2

26 4 0
                                    

Sizi hikayenin en muhteşem kısmına ileteceğim.Yani en azından benim için öyle.

27 yaşında Quelfix baş gardiyanın oğlunun Türkiyeye geldiğini öğrenmiştim.Sebebini araştırdım ve burada İstanbulda sevdiği bir kızın olduğunu öğrenmiştim.Bu benim için müthiş bir fırsattı ve değerlendirecektim.

Ailesinin de geleceğini öğrendim ki bir taşta bilmem kaç kuş vurmuştum.Burada nişan yapacaklarını ve muhteşem baskınımı orda yapacağımı belirlemiştim.

Araştırmalarımı sürdürüp kızı araştırttım.Yetimhanede büyümüş ve tek bir yakın arkadaşı vardı.Kız 17 yaşındaydı yüzünü görmemiştim ama genç ve güzel olduğunu hayal etmiştim.En azından kendi amaçlarım için.

Zaman geçti ve bir ay sonra nişanın nerde yapıldığıyla ilgili bilgilerimi toplamıştım.Tabiki davetsiz gidecektim.Savaş kıyafetimi giyindim.

Silahımı aldım ve ailemle mekandan ayrıldım.Ailem dediğim 'Jam' 'Gökhan' 'Emre' ve 'Demir' di.

Arabalarımıza bindik ve nişanın yapılacağı alana araba müziklerinin verdiği şen şakrak hareketlerle trafik kurallarına umursamadan geldik.

Siyah giyindiğimiz için topluca bize bakıyorlardı.İçeriye filmlerdeki slow motion moduyla girsek bile bukadar havalı gözükmezdik ya orası ayrı.

En ön masaya geçtik ve beklemeye başladık.Biz masada ayak üstü gülmeceler yaparken insanların kaçamak bakışları üzerimizde dolanıyordu.

Onlar komutu benden,bense firsattan bekliyordum.

Ummadığım bir şeyle karşılaştım.Yüzümdeki serseri bakışın yerini şaşkınlık almıştı.Hayatımda ilk defa gökten inmiş bir güzelliğe sahip olan o kızı gördüm.

Nasıl anlatsam,hem seksi hem tatlı hem güzel hem asildi.Giydiği elbise yutkunmama ve gözlerimi kısmama neden olmuştu.

Bir melodi geçti kafamdan onu gördüğüm zaman.(jenerikteki müzikteki saksafon sesi)

Uzak mesafeden görülecek kadar müthiş mavi gözleri ve dalgalı açık kahverengi saçları vardı.

Gözlerimi kırpıştırdım ve kendime gelmeye çalıştım.Hiç bir kıza karşı böyle şaşkın kalmamıştım.Kendime amacımı hatırlattım, Jam beni kaç kere dürtüyordu bilmem ama olmuyordu.

Hani derlerya "Erkeğe güç,Kadına güzellik verilmiştir.Herşeyi yenen güç güzeliğe yenilmiştir." diye.O yanında nişanlısıyla kol kola yürürken ister istemez yüzüm buruştu.

Arkadan gelen samimi gibi ama olmayan keman sesi sanki ikisini zorla birbirine bağlamaya çalışıyormuş gibiydi.

Kızın gözleri bir anlığına bana ilişti.Fakat yüzündeki gülümseme gitmedi ve tekrar o güzel yüzüyle etrafa bakmaya devam etti.

Gözlerimi üzerinden ayırmıyordum ki bir yöne baktığında yüzündeki gülümsemenin daha da artması ister istemez o yöne bakmamı sağladı.

Baş düşmanım.Ne güzel bir iş çıkarmıştın sen öyle.Elimde olsa böyle bir kız yaptığı için kelini öperdim.Ama o Quelfix.Değil öpmek,sevginin S'sini bile hak etmiyordu.

Törendeki sıkıcı gezinme son bulduktan sonda o kız içeriye doğru yöneldi.

Gözlerine bakabilmek için bir an kolladım ve içeri giderken onu takip ettim.Tuvalete giderken kolundan tuttum ve bana çevirdim burun buruna gelmiştik.Deniz gözlerine baktığımda kalbimin çarpmasını resmen duyuyordum.Bakışları kalbe çok yakın bir yabancıyı andırıyordu.

Sevgi UğrunaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin