Čaroban si

213 13 0
                                    

Emma pov.

Danas sam, napokon, izašla iz bolnice. Zayn je samnom. Čim sam stigla kući, otišla sam u sobu i presvukla se. Obukla sam crnu majicu, farmerke i duks. Moji nisu znali za to što mi se dogodilo, tako da se još nisu vratili. Sišla sam iz sobe i sjela na krevet, dalje od Zayna.
"Dušo, jesi li sada dobro?", upitao je umiljato.
"Naravno. Kod kuće se uvijek osjećam bolje.", napravila sam neki lažni osmijeh, najbolji što je mogao.
"Izvini. Znam da ne želiš toga da se prisjećao, ali.. Da li znaš ko ti je to uradio?"
"Uredu je. Znam im imena.", odgovorila sam ljubazno, "Menly i Nelly. Menly je zeljeo da obavi to, ali tada je neko došao i on je rekao Nellyju da on to obavi. Mnogo me boljelo i iako sam ga molila da prestane, nije to uradio.", počela sam plakati. Zayn je došao i zagrlio me.
Zazvonio je telefon.
"Mama je", obrisala sam suze, smirila se i javila, "Halo".
"Ćao, malena. Kako si? Izvini, dugo nisam stigla da te nazovem. Znaš sve to oko tetinih kcerki.."
"Uredu je, mama. Ja sam dobro. Kako ste vi?"
"Dobro smo. Voljela bih da se možemo uskoro vratiti, ali tata je dobio i neki posao ovdje pa nećemo još bar mjesec dana nazad. Zao mi je, ljubavi"
"Uredu je, mama. Lijepo se provedite."
Prekinula je.





                                     -------------





Zayn mi je prišao. Usne sam polako spustila na njegove, dok smo oboje plakali zbog onog što mi se desilo. Dok mi je on uzvraćao poljupce, osjećala sam da je sve teže. Sve gore mi je bilo jer sam se prisjecala silovanja. I onaj koji me silovao me ljubio, skoro isto kao Zayn samo nasilnicki. Odmakla sam se od njega i ustala, "Izvini, Zayn.. Strah me je.."
"Uredu je, ljubavi. Znam. Neću te prisiljavati, kada to budeš željela, bit će. Ništa ranije.", slatko se nasmijao.
"Ali.. Želim to sada, ali strah me. Da se neće desiti nešto pogrešno.."
"Samo se prepusti. Neka ovo bude kao da ti je prvi put. Kao da nisi..", zastao je i pogledao me, "silovana.."
"Uredu. Ali.."
"Ne brini, bit ću pažljiv."
Privukao me sebi i počeo ljubiti. Prvo je poljubio obraz, krenuo prema usnama pa se spustio na vrat. Ljubio je, dok je u meni nešto plakalo. Svu tu bol, on je prekrivao i ublazavao poljupcima. Odmakli smo se i skinuo se. Sa mene je polako skidao odjeću i ljubio me. Izljubio je svaki dio mog tijela.
Skinuo mi je i grudnjak i ljubio bradavice i grudi. Ruku je zavukao u moje gaćice, a drugom me hvatao za zadnjicu.
"Sada ću ubaciti jedan prst, nemoj se prepasti.", promrmljao mi je u usne.
Ubacio je prst, dok sam se ja sva preznojavala. Uvlačio ga je i vadio.
"Sada ću ubaciti dva", ponovno je promrmljao.
Ubacio je i drugi prst i polako ih pomicao. Dok je udarao od moj stomak svojim boksericama, osjećala sam njegovu erekciju.
"Da se ubacim?", nasmijao se.
Poklopila sam glavu jastukom, "Možeš. Hoće li boljeti?".
"Ne bi trebalo", nasmijao se.
Ustala sam i Zayn je svukao bokserice.
"Oh!", otkide mi se uzdah.
"Šta je bilo", ponovno se nasmijao.
Smijala sam se.
Ljubio me, a ja sam ruke stavila oko njegovog vrata, a nogama obavila njegove kukove. 'Bacio' me na krevet i ubacio se u mene. Jebao me, ja sam vrištala od užitka. Iako sam se plašila, sa njim je sve bilo bolje.
Kada je završio, legao je kraj mene.
"I?"
"Šta?"; nasmijala sam se.
"Kakav sam bio?"
"Odličan! A ja?"
"Savršena. Moja jedina.", nasmijao se.
"Znaš. Čaroban si! Plašila sam se, ali sa tobom sve je bolje."
"Znam." Nasmijao se.

Sudbina ih spojilaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang