____________________________________Pipi Taeyeon ditampar dengan kuat sehingga menyebabkan bibirnya berdarah.Sekali lagi pipinya di tampar dengan kuat.
"Uhuk uhuk.."batuk Taeyeon bersama linangan air matanya.
"Siapa arahkan kau untuk malukan Jessica?"soal namja itu sambil mencengkam rahang Taeyeon.
Taeyeon hanya menggelengkan kepalanya.Darah mengalir membasahi dagunya.
"Uhuk uhuk!!"Taeyeon terbatuk dengan kuat sebaik sahaja perutnya ditumbuk bertubi-tubi.
"Junhoe."panggil satu suara mematikan tindakan namja itu.
Perlahan-lahan tubuhnya dijarakkan sejauh mungkin dari Taeyeon.Dia takut kemarahannya tidak dapat di kawal.
Perlahan-lahan pemilik suara yang memanggil Junhoe tadi duduk melutut dihadapan Taeyeon.Tangannya bergerak kearah paha Taeyeon.
Taeyeon menggelengkan kepalanya berkali-kali.Air matanya mengalir dengan deras.
"Kau masih tak nak bagitahu siapa yang arahkan kau untuk malukan Jessica?"soal namja itu sambil tangan makin menjalar ke arah kemaluan Taeyeon.
Semakin kuat Taeyeon memberontak sebaik sahaja namja itu menggosok-gosok kemaluannya.Namja itu memandang Taeyeon bersama wajah kosong.
"Pilih mati atau bagitahu aku siapa arahkan kau untuk malukan Jessica."kata namja itu sambil menarik rambut Taeyeon.
Taeyeon menggelengkan kepala.Mulutnya masih terkunci rapat.
"Bang."
Satu tembakan terkena tepat pada dahi Taeyeon menyebabkan dia mati disitu.Kepala namja itu terus terpaling kearah si pelaku tersebut.
"Hanbin."
"Dia layak untuk mati."balas Hanbin bersama wajah dingin.
"Ye aku tahu kau marah.Tapi sekurang-kurang kita kena tahu siapa yang nak kenakan Jessica sebenarnya."kata seorang namja yang baru keluar dari salah satu daripada bilik itu.
"Tak perlu kita bersusah payah kita soal dia.Aku dah tahu siapa punya kerja."balas Hanbin sambil mengusap-usap muncung pistolnya.
"Siapa?"soal Junhoe setelah sekian lama mendiamkan diri.
"BTS"kata Hanbin sambil mengetap bibirnya menahan amarah.
Jelas dimatanya yang membuktikan bahawa dia benar-benar benci dengan BTS.Junhoe terdiam sebaik mendengar sebaris nama itu.
Dia tahu yang hubungan Hanbin dengan salah seorang daripada ahli BTS itu sangat dingin.Malah mereka juga sering bergaduh dan bertumbuk atas perkara yang kecil atau besar.
____________________________________
Jessica memakai seluar pendek berserta baju t-shirt putih duduk diatas sofa.Tangannya bergerak menyumbat popcorn kedalam mulutnya.
"Bila tarikh perbincangan penceraian appa dekat makamah?"soal Jessica tanpa memandang kearah Encik Jung.
"Next week.Wae?"soal Encik Jung sambil menjeling kearah anak bongsunya itu.
"Yeon nak ikut."balas Jessica tanpa memandang kearah Encik Jung.
Terbuntang mata Encik Jung sebaik sahaja mendengar kata-kata bersahaja yang keluar dari bibir mungil milik puterinya itu.Chanwoo memandang saengnya itu bersama wajah tidak percaya.
"Yeon dah gila ke?"soal Chanwoo sambil memandang Jessica bersama mata tidak berkelip.
"Aniya.Yeon just nak tengok wajah eomma buat kali terakhir."kata Jessica bersama wajah bersahaja.
"Yeon boleh je jumpa eomma lepas ni.Appa tak halang."kata Encik Jung bersama nada suara bergetar.
"Yeon dah tak sanggup nak tengok muka dia lagi appa.Biarlah tu kali terakhir Yeon tengok.Yeon tak sanggup tengok eomma bersama dengan suami baru dia."kata Jessica bersama mata berkaca-kaca.
Terdiam Encik Jung sebaik mendengar bait bicara Jessica.Chanwoo mengigit bibirnya dengan geram.
Dia tak sanggup nak tengok adiknya itu sedih.Wajahnya pantas dialih menghadap televisyen.
"Macam yang Yeon pernah cakap.Mulai sekarang yang Yeon ada hanyalah appa,oppa dan mendiang saeng.Yeon tak ada eomma yang tak boleh bersyukur dengan apa yang dia ada.Yeon tak ada eomma yang sanggup curang dengan suaminya semata-mata untuk mengejar namja yang lebih kaya.Eomma Yeon dah mati.Mati saat dia tinggalkan rumah ni."kata Jessica lalu bangun dari duduknya.
Encik Jung dan Chanwoo terdiam sebaik sahaja mendengar kata-kata Jessica itu.Perlahan-lahan Encik Jung meraup wajahnya.
____________________________________
"Mana perempuan tu?"soal Yoongi kepada Jimin yang sedang leka menghisap rokok.
Jimin hanya menjongketkan bahunya tanda dia tidak tahu.Yoongi melabuh punggung dihadapan Jimin lalu tangannya mencapai sebatang rokok yang berada didalam kotak.
"Yoongi hyung."panggil Jung Kook bersama wajah tiada perasaan.
"Wae?"soal Yoongi tanpa memandang kearah Jung Kook.
"Hyung cari Kim Taeyeon bukan?"soal Jung Kook sambil tangannya mengambil sebatang rokok.
Mancis dihidupkan lalu dibawa ke puntung rokok tersebut.Berkepul-kepul asap keluar apabila rokok tersebut dinyalakan.
"Yup.Kau tahu mana perempuan tu pergi?"soal Yoongi sambil menghembuskan asap rokok.
"Perempuan tu dah mati."balas Jung Kook tanpa sebarang riaksi.
"Siapa bunuh perempuan tu?"soal Jimin sambil mengeliatkan tubuhnya.
"Ikon."kata Jung Kook sambil memandang wajah Yoongi untuk melihat riaksi wajahnya.
"Apa masalah dengan ikon tu?"soal Yoongi bersama wajah bengang.
"Aku dengar yang Jung Chanwoo bercinta dengan Jessica."kata Jung Kook bersama senyuman sinis dibibir.
"Kau pasti?"soal Jimin bersama wajah berkerut.
Sesekali matanya menjeling kearah Yoongi.Senyuman sinis terlakar sebaik sahaja melihat urat hijau mulai timbul disekitar muka Yoongi.
"Aku rasa kau patut mula bertindak Yoongi."kata Jimin bersama senyuman sinis.
Jung Kook membalas senyuman sinis Jimin.Tanpa berkata apa-apa Yoongi terus berlalu meninggalkan bilik itu.
____________________________________
To Be Continue....
YOU ARE READING
Psychopath |Min Yoon Gi|
Детектив / ТриллерDia Pendiam, Dia Pembunuh, Dia Panas Baran, Dia Ketua Mafia, Dia Pendendam, Dia Kaki Seks, Dia Psycho Dan Dia Obses Dengan Seorang Yeoja. Dia Min Yoon Gi