Pijama Partisi \ Part-1

471 34 44
                                    

Uzun bir süre düşünüp taşındım. Hatta birkaç kişiye danıştım ve sonuç olarak bu özel bölümü yazmaya başladım. Aslında daha farklı bir şey yazmıştımda içime hiç sinmedi. Bende bununu yazıp yayınlıyorum. Fazlasıyla uzun olduğu için iki parttan oluşuyor.

Ve _TuruncuNinja_ 'Zane ile 2 dakika'  kitabının 42. bölümünün sonundan birazcıcık almış olabilirim. Umarım sıkıntı olmaz!

"Pixalll! Akşamki partiyi unutmadın değil mi? Yani en azından pijaman hazır değil mi?"

"Evet Amy merak etme!!"

Şaka gibiydim. Bir androide akşam ki partiyi unutup unutmadığını soruyordum. Bildiğiniz üzere Pixal geri dönmüştü. Hatta geleli iki hafta oluyordu. Ama abimle öpüştükleri sahne var ya hergün kabusum oluyordu! O benim abimdi ve offf! Çok garip birşeydi! Benim abimdi ama onu her seferinde Pixal'le birlikte görmek yada öncesinde sadece kendisinin gördüğü birine tatlış tatlış gülümsemesi beni çileden çıkarıyordu. Evet Pixal iyi biriydi ama anlarsınız ya abimi kıskanıyordum işte! Ona kavuşana kadar ne bâdileler atlatmıştım ben!

Akşamki partiyi soruyorsanız.... aslında diğerlerinin fikriydi.  Jane , Alex ve Nya Pixal'inde NSG'ye katılması için topluca ısrar edince bende huysuz bir görümce gibi davranmayı kesmek zorunda kalmıştım. Ve yine ninjalara pijama partisi yaptığımızı söyliyecektik. Aslında sonrasında partiyi yapıyorduk ama öncesinde kabul töreni vardı. İçeri gittiğimde yine herkes kendi halindeydi. Abim mutfakta, Jay oyun konsolunun başındaydı. Kai kesin duştaydı! Lloyd ona yüz vemediğim için kim bilir yine hangi  filmi izlemeye dalmıştı. Jane ve Alex ise akşamki partinin malzemeleri için marketteydi. Şimdi iş bana düşmüştü! Ne yapıp edip ninjaları postalamalıydım! Geçen bowling'e gitmişlerdi. Ondan öncede Edna sağolsun biricik gelininin(!) yani Nya'nın ricası ile ninjaları çağırmıştı. Aslında Jay ile evli değillerdi hatta ortalıkta bir teklif bile yoktu ama biz kendi aramızda Nya'ya böyle takılıyorduk. Oda bu konuda isteksiz  değildi yani! Şimdi hmm bir kampa gitseler hiçte fena olmazdı hani! Aynen ya kampa gitsinler! Evet evet! Şimdi hepsinin kafasına bunu sokup eşyalarını hazırlatıp postalamak!

Jay'i, abimi, Lloyd'u hatta duştan çıktıktan sonra Kai'ı bile ikna etmiştim ama sıra Cole'daydı. Her seferinde en zoru hep Cole'du! Mübarek beni Lloyd'dan iyi tanıyordu! Yapıcağım herşeyi daha yapmaya niyetlenmeden tahmin ediyordu! Çoğu zaman sıkıntı etmesemde böyle kız kıza takılacağımız  zamanlar biraz hatta çok büyük bir sıkıntı olabiliyordu! Yavaşca odasına gittiğimde  biriyle mesajlaşıyordu.

"Kanka müsait misin?"

"Hı evet. Gel Amy."

"Ya Cole nasıl desem siz kampa falan mı gitseniz hı?"

"Niyeymiş o biz yokken şu pijama partilerinden yapıp Pixal'i parçalarına ayır diye mi? Yok öyle şey!"

"Yok be! Kimseyi parçalamıcam..."

"Ne yapıcaksın?"

"Ya aslında ben değil hepimiz olucağız."

"Ovv! Hayır Amy! Şu toplu pijama partileriniz yüzünden kaç tane kız arkadaşımı kaybettim biliyor musun sen?"

LEGO NİNJAGO: Lacivert Ninjanın KaderiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin