Hey people hier nieuw hoofdstuk!
*vanuit joan*
Gisteravond was echt geweldig, we gingen na het huiswerk maken samen zwemmen! Daarna gingen we met Papa en Mama eten en toen gingen we op de bank films kijken. Hij is echt knap en aardig. HO wacht dat zei je niet echt Joan, nog geen 3 dagen geleden lag er vieze groene smurrie op je kluisje en nu ben ik verliefd op de jongen die me meer dan 3 jaar non stop gepest heeft! Yeah right joan! OHHHH ik wordt soms zo gek van mezelf. Tuut tuut tuut argggg die stomme wekker weer, dat betekent dat we weer fijn naar school kunnen want daar heb ik het zo naar mijn zin NOT. (ik weet dat ik heb gezegt dat ik vrienden heb maar die zitten niet bij mij op school die zaten bij me op de basisschool). Vandaag trek ik een kort spijkerbroekje met crop top en mijn zwartje leren jack met sneakers aan naar school. Zodra ik mijn kamer uit kom zie ik jake met open mond naar me kijken. "wat is er"vraag ik aan jake. "uh niks uh je ziet er mooi uit vandaag"zegt jake.
*vanuit jake*
Wauw 1 woord Wauw ze ziet er beeldschoon uit. "wat is er"vraagt joan aan mij. "uh niks uh je ziet er mooi uit vandaag"zeg ik terug. goedzo jake ga maar stotteren je bent de populairste jongen van de hele fcking school die hoort niet te stotteren vooral niet tegen over Meiden!!! "zullen we ontbijten"vraagt joan "beter gaan we langs starbucks ik lus wel een koffie"zeg ik.
Zodra we op school aankomen zie ik Toby en Sofia aan komen lopen, "hey gast"schreeuw ik naar Toby. sofia negeer ik volledig. "Doei joan"roep ik nog even naar haar. ze kijkt achterom en een voorzichtige glimlach komt op haar gezicht en ze zwaait voorzichtig terug. "Wow wow dude je hebt het wel tegen de grootste loser van de hele school he"zegt Toby tegen mij. "uh ja iknow maar ik woon voor een tijdje in een gastgezin en hun adoptie dochter is Joan vandaar"zeg ik terug tegen Toby en sofia staart me met open mond aan. "Jij met de biggest loser in 1 huis"schreeuwt ze uit. "Uh nee haar ouders hebben een hotel maar we delen samen een kamer"zeg ik lachend terug om haar gezicht. "I don't care zolang je maar niks met dat wijf krijgt"zegt Toby tegen mij. "waarom zou ik Überhaupt iets met haar willen hebben ze is lelijk en dik en ze stinkt naar verotte melk"Schreeuw ik terug. En het hele schoolplein kijkt me aan inclusief Joan. Ze kijkt treurig naar beneden, en ik voel me meteen schuldig. "kom we gaan naar de les"zegt toby wanneer de bel gaat. "kijk zegt toby tegen me" hij plakt kauwgom op Joan haar vaste plek/stoel. Zodra ze binnenkomt en gaat zitten krijgen toby en ik meteen de slappe lach. Ze kijkt boos en teleurgesteld achterom. Ik voel me schuldig.
*vanuit joan*
Hoe heb ik me zo kunnen vergissen in zo'n achterbakse egoistische klootzak! Ook al kende ik hem persoonlijk nog niet lang ik weet wel dat ik er klaar mee ben. Wanneer de eerste les afgelopen is moeten we er nog 3. Ik loop naar mijn kluisje en ik hoor mensen praten, ik kijk achterom en ik zie dat het Jake is die met de schooldirecteur praat: "Meneer Adams wanneer ben jij van plan je cijfers op te halen, als je zo door blijft gaan stroom je af en kun je niet naar de speciale universiteit waar je zo graag heen wouw gaan" zegt de directeur tegen jake, Jake mompelt iets onverstaanbaars terug en draait zich om en ziet mij kijken. kun je het zien bitch schreeuwt hij recht in mijn gezicht. Ik zie mensen me uit lachen en ik zie Sofia een broodje op me gooien, niet veel later krijg ik alle vieze etensresten op me die je maar kunt verzinnen. Ik voel tranen over mijn wangen stromen, en ik ren de school uit naar mijn scooter en ik rij naar huis. Nadat ik een uur onder de douche heb gestaan besluit ik een hotel kamer te nemen. Ik pak een koffer in met mijn kleding en belangrijke spullen en ik ga een sleutel halen. Ik heb eindelijk de sleutel gekregen van mijn moeder, na eerst een halfuur uitleg te geven dat ik even genoeg had van Jake. Shit ik ben mijn films vergeten, snel loop ik terug naar de kamer en pak al mijn meiden films/series die ik heb en neem 3 repen chocola en aardbeien mee. En telaat Jake komt binnen, ik loop door zonder iets te zeggen naar de deur toe. Maar jake vraagt al waar ik naar toe ga: "ik heb genoeg gehad van jou jake ik ben tijdelijk verhuist naar een andere kamer" met die woorden doe ik de deur open en verlaat ik de kamer. De rest van de dag heb ik films gezien en me volgepropt met chocolade.
OKAY GUYS laat me please weten wat jullie van dit extra lange hoofdstuk vinden! Deze week heb ik (of course) weer school dus wss schrijf ik deze week niet heel veel! but idk,
pleasee VOTE&COMMENT
ILOVEYOU
xx ilse
JE LEEST
i hate that i love him
Teen FictionDit verhaal gaat over Joan die verliefd wordt op de populairste jongen van school. Maar ze wordt door hem gepest. is hij ook op haar of wordt het drama in haar leven alleen maar erger en erger.