PART 16

1.3K 81 1
                                    


____________________________________

"Dia harus diajar."dengus namja itu sambil tangannya membaling puntung rokok ke lantai.

"Aku tak fikir yang dia hanya tampar saeng aku.Aku nampak bibir saeng aku bengkak.Nak cakap kerja kau,kau tak datang sekolah harini."Namja yang duduk bersila diatas meja berkata.

"Kumpulkan orang kita.Dia memang nak mati dekat tangan aku."asap rokok dihembus keluar dari mulutnya.

"Junhoe,aku nak kau detected dekat mana dia berada sekarang.Kalau boleh aku nak dia mati malam ni juga."Mata dinginnya menikam anak mata namja yang berada disudut bilik itu.

"Aku akan sediakan senjata yang akan digunakan nanti."Jinhwan berjalan keluar dari bilik itu bersama gaya bersahaja.

"Aku sediakan kereta."Yunhyeong berjalan menuju ke pintu sambil tangannya menimbang-nimbang kunci kereta itu.

"Pistol,pisau,kayu besbol or tangan?"soal Bobby sambil bibirnya menjilat bibir bawahnya yang kering.

Matanya langsung tidak dialihkan dari memandang televisyen yang sedang menayangkan filem blue.Hanbin memandang Bobby bersama pandangan kosong.

"Pisau dan tangan."asap rokok dihembus keluar.

"Kau akan sertai kami ke,Chanwoo?"Donghyuk yang senyap dari tadi memandang kearah Chanwoo.

"Tentu.Aku nak ajar dia sebab sentuh saeng aku."

"Hanbin sentuh saeng kau,kau tak marah pula."pintas Donghyuk laju.

Keningnya dijongketkan.Senyuman sinis terlakar dibibirnya.

Chanwoo memandang Donghyuk tajam apabila merasakan Donghyuk sedang menyindirnya.Donghyuk dimatanya saat itu kecil besar kecil besar je.

"Aku dengan dia tak sama.Aku dan Jessica bercinta.Lainlah dia tu,hanya orang luar yang inginkan perhatian dari kekasih aku."Hanbin pandang Donghyuk dengan tajam.

Donghyuk tersenyum segaris sebaik sahaja mendengar ayat yang keluar dari mulut Hanbin.Chanwoo mengelengkan kepalanya perlahan.

____________________________________

Someone POV

Aku berjalan menuju kearah cafe dengan laju.Sesekali mata aku melirik kearah jam tangan yang berada elok ditangan kiri.

Aku dapat rasakan yang akan kena belanja BTS makan nanti sebab lambat.Kenapalah aku tertidur dalam perpustakaan tadi.

Diaorang pun tak kejutkan aku.Sengaja betul.

Tiba-tiba aku terlanggar seorang yeoja yang memakai blazer hitam dibadan manakala pakaiannya berwarna putih dan tali lehernya berwarna hitam.Semua kertas yang dipegangnya sebentar tadi jatuh bertaburan.

"Kau buta atau apa!!??"jerkah aku sambil memandang yeoja itu mengutip kertas-kertasnya.

Langsung tiada niat dihati aku untuk tolong dia.Mata aku tajam memerhati tingkah yeoja itu.

Selesai sahaja mengutip kertas,yeoja itu berdiri menghadap aku.Rambut yang menutupi matanya diselak ke belakang.

"Saya tahu awak yang langgar saya.Jadi jangan nak berlakon macam saya langgar awak pula."balas yeoja itu penuh bersama sahaja.

"Kau perli aku!!??"aku menolak tubuh yeoja itu kebelakang sehingga terlanggar dinding.

Tag namanya dijeling sekilas.Terang bersuluh namanya disitu 'Jessica Jung'.

"Saya tak perli awak tapi saya tegur awak.Awak memang tak boleh bezakan antara perli dengan tegur,ya."balas yeoja itu sambil tangan kirinya yang tidak memegang kertas mengurut bahu kanannya yang berasa sengal.

"Kau memang tak kenal siapa aku,ya."mata aku memandang tajam anak mata yeoja itu.

"Buat apa saya kenal awak.Awak bukannya penting pun lainlah awak ni kapten bola keranjang sekolah ni."dengan penuh selamba dia membalas sambil matanya membalas pandangan mata aku.

"Aku Min Yoongi,badboy sekolah ni.Rasanya kau tentu kenal dengan BTS.Aku salah seorang daripada mereka."aku memandang bibir dia yang mencebik apabila mendengar kata-kata aku.

Comel.Bibir dia nampak sexy.Perlahan lidah aku menjilat bibir bawah aku.

"Saya tak tanya pun."balas dia dengan penuh kereknya.

Langkah diatur menjauhi aku.Dengan pantas lengannya digengam aku.

"Apa yang awak cuba buat ni!!??"bentak dia sambil meronta-ronta untuk melepaskan diri.

Tangan aku terus memegang kepalanya.Bibir aku terus dilabuhkan diatas bibirnya yang sexy itu.

Dia menolak-nolak tubuh aku untuk melepaskan diri.Kepalanya aku pegang dengan erat.

"Pang!!"

Aku terus memegang pipi aku yang ditampar olehnya.Wajahnya merah padam menahan amarah.

"I hate you Min Fucking Yoongi."jerkah dia lalu menyepak betis aku.

Aku terjerit kecil.Dia terus berjalan pergi meninggalkan aku.

Someone POV End

Lamunan Yoongi mati apabila satu sentuhan hinggap dibahunya.Kepalanya terus terpaling memandang wajah serious milik Jin.

"Wae?"soal Yoongi bersama wajah kosong.

"Ikon serang kita.Better kita....."

"Jimin,pistol aku."Yoongi menghulurkan tangannya.

BTS saling berpandangan.Bersama wajah risau Jimin menghulurkan pistol kepada Yoongi.

"Kita serang mereka balik.Memang taklah aku nak bagi diaorang menang."Yoongi berkata sambil pistol disisipkan pada pinggangnya.

BTS saling berpandangan sebelum masing-masing mencapai pistol masing-masing.Bunyi riuh rendah dalam kelab malam itu menyapa deria pendengaran mereka.

Lampu disko jatuh dan pecah sebaik sahaja mengenai lantai.BTS mengangguk sebelum mereka semua berpecah.

____________________________________

♥To Be Continue♥

♥Vote♥

♥Comment♥

Psychopath |Min Yoon Gi|Where stories live. Discover now