Eenmaal dat ik de muis had gevangen ging ik terug naar het kamp. Met de muis tussen mijn kaken. Ik hoorde van ver iemand roepen, ik herkende direct de stem. De stem van Hazelhart, ze was als een moeder voor me. oh nee, dacht ik bij mezelf. Ik snelde me er naar toe. Toen ik binnenkwam zag ik dat ze rennend aan het zoeken was. Ze zag me en kwam op me afgestormd. 'Waar was je, ik heb je overal gezocht' zei Hazelhart boos en opgelucht tegelijkertijd. 'Ik verveelde me en jij was druk bezig, ik wou je niet storen' ik keek ondertussen naar mijn prooi onder mijn poten. 'Wat heb je daar,' vroeg ze,' heb jij dat gevangen.' 'Ja, helemaal uit mezelf,' had ik zelfverzekerd gezegd toen ik haar aankeek. Ondertussen kwam de alpha op ons afgelopen. 'Het is echt tijd dat ze een trainer krijgt, zo zal het anders nooit kunnen verdergaan' fluisterde de alpha in Luna. Maar natuurlijk moest ik dat weer horen, dus ik liep maar weg, alsof ik niks had gehoord. Ik ging op mijn lievelingsplekje gaan liggen en in de zon, viel ik in slaap.
Pov Hazelhart
'Mag ik haar trainer worden, ze is dan mijn allereerste leerling' vroeg ik doordringend in de ogen van Grijsmaan. 'Ja ja, zolang jij er voor zorgt dat er niks met jullie beiden overkomt. Mijn ogen gloeiden van geluk. Ondertussen was het al avond geworden, dat wil zeggen dat rond morgen. Zonshoog de ceremonie werd gehouden.
JE LEEST
Wolfgang
FantasyDit gaat over de wolfpup Drakenpup, hij woont in een fantasy wereld genaamd Cloreda. Een land vol fantasydieren. Zij is nog niet oud een beleeft al vele avonturen. Ben jij benieuwd?