Dohodla jsem se s Martinem, že půjdu po škole k němu domů. Ukáže mi ,jakou si mám koupit kameru a takové ty pomůcky. Dokonce mi i slíbil, že se mnou natočí nějaké video! Jako, když někdo točí s youtuberem, který má 400 000 odběratelů, tak to je super.
Když jsem si už koupila kameru, tak jsem šla k Martinovi. Musím říct, že to tam má opravdu krásné. Rozhodli jsme se, že natočíme challenge Nikdy jsem, ale jelikož nám není 18, vzali jsme džus, řekneme , že to je nějaký alkohol a je to.
"Čau všichni! " zařval Martin, div jsem se nelekla.
"Dneska jsem tady se Sofií"
"Ahoj"
(Sofie S Martin M)
M:"Je to nová youtuberka a byl bych moc rád, kdybyste ji dali také odběr. Jinak. Co budeme dělat v tomhle videu, Sofí?"
S:"Budeme hrát challenge Nikdy jsem a půjde o to, že Martin vždycky přečte např. Nikdy jsem nejedl jahodu a jestli jsem ji já nebo Martin jedli, tak se tady napijeme. Je to nějakej alkohol, kterej Martin koupil. Bůh ví, co to je."
M:"Ano, nevím jakej to je alkohol. Prostě jsem něco popadnul a šel.
Takže přečtu první otázku.
Nikdy jsem se nelíbal s youtuberem.(nikdo se nenapil.)Takhle to pokračovalo dál, až přišla další otázka.
Nikdy jsem neměl paranoidní sen. A sakra. No, co se dá dělat? Musím se napít. Martin se nenapil.
"A co se ti zdálo?" A co mu na to jako mám říct?
"No, ahh, nevím, jestli to chci úplně říkat, proto..."
"Jo, dobrý to je v poho. Další otázka! Nebo, jsou to vlastně otázky? Nevím. Nikdy jsem nenatočil video s MenTem. Jo, ještě jsem chtěl říct, Sofie, já jsem se s ním dohodl, že by tak okolo pátý přišel a natočil s námi video. Nevadí?" Udělal na mě psí pohled. Tomu jsem neodolala.
"Jo, jasně. Vždyť to je tvůj byt."
"Děkuji. Takže můžeme pokračovat?" Popravdě, nevím, jak budeme oba dva reagovat. Docela se bojím. Budu dělat, že si ho nepamatuju. Jo. Přesně to udělám.Asi po deseti minutách jsme uslyšeli zvonek. Dostala jsem husinu. Klid Sofie, klid.
"Ahoj" slyšela jsem za mými zády. Otočila jsem se.
"Ahoj" odpověděla jsem.
"Tak, co chcete točit?" Zeptal se Martin.*************************
Tak co chcete, aby natočili? Jestli mi dneska ještě někdo napíše co, pokusím se vydat další díl ještě dnes!Aly
ČTEŠ
Zelená krev /w MenT***LUDUS EST MORS
FanficKřik. Pláč. Krev. To všechno jsem za sebou nechala. Jenom paniku, bolest a strach. Strach z něho. Nikdy jsem takový strach neměla... Zelená krev -9.5.2017- 114 v kategorii horor☺ -10.5.2017-99 v kategorii horor😊 -15.5.2017-59 v kategorii horor😀 -1...