PART 25

2.1K 101 22
                                    


____________________________________

10 Tahun Kemudian

Yoongi melangkah keluar dari pintu besi itu.Satu beg disandangnya dibahu.

Badannya dipusingkan menghadap bangunan yang menjadi tempat tinggalnya selama 10 tahun.Senyuman kelat terlakar dibibir.

Badannya dipusingkan menghadap jalan dihadapannya.Senyuman manis terlakar dibibirnya sebaik sahaja melihat seorang gadis sedang memeluk tubuh sambil menyandarkan badannya pada kereta.

Gadis yang berambut perang dan memakai cermin mata hitam itu dipeluknya.Gadis itu membalas pelukan Yoongi.

"I miss you so much,dear."bisik Yoongi perlahan ditelinga gadis itu.

"I miss you too,oppa."ciuman diberikan dipipi Yoongi.

"Macam mana hidup dekat sana?Oppa tak kena buli dengan nurse-nurse dekat sana kan?"wajah Yoongi dipegangnya dengan kedua-dua belah tangan.

"Not bad.Tak ada nurse yang berani buli oppa tau lagipun nurse dekat sana semua cantik."Yoongi memandang kearah Jessica bersama senyuman penuh makna.

"Jangan mulakan,Yoongi."tangannya terus dilepaskan.

Langkah kaki dibawa menuju kearah kereta.Pintu kereta dibuka lalu dia melangkah masuk ke dalam.

Yoongi mengelengkan kepalanya perlahan.Pintu kereta lalu dia juga melangkah masuk ke dalam kereta.

Kereta itu terus memecut laju meninggalkan kawasan itu.

____________________________________

"Tok...tok...tok..."

"Masuk."seorang lelaki mengangkat wajahnya untuk melihat siapa yang masuk ke dalam biliknya itu.

"Yes,Nara."lelaki itu memandang kearah gadis yang berada dihadapannya.

Gadis tersenyum menggoda kearah lelaki.Pakaiannya yang singkat dan seksi itu dikemaskan dihadapan lelaki itu.

"Cik Jung dari Jung Holding nak jumpa dengan Tuan dalam pukul 1 nanti."dengan selamba dia menyandarkan badannya pada meja kerja lelaki itu.

"Sure.Suruh dia tunggu saya dekat Kim Restaurant."lelaki itu menaip sesuatu didalam komputernya tanpa memandang kearah wanita itu.

"Ada apa-apa lagi yang awak nak sampaikan?"soal lelaki itu sebaik sahaja melihat Nara masih berdiri dihadapannya.

"Tak ada apa.Saya minta diri dulu,Tuan."bibirnya dicebik sebaik sahaja melihat lelaki dihadapannya langsung tidak menghiraukannya.

Kaki dihentak pada lantai tanda protes.Dahlah pakai kasut tumit tinggi,hentak-hentak,kalau tumit patah tu konfem dia akan jatuh tersembam dekat lantai.

Lelaki itu mengelengkan kepalanya perlahan.Matanya sampai tertumpu pada kerjanya.

___________________________________

Tepat pada pukul 1 petang,seorang lelaki melangkah masuk ke Kim Restaurant diikuti Nara dibelakangnya.Pakaian dikemaskan.

Langkah dibawa menuju kearah bilik VVIP.Senyuman lebar terukir sebaik sahaja melihat wajah yang dikenali.

"Hey Kim Hanbin."sapa wanita berambut perang itu.

Langkah dibawa mendekati lelaki itu lalu satu ciuman hinggap dipipinya.Terbuntang mata Nara sebaik sahaja melihat tindakan spontan wanita itu.

"Hey bro."penumbuk lelaki disebelah wanita itu dilagakan dengan penumpuknya.

"Jemput duduk,Cik Jessica,Yoongi."sapa lelaki itu dengan penuh mesra.

Psychopath |Min Yoon Gi|Where stories live. Discover now