Hoofdstuk 2 ; Het kamp

31 0 0
                                    

Eenmaal in het kamp gekomen keken allemaal verschillende wolven naar me, ookal kon ik normaal nog niet zien, omdat ik zo jong was. Toch kon ik dat maar zelf weet ik niet waarom. 'Wat is dit' gromde een wolvin. '*Hazelhart, wees nu eens rustig. Het is nog maar een pup, het is nog niet eens 1 maan oud,' antwoordde de alpha boos terug. 'Waar is de heler, ze moet onderzocht worden. Of er niks ergs is met haar,' riep Grijsmaan. 'Ik ben hier,' riep een andere wolf terug. Ik keek rond er waren wel tientallen wolven hier, maar geen papa en mama. Toen ik eenmaal helemaal rond had gekeken, zag ik een mooie zwart- grijze wolf op me afkomen. 'Is dit de kleine bengel,' vroeg de heler,' wie is dit. Dit is niet iemand van de clan.' 'Dit is Drakenpup, *Nachtpoel' zei hij een beetje kwaad door frustratie.' 'Neem haar maar mee naar mijn hol, daar ga ik haar onderzoeken,' versnelde Nachtpoel na de hatelijke stem van haar alpha. Na dat ze me grondig onderzocht had, zag ze niks anders in dan me te laten gaan. Van haar moest ik naar de leider gaan en dat deed ik dan maar. Het voelde aan alsof iedereen naar me keek, maar ik zocht de leider en liep dan maar op hem af. 'Hoe kom jij hier' vroeg de leider boos alsof ik iets verkeerds had gedaan. 'Ik moest van de heler naar hier komen' angstigend keek ik naar de alpha toen ik dat zei. Iedere wolf kwam naar ons toe en staarden me raar aan. Ze zaten allemaal te fluisteren naar elkaar. Maar ze dachten dat ik hun niet hoorde ofzo. Omdat ik zoveel tegelijk hoorde kon ik het niet meer aan. 'STOP,' riep ik luid'.

*Hazelhart: Luna van de alpha, zand-kleurige wolf met de kracht om zand te besturen

*Hazelhart: Luna van de alpha, zand-kleurige wolf met de kracht om zand te besturen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

*Nachtpoel: heler van de Nachtclan, zwarte wolvin en de kracht om wolven te helen

*Nachtpoel: heler van de Nachtclan, zwarte wolvin en de kracht om wolven te helen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
WolfgangWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu