ÖPÜCÜK

606 35 33
                                    


Merhaba! Evet yeni bölümü atıyorum ama nasıl desem... ımm çoğunlukla Lloyd ve Amy üzerinde durdum... Bilemiyorum umarım beğenirsiniz!

Herşeyin göz açıp kapayıncaya kadar olduğu birşey yaşadınız mı hiç? Böyle neyin ne olduğunu anlamak için her bir saliseyi hatırlamanızı gerektiren şeyler... Ya da durun! Şöyle diyeyim... Bir an herşeyin yavaş çekimdeymiş gibi hissettiğiniz birşey yaşadınız mı? Benim için az önce yaşadıklarım aynı öyle birşeydi. Benden nefret ettiğini düşündüğüm hatta benden hemen sonra kendisine sevgili yapan insan az önce beni ızgara olmaktan ucu ucuna kurtarmıştı... Herşey o kadar ani olmuştu ki... Lloyd beni çekti ve bir ateş topu burnumun ucundan geçti... Gözlerimi yumup kendimi Lloyd'a bıraktım. Ve yere yuvarlandık...

Gözlerimi açtığımda tam olarak yerde doğrulmuş olan Lloyd'un kucağındaydım. Tabi bunu fark ettiğimde kalkmaya çalıştım ama öncesinde kendimi o kadar kasmışımki daha doğru düzgün doğrulamadan tekrar onun kucağındaki yerimi boyladım.

"Ani hareket etme!"

Bana emir veren Lloyd'u umursamadan az önce yapmaya çalıştığım şeyi tekrarladım. Ama nafile... Çünkü bu seferde Lloyd beni tuttuğu için başarısız oldum.

"Sana ani hareket etme dedim!"

Hâla dediğini yaptırmaya çalışıyordu! Ama unutmamalıydı ki ben eski ben değildim! Artık eskisi kadar yumuşak başlı değildim! Aslında eskidende çok yumuşak başlı değildim ama... Neyse ne! Onun bir kız arkadaşı vardı!

"(Sadece Lloyd'un duyabileceği bir sesle) Bak Lloyd kız arkadaşına ayıp oluyor!"

"Kız arkadaş?"

Ama ona cevap vermeye tenezzül etmeden kendimi güç bela yan tarafa attım. Lloyd hala sorarcasına bakarken ben Sensei'imin de yardımıyla ayağa kalktım. Biraz açılmam gerekiyordu. Ben yavaş hareketlerle vücudumun kasılmış kısımlarını gevşetirken Jay de yanımda az önce ben Lloyd'un kucağındayken olanları anlatıyordu. Bizi yere yuvarlanırken bizi gören Cole ve Jay hemen kavgalarını kesip yanımıza gelmişler. Ama Kai ve Karlof devam etmiş... Sonra biz yere yuvarlanıp ben kendimi aşırı bir şekilde kasınca Lloyd da biraz doğrulup benim sakinleşmemi beklemiş. O sırada saçımı okşayıp sakinleşmem için birşeyler mırıldanmış. E tabi bizim bu halimizi fazlasıyla 'ormantik' bulan diğerlerinin tüm dikkati bizim üzerimizde yoğunlaşmış... Sonrada çok geçmeden kendime gelmişim zaten...

Merak etmeye başlamıştım bu nasıl bir kız arkadaştı böyle? Kıskanmıyordu, aslında hiçbir şeye sesini bile çıkarmıyordu... Ama sonrasında Lloyd'la olan samimi anları aklıma gelince tüm merakım söndü! Neden aklıma takıyordum ki? Saçma sapan! Ne Lloyd'muş be! Tekrar derin bir nefes alıp az önce yaptığım esneme hareketini yaptım. Gideceğimiz yer gözükmeye başlamıştı. Burası bir adaydı...

Adanın iskelesine vardığımızda herkes yavaş yavaş inmeye başladı. Bende ninjalarla birlikte indim. Bir yanımda Cole diğer yanımda Jay, Jay'in yanında Jane denen kız ve onun yanında (sinirli bir şekilde soluyarak) bulunmaz hint kumaşı olan mütüşlü yeşil ninjacık Lloyd vardı! Ateş ustası ise daha yarım saat öncesinde bana sarkarken şimdi şu diğer pelerinli kızın yanındaydı. Bu kızı gözüm hiç tutmadı! Elim kaşınıyordu zaten! En kısa zamanda hallederim.


Chen denen adam bize olanları anlatıp odalarımıza postaladı! Evet! Postaladı! İkide bir 'sadece biri kalabilir' diye zırvaladı! Ve birde 'düğmeler, düğmeler'. Az önceki kız beni, bana özel olarak hazırlanmış odanın kapısına kadar getirdi. Odanın kapısını açmamla büyülenmem bir oldu! Acayip güzel olan odanın içi tamamıyla bana göre düzenlenmişti. Herşeyin lacivert çoğunluklu olmasının yanı sıra yatak yerden en az 2,5 metre yüksekte ve duvara sabitlenmişti! Yani normal biri zıplasada yetişemezdi!! Bu da uçarak çıkabileceği anlamına geliyordu!

LEGO NİNJAGO: Lacivert Ninjanın KaderiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin