Hoofdstuk 16 ; Afgesproken

19 0 0
                                    

Het was een tijdje wachten tegen dat ze waren aangekomen, we luisterden aandachtig. We hoorden plots geritsel van allemaal kanten komen, we wachten af. We hoorden ze op de rots springen en begonnen met praten. Ze hadden het over ons, ze vroegen aan elkaar of ze last van ons hadden gehad. Ik sprong naar voren: zomaar beginnen zonder mij, dat is durven. Ze waren zo hard verschoten, dat ze van de rots afvielen. 'Wat, wat doe jij hier' stotterde een alpha. 'Ik kom mee luisteren' antwoordde ik op zijn vraag. 'Waarom ben jij uit de clan gegaan, Drakenvleugel' vroeg Grijsmaan vragend. 'Jullie hebben ons weggejaagd' boos keek ik naar de vier alpha's. Ze keken me verbaasd aan en legde uit dat ik de draak was. 'Nu wil ik wel mijn eigen territorium, de grote rots en een deel er rond. Zodat het eerlijk verdeelt is' ging ik verder. 'Trouwens je zei we wie zijn de andere' vroeg een andere. 'Hazelhart' toen ik dat zei kwam ze tevoorschijn. De vier leiders spraken erover en ze waren er niet mee akkoord, dat ik een eigen clan hier opstarte. Willen jullie doodt misschien vroeg ik dan, na dat antwoord gingen ze ermee akkoord. Morgen ging ik mijn eigen grenzen aanliggen, ook al gingen ze ermee akkoord of niet. De vergadering was voorbij, er kwamen een paar wolven op me af. Sommigen kende ik niet anderen wel. 'Kunnen we je spreken Drakenvleugel?' vroegen ze allemaal tegelijkertijd. 'Ja, natuurlijk.' Antwoordde ik terug. Ik ging naar de open plek in het kamp, ze vroegen aan me of ze in mijn clan mochten. Ze zeiden dat ze van zichzelf wisten dat ze anders waren dan de rest. Zelf wist ik eigenlijk niet welke soort draak ik was. 'Je bent een *Nachtelijke schaduw' fluisterde de stem van mijn vader. Ik liet hun toe in mijn clan waaronder: *Sneeuwpoot, *Woestijnpoot en *Klaverpoot. In mijn clan kwamen, ik was blij, blij dat mijn clan groeide. De Drakenclan.

*Nachtelijke schaduw: mooiste en sterkste draak van allemaal.
*Sneeuwpoot: mooie volledige witte wolfin, met de kracht om de sneeuw te beheersen.

*Sneeuwpoot: mooie volledige witte wolfin, met de kracht om de sneeuw te beheersen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

*Woestijnpoot: wit-bruine wolf, met een kracht dat nog niet bekend is.

*Woestijnpoot: wit-bruine wolf, met een kracht dat nog niet bekend is

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

*Klaverpoot: zachtaardige wolvin, met de kracht met veel geluk

*Klaverpoot: zachtaardige wolvin, met de kracht met veel geluk

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Drakenvleugel nu:

Drakenvleugel nu:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
WolfgangWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu