Podvezice

158 11 0
                                    

.....

Izlazi u gaćicama i grudnjaku. Žarko crvene boje. Toliko me privlači. Odjednom primjetim nešto. Podvezice. Tacnije samo jedna. To me izluđuje. Osjećam kako sam uzbuđen i kako mi erekcija nadolazi. Osjećam kao da će pući svakog trena. Da će iskočiti iz bokserica.
Ustajem sa stolice i sjedam na krevet, dok ona hoda ispred mene. Stalno zavlaci ruku u gaćice. Tako bih volio da je to moja ruka.

Prislonila se uz zid i pokazuje mi rukom da dođem. Ne mogu više izdržati. Ustajem i idem prema njoj. Ljubim joj usne, vrat pa ramena. Spuštam se prema grudima i skidam grudnjak sa nje. Počela je dahtati. To me još više pali. Polako joj jezikom ližem grudi i idem prema bradavicama.

Emma pov.

Napokon je došao. Jer da nije eksplodirala bih. Liže mi grudi i ide prema bradavicama, izluđuje me. Uvlači bradavice u usta i liže ih. Toliko me pali.
Sve brže dahcem i osjećam da ako uskoro ne uđe, da ću eksplodirati. Svakim dodirom njegovih bokserica, mog stomaka, sve više osjećam njegovu nabreklu erekciju. Kao da će eksplodirati. Usnama se spusta prema mom stomaku i nježno me ljubi. Skida mi gaćice i ljubi nekoliko centimetra iznad otvora. Prelazi prstima po njoj i mazi je. Eksplodirat ću. Spusta se do mojih koljena rukama i ustaje.
"Tvoj red."
Dok je nježno jednom rukom nježno mijesio jednu si*u, drugom rukom me hvatao za zadnjicu i palio. Sve više i više. Osjetila sam kako se vlažim. Brzo sam usnama prošla preko njegovog tijela i svukla mu bokserice. Iz njih je izletjeo, otprilike 20 centimetara dug.  To me još više napalilo. Odmah sam ga stavila u usta. U ustima je bio nekoliko sekundi, kada ga je izvukao. Ustala sam i ruke stavila oko Zaynovog vrata.

Zayn pov.

Ne mogu više izdržati. Iako ga je stavila u usta, ne može. Idemo dalje. Izvlacim ga, a ona ustaje. Ruke stavlja oko mog vrata. Spuštam se do njenih nogu i podvezicu spuštam zubima. Ustajem i ona skače na mene. Nogama me zagrlila oko struka i ne pusta. Ljubim je, a ona sva drhti. S više dahce, i sve me više pali. Prislanjam je uz zid i ubacujem ga unutra. Iznenadila me. Imala je rupu jako velikog promjera, kao nikada do sada. Lako sam se ubacio. Ljubio sam je strastveno. Otvorila je usta i ubacio sam jezik. Jezici su plesali, a i mi u njihovom ritmu. Jednom rukom sam joj čuvao leđa, a drugom mijesio guz*ve. Odmakao sam je od zida i polegao na krevet. Ubacio sam se u nju i 'poderao' je. Dahtala je, a ja ubacivao i izbacivao tim ritmom. Totalno me izbezumila. Pola sata sam je jebao i ustao sa nje. Znala ne šta treba raditi. Spustila se na koljena i ubacila ga u usta. Prvo glavić, pa i ostatak. Pušila je tako spretno. Svršio sam joj u usta. Nije se čak ni zagrcnula. Sve je progutala.

Emma pov.

Svršio je u moja usta. Sve sam progutala, ništa nisam izbacila.  Ponosna sam na njega. Savršen je bio. Poderao me.
Ustajem i gledam ga u oči. Prvi put nakon mnogo vremena je ponovno nekoga jebao.
"Bio si savršen iako nisi dugo jebao"
"Ti još savršenija. Još bolje si pušila nego inače."
Nasmijala sam se i legla na krevet, "Ponovit ćemo to. Idemo se igrati sa lutkama sa Annom nakon kupanja?"
"Može. Nikakav problem.", nasmijao se.

Zajedno smo ušli u tuš kabinu. Polio me vodom i prislonio uz zid. "Sad u kabini", smijao se. 'Zajahala' sam ga. Ponovno me strastveno ljubio. Ugurao ga je u mene cijelog. Čitavih 20 centimetara. Osjetila sam kako mi dodiruje organe. Hvatao me za grudi i zadnjicu i dovodio do orgazma. Ovaj put sam ja svršila. Okupali smo se i obukli.
"Idemo se sada igrati sa Annom?"
"Idemo, obećala si", smijao se.

Sudbina ih spojilaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang