Niall se približio Eni i tražio da ide s njim na zrak. Ena je pristala jer sam joj ja klinika glavom.
U sobi smo sada ostali samo Zayn i ja. Približio mi se i počeo razgovor.
"Zdravo, ja sam Zayn", pružio je ruku.
"Ja sam Emma, drago mi je", uzvratila sam pružanjem ruke.
"Ovaj.. Imaš li dečka?", upitao je.
Da li da lažem i kažem da imam ili..? Koji kurac hoće? Ipak ću reci istinu..
"Nemam", nasmijala sam se, "Ti djevojku?".
"Nemam", odgovorio je tiho, kao da laze."Zapravo, sve su moje", nasmijao se.
"Znači, ipak na neki način imaš..?", upitala dam znatiželjno.
"Pa može se reci da imam", nasmijao se grohotom.
Prokleto lijep. Nikada do sada nisam čula tako iskren i lijep smijeh. Nikada nisam vidjela takvu osobu, da me toliko privlači. Crna kosa, oči plave kao nebo. Tako lijepo lice. Nikada niko me nije toliko privlačio.**Zayn pov.**
Tako je lijepa. Ta njena crna haljina joj otkriva duge noge i otkriva koliko je ljepša nego što se čini. Prelijepa je. Ta njena smeđa kosa. Rado bih privlačio prste kroz njenu prelijepu kosu. Ima prelijepe zelene oči u kojima se možeš ogledati. Tako lijepa. Nijedna me nije toliko privlačila. U kurac, zašto sam rekao da su sve moje? Glupane, Zayn, glupane! Ni jedna me ne privlači kao ona.
Dodirnula me, "Jesi li dobro".
Trgnuo sam se, "Da, zašto?", upitao dam začuđeno.
"Pa, pitala sam te koliko imaš godina, ali mi nisi odgovarao.", nasmijala se.
Prokleto lijep smijeh. Prelijepa je dok se smije.
"Zamislio sam se nešto..", zasmijao sam se.
Osjetio dam nešto u gaćama. Nije se valjda pomjerio? Samo na njen dodir? Ne, Zayn. Ne. To je još samo jedna lutka u nizu. Ne smiješ da se zaljubiš.Otvaraju se vrata, ulaze Niall i Ena.
** Emma pov. **
Jako je čudan, ali prelijep. Sviđa mi se. Divan je.Otvaraju se vrata i ulaze Niall i Ena.
"Hej vi, šta ima?", upita Niall.
"Ništa brate, pričamo.", odgovori Zayn.Zvoni mi telefon.
"Izvinite, moram se javiti."
Gledam u ekran. Mama me zove.
"Da, reci?"
"Emma, hitno moram ići do tate. Izgleda da je teta umrla. Morat ćemo ostati tamo koji dan. Hoćeš moći sama?", uspaniceno je rekla.
"Naravno mama. Nadam se da je dobro. Dolazim odmah kući da uzmem ključ."
"Ostavit ću ti ključ kod tete Vere, ja odmah idem. Ajde ti kući da nije prazna."
"Idem. Pazi na sebe."
"Hoću kćeri, pazi ti na sebe. Mi ćemo brzo doći."
Prekidam i idem do Ene.
"Moram ići, izgleda da je teta umrla. Vidimo se u školi.", rekla sam tužno.
"Da te odvedem?", upitao je Zayn.
"Ajde prihvati ga.", nasmijao se Niall.
"Jako mi je zao, Emma. Ako želiš neka te Zayn odvede.", rekla je Ena jako tužno.
"Može, ajde. Kad ste navalili, nije da ja to želim.", nasmijala sam se.
Silno to želim, lažem vam..
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sudbina ih spojila
RomanceOvo mi je prva priča. Podrzite me i napišite ako vam se nešto ne sviđa, pa ću se ubuduće potruditi da bude bolje. Hvala! Nakon silovanja, djevojka bude sa onim kog voli sve dok ne odluci da se ubije. Dok je bila u komi, njen dečko, Zayn saznaje da j...