Sahneyi güverteye hep birlikte kurup son kontrol ettik. Hazırdı.
A : Hadi herkes pijamalarını giysin! Sonuçta pijamasız bir pijama partisi olmaz değil mi?
Hemen odalarımıza geçip giyindik. Ben pufidik pandalarıma bürünmüştüm. Beş dakika içinde hepimiz güvertedeydik.
Alex bir tavşan olmuştu.
Jane bir unicorndu.
Nya tatlış bir köpüş olmuştu.
Pixal bir adet koalaydı.
Rei ise bir kediydi.
Beni de biliyorsunuz pufidik pandaydım. Şimdi sıra karaokedeydi!!A : Pixal şimdi sana bazı seçenekler sunacağız ve bunlar arasından bir tanesini seçip karaoke sahnesinde söyleyeceksin! Tamam!
P : Seçenekleri alıyım?
N : After the blackout, full digital ve spining out in color! Evet seçeneklerin bunlar!
P : Hmm... Bunların arasından after the blackout evet bunu istiyorum
A : Tamam ben hemen hazırlıyım.
The Fold'un olduğunu sandığım cd'yi takıp çalıştırdım. Ama yanlış cd taktım herhalde! Çünkü bir anda:
'My little ponyyy,
My little ponyyy,
Aaaaa! My little pony, arkadaş olmak nasıldır söyle'A : Pardon benim hatam! Yanlış cd!
Hemen doğru cd'yi takıp mikrofonu falan hazırladım.
A : Siz başlayın ben yiyecekleri hazırlayacağım!
J : Yardıma gelelim mi?
A : Yok ben hallederim!
Bir yandan kendimce Pixal'e eşlik ederken bir yandanda poşettekileri hazırladım. Herşeyi kaselere koyup içeriye yerleştirdim. Hepsi havaya girmişti. İçecekler ve bardaklarıda getirip cupcakeleri hazırlamaya gittim. Onlarıda hazırlayınca bende içeri geçtim. Pixal şarkısını henüz bitirmişti. Nedense herkes bana bakıyordu.
A : Evet?
N : Hadi sahneye!
A : Neden?
Al : Her yeni katılan üye illakide bir karaoke yapmak zorunda kuralını biz koymadık değil mi Amy!
Ah! Evet en başlarda koyduğum abuk subuk kurallardan biride buydu. Bunları koyarken kendimi hiç düşünmediğim için öylesine koymuştum bu kuralları! Ama bir karaokeden ne çıkar canım!
A : Peki ne söyleyeceğim?
J : 21st century ninja'yı söylemiştim.
N : Bende bring on the pirates'ı söyledim.
Al : Close the circle!
A : Eğer şu toplu yerlerde bana katılırsanız... Ninja Roll'u söyleyebilirim.
J : Tamam katılırız merak etme!
Sahneye çıktım. Şarkıya bir yandan ayağımla ritim tutarken bir yandanda söylüyordum.
(İşsiz gibi şarkıyı yazdım. Okumak istemiyorsanız okumayabilirsiniz.)
(K, kızların kısaltması)K :Rooll!
A : We gonna take em out
One by one they're gonna hit the ground!!K : Rooll!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEGO NİNJAGO: Lacivert Ninjanın Kaderi
FanfictionLloyd Garmadon... Daha küçük bir çocukken kaderi onu yeşil ninja olarak seçti. Babasıyla savaştı ve Ninjago 'yu kurtardı. Peki böylesine özel birinin kaderi yani biricik aşkı nasıl biri olabilir? Ben Amy Julien. Nağm-ı diğer lacivert ninja. Abim...