TURKUAZLI

445 29 37
                                    



Ben daha olanları anlayamadan elimdeki kağıt patladı ve yok oldu. Duvara yapışıtırılmış diğer kağıdı aldım ve içeri girdim. Kapıyı kapıtırken biri var mı diye baktım. Kimsenin olmadığına emin olunca kapıyı kapatıp kilitledim. Dışarı baktığımda hava kararmaya başlamıştı. Yani ne yapacaksam acele karar vermeliydim. Bugün Kai ile yapacağımız dövüş yatmıştı! Bir öncekinde de mekanı polis basmıştı!


Birkaç ay önce sırf meraktan diğer elementleri ilgili araştırmıştım. Pek inanmamıştım doğrusu... Kağıtta 'Elementler Turnuvası' diyordu. Ama bana gelen kağıttaki gibi bir turnuva varsa.... Bu başka elementlerin olduğunu doğruluyordu. Yoksa bile ninjaların gelme olasılığı yüksekti. Eğer onlarada bana yaptıkları abimi vaat ettilerse kesin geliyorlardı! Diğerleri beni tanımazdı da Lloyd....  Olduğum yere çökerken kendi kendime 'Unutma Amy bu bir turnuva! Yani onlarla rakip olma olasılığın yüksek bu yüzden kendine gel!" diyip duruyordum. Eğer onlarla rakip olacaksam güçlü durmalıydım! Kim ikide bir ağlayan birini rakip olarak görürdü ki?


Derin bir nefes aldım ve ayağa kalktım. Odama gidip doğru düzgün birşeyler giydim. Saçıma bir tac takıp cebime birkaç toka koydum.

"Amy bu ne?"

"Ne, ne?"

"Bu Amy!"

Chase'in elindeki kağıt dudağımı ısırmama neden olmuştu... Ben onu içerde mi unutmuştum? Olamaz!!


"Bu, bu şey...."

"Amy okuma yazma biliyorum!! Önemli olan gidip gitmeyeceğin!! Gidicek misin?? Bu bir tuzak olabilir!!"

"Yada gerçek olabilir!!"

"Amy!"

"Bak Chase! Küçücük bir ihtimalde olsa O'nu bulabilme ihtimalim var! Abimi bulabiliceğim!"

"Ama..."


"Aması yok Chase ben gidiyorum! Gitmeden önce seni.... Ailene bırakacağım! Olanlardan kimseye bahsetme! Ne o kağıttan ne de benim nereye gittiğimden! Eğer benden hiç haber gelmez ise o zaman haber veririsin! Bak ben gittikten sonra bir delilik yapma!"



Sessizdi. Ve bu beni korkutuyordu. Evet büyümüş olabilirdi ama yine böyle tehlikeli yerlere gelebilecek kadar büyümemişti.

"Chase hadi eşyalarını hazırla!"

Bunu dedikten sonra kendi çantamı hazırlamaya başladım. Lacivert çantama birkaç kıyafet, orada ne kadar kalacağımı bilemediğim için pijama takımımı, birkaç işe yarayacak şey ve abimin shurikenlerini aldım. Bunları bana Lloyd getirmişti... Daha kaçıp gitmeden önce... Sırf birazcık abime benzemek için bunları nasıl kullanacağımı öğrenmiş ve sonrasında kendimi geliştirmiştim. Ama bunlar Buz Aslanı'nındı. Eğer onu bulabilme ihtimalim varsa bunları ona kendi ellerimle vermek istiyordum. Bunlarıda çantama koyup dolabımdan pelerinimi aldım.

"Chase! Hazır mısın?"

İsteksiz bir şekilde geldi. Elindeki çantayı aldım. O ceketini giyerken bende pelerini bağladım. Kapşonu kafama geçirdim ve

"Hadi çıkalım."

Chase'i uçarak götürüyordum. Yüzüme çarpan rüzgarın verdiği bu hissi tatmayalı çok çok uzun zaman olmuştu.... Özlemişim havanın ustası olmayı... Havanın kendisi olmayı... Oraya yaklaştıkça kalbimin hızı artıyordu... Acaba kimseyle karşılaşıcak mıydım? Peki Chase'in dediği gibi herşey bir tuzaksa... Abimi bulma ihtimalim yoksa... Sonuçta gözümün önünde parçalanmamış mıydı?


LEGO NİNJAGO: Lacivert Ninjanın KaderiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin