Roept Ilias in mijn oor. "Ik.... weet het niet." Zeg ik zacht. "Je belandt de bak in, naaktfoto's , wat nog?!" Roept mijn moeder. Mijn vader staat in geen mum van tijd achter mij en trekt me van mijn hoofddoek naar achter. Ik val als een blok op de grond. "Je maakt ons belachelijk!" Roept hij waarna hij op me spuugt. Hij trekt zijn riem uit en begint te slagen. Mijn moeder en Ilias staan toe te kijken hoe ik verga van de pijn. "Alsjeblieft stop wawa het spijt me!" Roep ik. "Als ik Redouan te pakken krijg vermoord ik hem!" Roept Ilias op de achtergrond. Mijn vader blijft slagen, het lijkt wel alsof ik een boksbal ben voor hem. Ik begin mezelf stilletjes aan te verliezen. Ik zie mijn vader nog maar heel lichtjes. En ik hoor iedereen heel lichtjes.

Perspectief Redouan:
Fuck de bel gaat en ik sta in de douche. "Yemma azem!" Roep ik vanuit de douche. Geen antwoord. Ik was snel mijn haren uit en doe een handdoek rond mijn middel. Ik loop naar de deur en zie tot mijn grote verbazing Saloua staan. "Wat doe je hier?" Zeg ik beschaamd als ik besef dat ik half naakt voor d'r sta. "Ik ben hier voor jou." Zegt ze verleidelijk. Saloua is... prachtig. Een echte verleiding. Ze duwt me naar achter en sluit de deur. "Is er iemand thuis?" Vraagt ze. "Euh... neen waarom vraag je dat?"
Saloua legt haar vinger op mijn mond en fluistert dat ik alleen van haar ben. Dit kan ik niet maken, ik trouw binnen een 3-tal weken. En mijn toekomstige zit in de nor! "Wat..." ik krijg de kans niet eens om mijn zin af te maken. Ze drukt in no time haar lippen op de mijn. We belanden in een intens vurige zoenpartij. Ik wil het niet, maar eigenlijk ook wel!
*BAFF* de deur gaat in een ruk open. Ik schrik me dood als ik Ilias voor de deur zie staan.

Ps: je was m'n allesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu