PART 11

1.4K 89 3
                                    


____________________________________

Seorang yeoja mencium tengkuk Yoongi dengan rakus.Tangannya bergerak meraba-raba badan Yoongi.

Yoongi hanya membiarkan yeoja itu melakukan apa sahaja pada tubuhnya.Rokok langsung tidak dilepaskan dari tangannya.

Tiba-tiba yeoja itu bangun dari duduknya.Dress singkat berwarna hitam ditanggalkan dari tubuh meninggalkan pakaian dalamnya.

Perlahan-lahan kakinya melangkah menghampiri Yoongi.Tangannya bergerak kearah zip seluar Yoongi.

Zip itu dibuka dengan rakus.Tangannya bergerak mengurut milik Yoongi separa kasar.

"Argh faster Minyoung argh."desah Yoongi sambil melepaskan rokoknya yang masih menyala.

Minyoung tersenyum sinis sambil terus melakukan handjob pada milik Yoongi.Tangannya bergerak semakin laju sambil sesekali dia menjeling manja kearah Yoongi.

Yoongi merengus perlahan.Lantas rambut Minyoung ditarik dengan kasar.

"Argh please Yoongi.Sakit."rintih Minyoung apabila rambutnya dicengkam dengan kuat.

"Bitch macam kau layak mati."kata Yoongi lalu menolak tubuh Minyoung hingga terlanggar dinding.

Minyoung merintih perlahan.Yoongi bangun dari duduknya sambil membaiki seluarnya.

Perlahan-lahan dia berjalan menghampiri Minyoung.Rambut Minyoung dicengkam dengan kuat.

"Kau tak layak untuk puaskan nafsu aku.Hanya sorang je mampu puaskan nafsu aku dan kau bukan orangnya."kata Yoongi dan serentak dengan kepala Minyoung dihentak dengan kuat pada lantai.

Pandangan Minyoung terus berpinar-pinar sebelum dia pengsan.Yoongi tersenyum sinis melihat keadaan Minyoung.

"Keluarkan organ dia yang masih berguna.Kemudian campak mayat dia dalam gaung."kata Yoongi kepada Jimin yang dari tadi lagi memerhati.

Jimin hanya membisu sebelum dia berjalan menghampiri Minyoung.Tubuh Minyoung diangkat menuju ke bilik bedah.

Yoongi hanya memerhati bersama pandangan kosong.Lantas sebatang rokok dicapai lalu dinyalakan.

____________________________________

Seorang yeoja menghembuskan asap rokok sambil matanya memandang sekelilingnya.Jessica memandang yeoja itu atas bawah.

"So nama kau Yoo Jiae?"soal Jessica sambil menjongketkan keningnya.

"Siapa lagi kalau bukan aku.Apa yang kau nak dari aku?"soal Jiae sambil membuang puntung rokok ke lantai.

"Kau kena tolong aku."Jessica memandang Jiae bersama wajah serious.

"Apa yang aku boleh dapat?"soal Jiae bersama senyuman sinis.

"Berapa je yang kau nak."balas Jessica dengan tenang.

"50 ribu won.Macam mana?"soal Jiae bersama senyuman sinis yang tidak pernah hilang dari bibirnya.

"Sure."balas Jessica dengan penuh yakin.

"Jadi apa yang kau nak aku buat?"Jiae memandang Jessica dengan lama.

"Kau kenal diaorang?"Sekeping gambar dihulurkan kepada Jiae.


"BTS."kata Jiae dengan perlahan.

Jessica tersenyum sinis mendengar jawapan Jiae.Dia memeluk tubuhnya sambil memerhati riaksi Jiae.

"Apa yang kau nak aku buat?"soal Jiae setelah sekian lama mendiamkan diri.

"Rapatkan diri kau dengan diaorang and then korek rahsia diaorang."kata Jessica sambil memerhati riaksi wajah Jiae.

"Ia berisiko.Aku boleh mati kalau penyamaran aku gagal."kata Jiae sambil memandang kearah Jessica.

"I don't care.Kalau 50 ribu won tak cukup,aku boleh bagi kau 100 ribu won."kata Jessica bersama senyuman sinis.

"100 ribu won?"soal Jiae,inginkan kepastian.

"Yup."Jessica memandang Jiae dengan tenang.

"Baiklah aku setuju."kata Jiae lalu bangun dari duduk.

"Just tunggu pekembangannya dari aku tapi jangan lupa bank in kan duit tu."kata Jiae lalu berjalan pergi dari cafe itu.

"Duit boleh beli apa sahaja but bukan hati.Tapi nampaknya kau lebih pentingkan duit dari nyawa.Tahniah."bisik Jessica perlahan sebelum dia bangun dari duduknya.

____________________________________

Tuxedo berwarna hitam disarungkan pada badannya.Tangannya bergerak membaiki rambutnya.

Hari ini ialah hari dimana appanya akan berkahwin dengan seorang wanita dari keluarg Jung.Sebaik sahaja rambutnya sudah elok dibaiki,langkah kakinya terus dibawa menuju ke ruang tamu.

Senyuman sinis terpancar sebaik sahaja melihat kelibat ahli BTS yang memakai tuxedo berlainan warna.Jung Kook memakai tuxedo berwarna merah,Yoongi berwarna biru gelap,Jimin berwarna biru laut,Jin dan Jhope berwarna hitam manakala Taehyung berwarna merah pekat.

"Kamu dah siap,NamJoon?"soal satu suara mematikan lamunan NamJoon.

"Dah."balas NamJoon bersama wajah malas.

Dia memandang Tuan Kim yang segak memakai tuxedo berwarna putih itu.Tuan Kim nampak lebih muda dari usia sebenar.

"Jom.Nanti kita lambat sampai ke sana.Lagipun Hotel Loren dan rumah kita memakan masa setengah jam."kata Tuan Kim lalu berjalan menghampiri BTS.

"Ibu bapa kamu tak datang ke Yoongi?"Tuan Kim berkata sambil tangannya sibuk mengkacingkan lengan bajunya.

"Appa dengan eomma saya ada dekat Australia atas urusan kerja.Mereka minta maaf sebab tak dapat datang."kata Yoongi sambil membaiki tuxedo biru gelapnya itu.

Tuan Kim hanya mengangguk mendengar kata-kata Yoongi.Langkah kaki mereka terhenti dihadapan sebuah limousin.

"NamJoon,jaga kelakuan kamu.Jangan malukan appa."bisik Tuan Kim perlahan ditelinga NamJoon sebelum melangkah masuk ke dalam limousin itu.

NamJoon hanya menggulingkan bebola matanya tanda menyampah.Jin menggelengkan kepalanya sebaik melihat kelakuan NamJoon.

____________________________________

♥To Be Continue♥

♥Vote♥

♥Comment♥

Psychopath |Min Yoon Gi|Where stories live. Discover now