____________________________________Jessica mengigit bibirnya sambil kakinya berjalan ulang-alik.Masih terngia-ngia ditelinganya kata-kata Jiae.
Telefon yang berada diatas katil dicapai.Contact nama Hanbin dicarinya.
"Angkatlah."bibirnya digigit perlahan.
"Nombor yang anda dial tidak...."
"Sial!!"telefon bimbitnya dilemparkan ke dinding.
Sweeter yang berwarna hitam dicapai lalu disarungkan pada tubuhnya.Langkah dibawa keluar dari bilik itu.
Kunci kereta dicapai olehnya.Rambutnya digosoknya perlahan.
"Kamu nak ke mana tu,Yeon?"satu suara mematikan langkah Jessica.
"Ke rumah Hanbin."Jessica memandang kearah Tuan Jung.
Wajah resah jelas terpancar diwajahnya.Tuan Jung memandang anak perempuannya itu bersama wajah berkerut.
"Buat apa?Dah lewat malam ni."Tuan Jung menghampiri anak perempuannya itu apabila perasan wajah resah milik Jessica.
"Yeon call Hanbin nak tanya pasal projek sekolah.Tapi tak dapat.Bolehlah appa,kejap je."pujuk Jessica dengan penuh harapan yang Tuan Jung akan benarkannya.
"Appa hantarkan."Tuan Jung terus merampas kunci kereta dari tangan Jessica.
Jessica hanya pasrah sambil kakinya mengikut jejak Tuan Jung.Tanpa mereka sedar ada sepasang mata memerhati mereka sejak tadi.
"Jessica dengan Tuan Jung on the way ke rumah Hanbin.Pastikan semuanya dah selesai."Matanya memerhati sahaja kereta milik Jessica meluncurkan pergi.
____________________________________
Tubuh Hanbin dihumban ke dalam bilik bawah tanah itu.Tubuhnya penuh dengan luka-luka.
Darah masih lagi mengalir.Yoongi duduk mencangkung dihadapan Hanbin.
"Dasar lembik!!"cemuh Yoongi sambil menunjal kepala Hanbin.
"Kau kuat hanya sebab kau bawa kawan-kawan kau.Kau ingat adil ke 6 lawan 1.Dasar pengecut!!"air liur diludah Hanbin ke muka Yoongi tanpa rasa takut.
Darah membasahi baju putih milik Hanbin.Yoongi mengesat wajahnya bersama wajah bengang.
"Jangan nak biadap sangatlah,sial.Nyawa kau dekat tangan aku sekarang ni."Yoongi bangun dari duduk mencangkung.
"Kau ingat kau buat macam ni,kau akan dapat Jessica.Dalam mimpi kau,Yoongi.Jessica tak akan pernah pergi dekat kau sebab cinta dia hanya untuk aku.Dasar bodoh."ketawa kecil keluar dari mulut Hanbin sebaik sahaja dia selesai berkata-kata.
"Diam!!"jerkah Yoongi sambil menghalakan pistolnya kearah Hanbin.
"Kau nak bunuh aku?Bunuhlah.Kau hanya buat Jessica semakin bencikan kau."provok Hanbin lagi.
Senyuman sinis langsung tidak lekang dari bibirnya.Yoongi menarik senyuman sinis.
"Kalau aku tak boleh buat dia cintakan aku.Aku boleh buat dia lupakan kau."Senyuman sinis dilemparkan buat Hanbin.
"Jessica tak akan lupakan aku sebab dia cinta mati dekat aku.Kau lupakan jelah hasrat kau tu."Hanbin memandang kearah Yoongi dengan senyuman sinis.
"Kita tengok nanti siapa yang akan menang.Kau atau aku."Yoongi terus berlalu meninggalkan Hanbin sendirian.
"Dah tentu aku yang bakal menang."kata Hanbin bersama senyuman penuh makna.
____________________________________
"Kenapa pintu rumah tak berkunci?"soal Jessica sendiri.
Tuan Jung berdiri disebelah Jessica sambil memandang sekitar kawasan perumahan itu.Matanya meliar melihat sekeliling.
"Hanbin?"Jessica melangkah masuk ke dalam rumah itu diikuti Tuan Jung.
Jessica dan Tuan Jung tergaman sebaik sahaja melihat ruang tamu rumah itu berselerak seperti ditimpa tsunami.Darah memenuhi lantai dan dinding ruang tamu itu.
Jessica terus berlari kearah seorang wanita apabila melihat tubuh wanita itu.Kepala wanita itu diribanya.
"Ahjumma mana Hanbin?Apa dah jadi?"Bersama wajah resah Jessica menyoal wanita tua itu.
"Tuan Muda, di.....diculik."mata wanita tua itu terus tertutup sebaik sahaja selesai berkata-kata.
Air mata Jessica terus mengalir saat mendengar kata-kata wanita tua itu.Tuan Jung menggosok belakang tubuh anaknya itu perlahan.
"Appa.Hanbin....."
"Shuuu...."
Tuan Jung memeluk tubuh Jessica bagi menenangkannya.Tubuh Jessica terhinjut-hinjut menahan tangisan.
"Appa akan arahkan orang appa untuk cari Hanbin.Jadi kamu bersabar ye."pujuk Tuan Jung sambil tangannya mengeluarkan telefon bimbitnya.
Nombor seseorang di dailnya.Matanya memandang sekeliling untuk memastikan sekiranya ada petunjuk dalam kes kehilangan Hanbin itu.
____________________________________
♥To Be Continue♥
♥Vote♥
♥Comment♥
I know part ni dengan part 17 pendek.Idea nak sambung cerita ni ada tapi nak menulis tu malas.
And i know yang cerita ni makin hambar.Tapi aku akan juga untuk habiskan ff ni.
YOU ARE READING
Psychopath |Min Yoon Gi|
Mystery / ThrillerDia Pendiam, Dia Pembunuh, Dia Panas Baran, Dia Ketua Mafia, Dia Pendendam, Dia Kaki Seks, Dia Psycho Dan Dia Obses Dengan Seorang Yeoja. Dia Min Yoon Gi