PART 06

2.4K 131 12
                                    


____________________________________

Jessica berjalan kearah kelasnya bersama langkah perlahan.Sesekali dia mengeluh.

Pintu kelas dibuka dengan kasar.Tanpa disangka-sangka satu baldi air jatuh dari atas dan membasahi baju serta badannya.

Matanya dipejamkan.Satu kelas tergamam melihat keadaan Jessica.

Perlahan-lahan matanya di buka lalu tangannya bergerak meraup wajahnya.Matanya tertumpu pada Taeyeon yang sedang memandangnya bersama senyuman sinis.

Dahinya berkerut memandang kearah Taeyeon.Nafasnya dihela dengan kasar.

"What are you doing,Kim Taeyeon!?"soal Jessica bersama wajah memerah menahan amarah.

Taeyeon hanya tersenyum sinis.Perlahan-lahan dia melangkah ke hadapan.

"Tahniah beb.Kau orang pertama yang di simbah dengan air oleh aku."kata Taeyeon tanpa rasa bersalah.

"Kau fikir lawak ke,bangang!?"soal Jessica dengan wajah bengang.

"Bagi aku lawak tapi bagi kau maybe tak lawak."kata Taeyeon sambil tertawa sinis.

"Bitch"kata Jessica dengan perlahan.

Tiba-tiba tubuhnya dibaluti dengan sehelai kemeja.Kepala dipalingkan untuk melihat orang yang terlalu baik itu.

"Chanwoo oppa."kata Jessica sambil memandang Chanwoo tidak berkelip.

Chanwoo hanya diam.Matanya memandang Taeyeon dengan tajam.

Tubuh Jessica di tarik ke belakang.Kakinya melangkah ke hadapan.

"Hey bitch.Kau dah tak tahu hormat Presiden kau ke?"soal Chanwoo dengan tajam.

Tergamam satu kelas mendengar kata-kata Chanwoo.Taeyeon cuba mengawal riak wajahnya dari kelihatan terkejut.

"None of your bussiness,Senior Chan."kata Taeyeon bersama memek wajah menyampah.

"None of my bussiness?Hahahaha.Are you kidding me?Kau dah jatuhkan maruah yeochin aku and now kau buat muka tak bersalah.Dasar bitch."kata Chanwoo sambil matanya menikam mata Taeyeon.

Bergetar bibir Taeyeon sebaik sahaja mendengar kata-kata Chanwoo.Semua yang berada didalam kelas itu tergamam mendengar kata-kata Chanwoo.

Siapa sangka Jung Chan Woo,ketua basketball merangkap senior mereka sedang bercinta dengan Jung Soo Yeon aka Jessica merangkap Presiden sekolah mereka.Jessica memegang lengan Chanwoo dengan erat.

"Oppa,Yeon sejuk."kata Jessica dengan perlahan.

Matanya berkaca menahan tangisannya daripada keluar.Chanwoo mengeluh perlahan.

"Jauhkan diri kau daripada Sooyeon aku kalau kau tak nak sesuatu yang buruk berlaku."ugut Chanwoo sebelum berlalu pergi bersama Jessica.

Taeyeon memandang langkah Chanwoo dan Jessica bersama riak wajah yang sukar ditafsir.Matanya memerah.

____________________________________

"Yeon pergi tukar baju dulu lepas tu kita balik rumah ye."kata Chanwoo sambil menghulurkan baju kemejanya.

Perlahan-lahan Jessica mengambil baju kemeja yang dihulur oleh Chanwoo.Wajahnya masih ditundukkan.

"Kenapa semua orang bencikan Yeon?"soal Jessica bersama mata berkaca-kaca.

"Siapa cakap semua orang bencikan Yeon?Appa,Oppa,Suho,Exo dan Ikon sayangkan Yeon.Kami tak pernah pun bencikan Yeon."kata Chanwoo sambil mengusap rambut Jessica.

"Jadi wae semua kawan-kawan Yeon bencikan Yeon?"soal Jessica tanpa memandang Chanwoo.

"Jung Soo Yeon yang oppa kenal tak selemah ni.Oppa yakin Yeon mampu hidup biarpun tiada kawan di sisi Yeon."kata Chanwoo sambil tersenyum segaris.

"Oppa."kata Jessica sambil memandang Chanwoo tidak berkelip.

"Terima kasih,oppa."kata Jessica sambil tersenyum nipis.

"Macam ni lah dongsaeng oppa."kata Chanwoo sambil merosakkan rambut Jessica.

"Yah oppa."marah Jessica sambil menolak tangan Chanwoo.

Tiba-tiba pintu bilik Presiden itu dibuka dengan kasar dari luar.Kelihatan Hanbin melangkah masuk ke dalam bilik itu.

"Okeylah.Oppa pergi dulu.By the way,Hanbin tolong hantarkan saeng aku balik.Jangan singgah mana-mana pula."pesan Chanwoo kepada Hanbin.

"Sure."kata Hanbin sambil mengusap rambut Jessica perlahan.

Dengan laju Chanwoo berjalan keluar dari bilik itu.Sempat lagi dia menekan kunci di tombol pintu bilik itu.

Hanbin tersenyum sinis melihat tindakan Chanwoo itu.Jessica hanya memaparkan wajah kosong sambil mengusap rambutnya dengan tuala agar kering.

"Chagi okey?"soal Hanbin sambil duduk di sebelah Jessica.

"Chagi okey just terkilan jelah sikit dengan Taeyeon."kata Jessica sambil menggosok rambutnya.

"Oppa dapat rasakan yang ada something tak kena dengan Taeyeon."kata Hanbin sambil menilik wajah Jessica.

"Chagi pun."kata Jessica sambil memandang kearah Hanbin bersama wajah berkerut.

"Bila chagi nak bawa oppa jumpa dengan appa chagi?"soal Hanbin bersama senyuman nipis.

"Bila oppa nak pergi?"soal Jessica pula sambil menjongketkan keningnya.

"Next week."kata Hanbin bersama senyuman nakal.

"Cepatnya.Nakal ye."kata Jessica sambil mencubit perut Hanbin.

"Nakal dengan chagi je."balas Hanbin sambil mencium pipi Jessica.

"Eee mengada."kata Jessica sambil memukul bahu Hanbin.

Hanbin hanya diam membisu sambil matanya memerhati Jessica yang mulai menanggalkan bajunya sekolahnya.Matanya memandang bibir merah Jessica sambil menelan air liur.

Dia mengetap bibir.Dengan segera,tangannya bergerak menarik kepala Jessica dan mencantumkan bibirnya dengan bibir merah Jessica.

Jessica mulai meronta-ronta untuk melepaskan diri.Lama-kelamaan Jessica mulai diam,dia terus membalas ciuman Hanbin.

Hanbin tersenyum sinis di sebalik ciuman mereka.Ciuman mereka mulai terlerai untuk mengambil nafas.

"Saranghae."ucap Hanbin bersama senyuman manis.

"Nado saranghae."balas Jessica lalu mencantumkan semula bibir mereka.

____________________________________

To Be Continue....

So how?Nak tanya.Korang ship siapa?

Suho + Jessica

Suga + Jessica

Hanbin + Jessica

So?

Psychopath |Min Yoon Gi|Where stories live. Discover now