PART 19

1.3K 79 1
                                    


____________________________________

Langkah kaki dibawa menuju kearah kelas yang selalu BTS melepak.Suara Chanwoo yang memanggilnya langsung tidak dihiraukan.

Yang dia tahu dia hendak berjumpa dengan Yoongi.Pintu kelas dihempas dengan kuat mengejutkan semua penghuni kelas itu.

Beberapa langkah diambil bagi menghadapi BTS.BTS memandang Jessica bersama wajah berkerut.

Bau rokok memenuhi ruang kelas itu.Jessica memandang kearah Yoongi dengan tajam.

"Mana kau sembunyikan,Hanbin?"Jessica memandang Yoongi dengan wajah memerah.

"Asal tanya aku?Dia kekasih kau."balas Yoongi bersama senyuman sinis dibibirnya.

"Jangan main-main dengan aku,Min Yoongi.Aku tanya kau baik-baik ni."matanya menikam anak mata Yoongi dengan tajam.

Pandangan dari ahli BTS langsung tidak dihiraukan.Yoongi menjeling kearah BTS sebagai isyarat menyuruh mereka semua keluar.

BTS terus berlalu meninggalkan Jessica dan Yoongi.NamJoon memandang kearah Jessica bersama senyuman sinis.

Pintu kelas itu ditutup NamJoon sebelum dikunci oleh Yoongi.Senyuman penuh makna diberi buat Jessica.

"Mana dia?Apa yang kau dah buat dekat dia?"soal Jessica tanpa memandang kearah Yoongi.

"Wae kau sibuk sangat nak tahu pasal dia?Aku yang ada depan mata kau ni tak nak tanya."Langkah kakinya dibawa mendekati Jessica.

Tubuh Jessica ditolak sehingga menyandar pada dinding.Hujung rambut Jessica dimainkan menggunakan jarinya.

"Aku tanya kau,Yoongi.Aku tak ada masa nak bermain-main."tangan Yoongi ditepis dengan kasar.

"Aku pun tak ada masa nak main-main.Tak boleh ke kau jangan bercakap tentang namja sial tu untuk sehari?"matanya tajam menikam anak mata Yoongi.

"Oh ye,bercakap tentang Kim Hanbin,kau kenal tak Yoo Jiae?"wajah Jessica dipandang Yoongi dengan penuh minat.

Wajah Jessica terus berubah saat mendengar nama Jiae keluar dari mulut Yoongi.Yoongi tersenyum sinis sebaik sahaja melihat perubahan wajah Jessica.

"Dah tentu kau kenalkan.Kau yang hantar dia untuk siasat siapa BTS yang sebenar.Kau nak tahu tak apa yang terjadi dekat dia?Dia mati kerana kehilangan darah yang banyak."senyuman jahat jelas terpancar diwajah Yoongi.

Jessica memandang Yoongi bersama wajah tidak percaya.Air liur ditelan perlahan.

"Dasar psiko."cemuh Jessica sebelum menolak tubuh Yoongi ke tepi.

Langkah kaki dibawa bagi meninggalkan Yoongi.Langkahnya terhenti sebaik sahaja lengannya dicengkam oleh Yoongi dengan kuat.

Jessica menyeringa kesakitan.Lengan Yoongi dipukulnya berkali-kali bagi melepaskan lengannya.

"Kau tahu tak kau ni dah buat nafsu aku naik."bisik Yoongi ditepi telinga Jessica.

Jessica meronta-ronta untuk melepaskan diri.Telinga Jessica digigit Yoongi dengan sederhana kuat.

Nafas panas Yoongi menyapa leher jinjang milik Jessica.Jessica memejamkan matanya perlahan.

Yoongi tersenyum sinis.Bibirnya dibawa ke leher Jessica.

"Auww!!"terjerit Yoongi apabila kakinya dihentak dengan kaki Jessica.

Pelukan terlerai.Jessica memandang Yoongi yang sedang memegang kakinya dengan selamba.

"Kau layak untuk tu."Jessica terus berjalan meninggalkan Yoongi menahan kesakitannya.

Yoongi memandang langkah kaki Jessica yang meninggalkan itu dengan wajah geram.Perlahan-lahan dia berdiri dengan tegak.

____________________________________

"Appa akan pergi ke US selama 2 hingga 3 bulan untuk selesai kes yang berkaitan dengan warganegara korea dekat sana.Manakala Tuan Kim dengan Aunty akan berpindah ke Australia.Jadi Appa arahkan kita berlima tinggal dekat rumah ni."Chanwoo mengeluh perlahan sebaik sahaja selesai mengulang semula kata-kata Tuan Jung.

"Bila mereka pergi?"Daehyun yang duduk berhadapan dengan Jessica menyoal.

"Pagi tadi."makanan disuap masuk ke dalam mulutnya.

"Pagi tadi pergi dan baru sekarang kau bagitahu kitaorang."NamJoon memandang Chanwoo dengan tajam.

"Masalahnya Appa aku baru bagitahu tadi.Aku pun baru tahu.Jangan tahu nak salahkan aku je.Kau tu anak Tuan Kim pun tak tahu apa-apa ada hati nak salahkan aku."sudu dihentak dengan kasar.

Napkin dilemparkan ke dalam pinggang.Langkah kakinya terus dibawa menuju ke biliknya.

Jessica mengeluh perlahan.Daehyun,Yonghwa dan NamJoon hanya memandang langkah Chanwoo.

"Nampak sangat kalau tak menyakitkan hati orang memang tak boleh."perlahan sahaja ayat Jessica menyapa telinga Daehyun,Yonghwa dan juga NamJoon.

NamJoon hanya menayangkan wajah tidak bersalah.Jessica bangun dari duduknya.

Langkah dibawa menuju kearah peti sejuk.4 bekas yang berisi puding dikeluarkan.

2 bekas itu diberikan kepada Yonghwa dan Daehyun manakala 2 lagi dia membawa menuju ke tingkat atas.NamJoon memandang langkah Jessica bersama wajah tidak percaya.

"Mana yang aku?"soal NamJoon bersama wajah bengang.

Dia terus bangun dari duduknya.Kunci kereta disambar.

Pintu dihempas dengan kuat.Daehyun dan Yonghwa saling berpandangan sebelum mengangkat bahu masing-masing.

____________________________________

♥To Be Continue♥

♥Vote♥

♥Comment♥

Psychopath |Min Yoon Gi|Where stories live. Discover now