PART 01

5.9K 244 26
                                    


____________________________________

Seorang yeoja memandang papan hitam dihadapannya bersama wajah kosong.Manakala sahabatnya disebelah hanya tersenyum sinis.

"Kau rela kedudukan kau dirampas,Taeyeon?"soal sahabatnya bersama senyuman sinis.

"Dah tentu aku tak rela.Susah payah aku kekalkan kedudukan aku,memang tak lah aku nak lepaskan."kata Taeyeon bersama wajah geram.

"Macam mana kalau kawan baik kau sendiri yang rampas kedudukan kau tu?"soal sahabatnya bersama riak wajah kosong.

"Apa maksud kau,Jess?"soal Taeyeon bersama wajah berkerut.

"Jangan bangga sangat dengan kedudukan kau sekarang,Tiff.Aku takut kau akan menyesal nanti."kata Jessica tanpa memandang kearah Taeyeon.

"Kau perli aku?"soal Tiffany bersama wajah bengang.

"Entah.Cuma aku nak cakap hidup kita ni ibarat roda.Kadang kita berada diatas dan kadang kita berada dibawah.Jadi jangan terlalu bangga dengan kedudukan yang tak seberapa ni."kata Jessica tanpa memandang kearah Tiffany.

"Macam kau,Taeyeon.Aku pun tak sanggup hilang kedudukan aku sebagai pelajar top 10."kata Jessica tanpa menghiraukan reaksi wajah Tiffany.

Taeyeon dan Tiffany terdiam sebaik mendengar bait bicara Jessica.Taeyeon dan Tiffany saling berpandangan.

____________________________________

Dia menjilat bibirnya bersama senyuman sinis.Matanya tajam memerhati lenguk tubuh yeoja yang berada dihadapan.

"Hai sayang."kata yeoja itu lalu duduk diatas paha namja itu.

"Hai dear."sapa namja itu sambil menghisap rokok.

"I miss you so much.Do you miss me?"soal yeoja itu bersama wajah manja.

"Of course i miss you too,Jung Hye Rim."kata namja itu sambil menghembuskan asap rokok itu kearah wajah yeoja.

"Sayang!!"panggil yeoja itu sambil tangannya bermain-main didada bidang namja itu.

"Why?"soal namja itu sambil memandang kearah yeoja itu dengan pandangan yang sukar ditafsir.

"I really miss your junior."kata yeoja itu sambil meraba milik namja itu.

"Ergh please stop it,Jung Hye Rim."kata namja itu sambil cuba menepis tangan yeoja.

"I know you like it,Suga sunbae."kata yeoja itu sambil terus meraba-raba milik namja itu.

"Fuck."maki namja itu sebelum menolak Hyerim jauh darinya.

Dia bangun dari duduknya lalu membuka satu-persatu pakaiannya.Hyerim tersenyum sinis.

____________________________________

Knock Knock

"Come in!!"jerit seorang yeoja yang sibuk menyemak beberapa file.

"Jessica sunbae.Suga sunbae tak ada dekat bilik dia."kata yeoja itu sambil menundukkan kepalanya.

"It okay,Choa.You can go now."kata Jessica tanpa mengangkat wajahnya dari memandang kearah file ditangannya.

"Thank you,sunbae."kata yeoja itu lalu berjalan pergi bersama wajah agak pucat.

"Again!!"kata Jessica sambil menghempas file nya.

"Kau memang menyusahkan aku,Yoongi."kata Jessica lalu meraup wajahnya.

"Suho ikut aku."kata Jessica lalu bangun daripada duduknya.

"Pergi mana?"soal Suho bersama wajah malas.

"Selesaikan kes kumpulan BTS yang aku tak tahu kes yang ke berapa."kata Jessica lalu membuka pintu bilik presiden sekolah itu dengan kasar.

Suho hanya mengangkat bahunya lalu mengikuti langkah Jessica dari belakang.

____________________________________

"Amacam hyung?Best ke?"soal Jung Kook kepada Suga yang baru keluar dari satu bilik.

"Not bad.Kalau korang nak cuba rasa, pergi lah cepat sebab nanti dia dah tak mampu nak layan korang."kata Suga sambil smirk.

"Aku tak berminat.Aku just nak yang masih virgin."kata Namjoon sambil tersenyum setan.

"Memilih betul.Aku bagi tu bersyukurlah sikit."kata Hoseok tanpa memandang kearah Namjoon.

Namjoon terus membaling kotak tisu kearah Hoseok.Nasib Hoseok memang malang apabila kotak tisu itu mengenai mukanya dan menyebabkan dia jatuh terlentang akibat terkejut.

"Fuck you,Kim Nam Joon!!"maki Hoseok dengan wajah merah menahan marah.

Tiba-tiba,pintu bilik itu dibuka dari luar dengan kuat.Pantas wajah mereka berpaling untuk melihat pengacau yang menganggu mereka.

"Jung Soo Yeon."kata Suga perlahan dan hanya dia seorang sahaja terdengar kata-kata.

"Huyo,Presiden Sekolah datanglah!!Taehyung sambutlah sikit!!"kata Jimin bersama senyuman selamba.

"Tak payah nak sambut sangat.Mana MinAh?"soal Jessica sambil menjeling Jung Kook dengan tajam.

"Kau ingat kami ni appa dia ke?"soal Suga bersama pandangan tajam.

"Manalah tahu.Korangkan selalu ada dengan dia.Dah macam belangkas.Tak boleh berpisah langsung."sindir Suho bersama senyuman sinis.

"Kau jangan kurang ajar ye.Sudahlah datang tak berjemput."kata Jin sambil menjeling Suho dengan tajam.

"Well...."

Jessica memutuskan kata-kata sambil berjalan kearah Jung Kook.Dia menarik tali leher Jung Kook dengan kuat menyebabkan badan Jung Kook menunduk sedikit.

"Aku tahu apa yang kau buat dekat MinAh.Jangan ingat,aku akan diamkan saja."kata Jessica dalam nada berbisik.

Pantas dia menjarakkan diri dari Jung Kook.Bersama senyuman sinis,dia berjalan pergi dari situ.

Jung Kook mengetap bibirnya lalu menyepak kerusi dengan kuat.BTS hanya melihat Jung Kook melepaskan amarahnya.

____________________________________

♥To Be Continue♥

♥Vote♥

♥Comment♥


Psychopath |Min Yoon Gi|Where stories live. Discover now