"Quelfix'i öldürmeye gidiyoruz!" dememle herkez yüzünde bir gülümsemeyle bağırmaya başladı.
Yakın yarım saat sonra evden çıktık ve arabalara bindik.Bu gece hepsinden kurtulup Nira'yı kendime adayacağım.
O artık benim olacak "tamamen". Arabayı hızlı sürüyorduk.
Ben daha işkenceler yapmayı planlıyordum.Ama Nira'yı göreceğimden bi haberdim.Onu böyle delicesine nasıl sevdim.
Bağlandım..İlk defa kalbimvarlığını hissettirdi.Gözlerine bakmak için nefes almayı bile bırakırım haberi yok.
Herşey,hayatta ki herşeyi veririm.O benimle olsun yeter.Avucumun içinde onun avucu,boynumda onun kafası,dudaklarımda onun dudakları olmalı.
O bana ait.
15 dakikanın sonunda Evin olduğu yere yetiştik.Silahıma susturucu takmıştım.Tabi polislerin başımıza üşüşmesini istemeyiz.
Nihayet yıllar sonra son intikamımı da bitiriyordum.Kapıyı açtım ve koridorda gördüğüm manzara pek de iç açıcı değildi.
Quelfix Bu kadını okadar iyi beceriyordu ki girdiğimizi bile fark etmediler.Onları böyle görmek içimi kabartmıştı,iğrenç göründüklerini bikiyorlar mı acaba?
Tetiği sıktım ve Quelfixi arkasından vurdum.Yüzüme bir miktar kan sıçradı.Bunu yapmamla yarı çıplak olan Sevda şaşkınlıkla bana baktı
" Giray!"dedi.İğrenç ağzından benim ismim dökülmemeliydi.Tetiği sıkıp onu da öldürdüm.
"Gökhan!Küçük çocuğu alın o artık bizimle" dedikten sonra Bütün odaları aradım.Koridorda karşı karşıya duran 4 oda vardı.Bütün odalara baktım Nira'yı bulamıyordum.
Son bir oda kalmıştı oraya girdim ve kapıyı açmamla Nira'nın bayılması bir oldu.Olanları duymuş olmalı ki korkmuştu.
Odaya girdim ve Onu kucağıma alıp evden apar topar çıktım.
Nira'yı arabaya yerleştirdim ardından evin yoluna koyulduk.Artık istediğime kavuştum ve elimdeki mutluluğu kimse alamazdı.En önemli intikamımı tamamlamış en sevdiğim şeyi almıştım.
Artık karşıma çıkabilecek kimse yoktu.İntikamım bitmişti.Hayallerim gerçekleşmişti.Hem prensesimi almıştım hem yanına bir de düşmanlarımı katletmiştim.
Eve vardık ve içeri sakin adımlarla girdim.Uzun koridorun sonundaki kırmızı kapılı odaya girdim.Burası benik odamdı.
Yatağa yatırdım prensesimi ve lavaboya gidip yüzümdeki kanı temizledim,geri döndüğümde yatakta doğrulmuş etrafa yabancı bir halde bakan Nira ile karşılaştım.
"Nerdeyim ben?" diyerek başını okşadı.
"Olman gereken yerdesin." dememle yerinde doğruldu ve bana şaşkınlıkla baktı.
"Anlamadım."
"Benim evimdesin.Olman gereken kişinin yanında.Quelfixin yanında değil." dediklerimi anlamamış gibi bakıyordu."Düşün Nira.Düşün bunların hepsi bir tesadüf mü?" herşeyi anlatmaya hazırdım.Saklamak yerine söylemek daha akıllıca olurdu.
Yatakta bana bakıp gülmeye başladı ki bunu neden yaptığını anlamadım.
"Bana bak,tam bir piskopatsın.Çıldırmışsın ve de süzme salaksın.Ama bunların hiçbiri umrumda değil cünkü ben buradan gidiyorum." deyip yataktan kalkmaya çalıştı ki nezaman oturduğumu bilmediğim yataktan doğruldum
ve onun üzerine bindim."Kim salak göstereyim istersen?"dedim ve yüzümü yüzüne yaklaştırıp ona iyice yakından baktım.Gözlerindeki korku elle tutulur cinstendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgi Uğruna
Romanceİçi savaş alanına bürünmüş olan Giray bir hapishanede büyümüştür.Ona çocukluğunda acı çektiren bütün gardiyanlardan tek tek intikam almaya yemin etmiş hepsinin yüzünü aklına nefretle kazımıştır. Ancak en büyük intikamını alacakken masumiyetiyle Gira...