____________________________________
Bam!!
Tubuh Seohyun ditolak ke dinding dengan kuat.Seohyun menjerit kesakitan dengan kuat.
Satu tangan menarik rambutnya dengan kuat bersama wajah bengis.Seohyun menjerit kesakitan bersama linangan air mata.
"Now tell me,where is Kim Tae Yeon!!"kata namja itu bersama wajah bengis.
"I don't know."kata Seohyun dengan wajah ketakutan.
"I'm not stupid!!Budak aku cakap diaorang nampak Taeyeon kali terakhir dengan kau!!"tempik namja itu bersama wajah bengang.
"Aku tak tahu!!Aku tinggalkan dia sebab dia tak nak ikut aku!!"jerkah Seohyun bersama tangisannya.
"Kau tinggalkan dia dekat mana!!"soal namja itu sedikit lembut.
"Kawasan perumahan Skydive."kata Seohyun bersama nada suara bergetar.
Dengan perlahan-lahan namja itu melepaskan rambut Seohyun.Wajahnya dipalingkan.
"Yoongi hyung."panggil satu suara membuatkan wajah namja itu terpaling.
"Waeyo,Jung Kook?"soal namja itu bersama kening yang terangkat.
"Give her to me.I know what to do."kata Jung Kook sambil menjilat bibir bawahnya.
"Tak.Tolong jangan."kata Seohyun dengan cemas.
Dia mengelengkan kepalanya.Tangannya memegang tangan Suga dengan erat.
"Arasso."kata Suga bersama senyuman sinis.
Dia menarik Seohyun dengan kuat lalu menolak Seohyun kearah Jung Kook.Dia terus berjalan keluar dari lorong itu bersama senyuman sinis.
____________________________________
"Macam mana dengan keadaan dia?"soal Jessica kepada seorang namja.
"She is fine.Dia just demam terkejut.I think,better Cik Jess selalu perhatikan dia."kata namja itu merangkap doktor peribadi keluarga Jung.
"Terima kasih,Doktor Kim."kata Jessica bersama senyuman pendek.
"Your welcome.I minta diri dulu.Kalau you perlukan apa-apa just call me."kata namja sambil melemparkan senyuman pendek kepada Jessica.
"Sure."balas Jessica wajah kelat.
Sebaiklah sahaja namja itu keluar,dua orang namja masuk kedalam apartmen itu.Dengan segera Jessica memasukkan barang-barang ke dalam handbagnya.
"Jaga dia.Bila dia sedar nanti call aku."kata Jessica lalu keluar dari apartmen itu.
"Baik Cik Muda Jessica."kata mereka berdua serentak.
Jessica memandang Taeyeon sekilas lalu berjalan keluar daripada bilik itu.Kakinya bergerak kearah parking kereta.
____________________________________
Seorang namja menjeling seorang yeoja yang sedang duduk diatas kerusi bersama mata terbeliak.Langsung tiada pakaian terlekat dibadannya.
Darah mengalir keluar dari celah-celah kemaluannya dan juga lehernya.Lehernya jelas terpacar beberapa bekas love bite.
Ditangannya terdapat satu gelas emas yang sedang terkenal pada masa ini.Asap rokok dihembus keluar dari mulut namja.
Dengan hanya memakai tuala,namja itu berjalan kearah satu bilik.Sebaik sahaja bilik itu dibuka,gambar seorang yeoja memenuhi ruang bilik itu.
Gambar yeoja itu sedang tidur,menangis,ketawa,senyum dan mandi.Perlahan-lahan dia menghampiri salah satu daripada koleksi gambar itu.
Bersama senyuman manis,namja itu menyentuh permukaan bingkai gambar itu.Wajah yeoja itu diusapnya.
"I miss you,chagi-ya.Now you are still Ms Jung but one day you will be Mrs Min."kata namja itu bersama senyuman manis.
Tiba-tiba senyuman manis namja itu mati.Bingkai gambar itu diambil lalu dibaling kearah dinding.
Bingkai gambar itu pecah dan kaca berteraburan.Namja itu memandang bingkai gambar yang sudah rosak itu bersama senyuman bengis.
"Now you are still safe but one day you will be mine.Forever.No one can take you from me!!"kata namja itu lalu berjalan melepasi bingkai gambar itu.
____________________________________
♥To Be Continue♥
♥Vote♥
♥Comment♥
YOU ARE READING
Psychopath |Min Yoon Gi|
Mistero / ThrillerDia Pendiam, Dia Pembunuh, Dia Panas Baran, Dia Ketua Mafia, Dia Pendendam, Dia Kaki Seks, Dia Psycho Dan Dia Obses Dengan Seorang Yeoja. Dia Min Yoon Gi