Kupnja poklona

361 17 2
                                    

Budi me neka svjetlost i hladnoća. Otvaram oči. Prozor otvoren, vjetar puse i sunce sja. Gledam na sat, tek 8:30. Inače subota je. U 13:00 počinje zabava, imam još vremena. Ja sam otkrivena, a vrata od sobe otvorena. Ustajem i idem do toaleta. Obavljam higijenu i oblačim se. Obukla sam crnu trenirku i bijelu majicu. Na noge čarape i izašla iz sobe. Silazim niz stepenice dozivajuci "Mama, tata. Gdje ste?".
"Dobro jutro, kćeri.", poželjela je mama umiljatim glasom.
"Dobro jutro, mama", poljubila sam je u obraz, "gdje je tata?".
"Morao je hitno ići do tete Meri. Znaš da je bolesna. Stanje se pogoršalo a nismo te mogli ostaviti samu. Inače bih i ja išla..", odgovorila je ružnim glasom.
"Nadam se da će biti dobro. Trebala si ići.", odgovorila sam joj i tužno se nasmiješila.
"Hoćeš li ići kupiti poklon sama ili da ja idem s tobom?", upitala me mama čudnim glasom.
"Idemo zajedno. Ali.. Hoćemo prvo jesti?"
"Naravno", odgovorila je i nasmiješila se, "Mella, Mella. Hoćeš nam postaviti jelo?"
Inače Mella je bila sluškinja u kući i posluzivala nas je. 
"Dobro jutro, gospođo. Naravno.", odgovorila je Mella i požurila u kuhinju. Donijela je tost i mlijeko. Uz tost je donijela i neke namaze. "Sjedni i ti sa nama, Mella", pozvala sam je molecivim glasom.
"Hvala, ali.."
"Ništa, ali. Samo sjedni. Slobodno. Niko ti ništa ne smije reći. I ja se valjda nešto pitam u ovoj kući", zasmijala sam se.
Sjela je i jela sa nama. Pozvala sam je i u kupovinu na šta je ona odgovorila da ne može, ali posto sam ja insistirala i mama ju je pozvala. Tada je pristala.

"Idem se obuci i dolazim odmah", otrcala sam uz stepenice i usla u sobu.
Obukla sam neku crvenu haljinicu do koljena i na noge crvene baletanke. Izašle smo iz kuće u 10:00 i krenule u trgovinu.
Jedva sam našla neku roze haljinicu koja bi se mogla svidjeti Eni. Iako je bila kratka, samo do koljena. Inače Ena nije smjela da nosi ništa usko niti kratko, to joj otac nije dozvoljavao.
"Baš je divna haljinica", rekla je Mella kao da se i njoj sviđa.
"Uzet ćemo dvije.", rekla sam radnici na kasi i ona je odmah donijela i drugu.
Putem do kuće smo mnogo razgovarali.

Sudbina ih spojilaWhere stories live. Discover now